eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

@ Danielle:

We kregen wel commentaar van mensen die ons minder goed kennen, maar onze vrienden en fam wist hoe we waren, en we hadden het er gelijk al over gehad dat we graag nog een kindje wilde, en dan wilden we eerst getrouwd zijn.

Nu zijn we echt een gezin en daar verlangde ik al zo lang naar, ik ben altijd alleen geweest met mijn zoon en dat was ook geweldig, maar toch miste ik een man in mijn leven.

Nu is mijn gezin compleet en straks met nog een kleine er bij is het echt helemaal af.

(misschien leuk om hier ook een lijstje bij te houden...)

Hoi allemaal!

Ik ben Tamara, 28 en moeder van jessie van 7. Mijn vriend en ik willen heel graag een tweede kindje ( jessie komt uit een eerdere relatie) en we gaan nu net aan ronde  3 beginnen.

Ik had voor de afgelopen maand een goede hoop, want ik dacht een innesteling te hebben gehad op de 21ste....maar helaas zijn de rd gister gekomen ( nu nog even aanzien of het doorzet, maar daar ga ik wel vanuit!)

Mijn volgende Nod is op 30 november.

He meiden,

lastig he al dat commentaar van andere mensen! waar bemoeien ze zich eigenlijk mee. Ik neem me ook iedere keer voor er niets van aan te trekken maar dat is toch lastiger dan je denkt! Pff.
Toen onze zoon net geboren was in maart dit jaar hadden we gelijk zoiets van, oh dit willen we nog een keer.. Maar voor mijn eigen gezondheid hebben we wel nog even gewacht, je moet immers toch een beetje kunnen herstellen na een zwangerschap. maar nu zijn we niet meer te stoppen.
Mijn vriend helemaal niet meer, die is er denk ik nog meer mee bezig dan ik, hihi...
Wij hebben ook lekker geklust maar vind het niet erg als het niet gelukt is hoor, want we hebben de tijd.. Maar wat zal het spannend zijn als het wel zo is..

fijne dag vandaag en voor diegene die werken (zoals ik) werkse vandaag, x romaty

Hoi allemaal!

Gisteren en vandaag zo hard gewerkt dat ik nergens  anders meer aan toe gekomen ben... Blegh. Gisteren zelfs mijn kleintje  zowat alleen slapend gezien  . Ik ben juf in groep 6-7 en had gisteren 10 minutengesprekken. Was vanaf 7 uur de deur uit en om kwart over 10 pas weer thuis. Pfff en dan vandaag nog een paar gesprekken, ben er helemaal gaar van.
Wat doen jullie voor werk?

@ Patricia, ik ken je van het voorjaar 2008 mama's. Wel heel toevallig dat er hier al 3 mama's zijn die een kindje van maart dit jaar hebben en nu al weer aan de klus zijn voor een tweede

Mijn mannetje kan trouwens ook niet meer wachten. Hij is er ook veel meer mee bezig dan ik. Hij heeft het liefdje ' Dochters'   van Marco Borsato gedownload en krijgt steeds tranen in zijn ogen als hij er naar luistert. En dan zegt hij tegen mij: " Er moet er snel eentje bij komen hoor, ik heb nog zoveel liefde over!

Wat een schatje is het toch

Groetjes!

Hallo allemaal,

ik wil graag met jullie meekletsen, als dat mag natuurlijk
Mijn naam is Janneke, heb een kleintje van 6 weken en we willen graag gelijk verder voor nummer 2!! Vind het leuk om ervaringen etc. te delen.

Ik ben ook juf en heb groep 5/6. Nu nog lekker verlof.

Groetjes

Hoi,

Ik zal me even voorstellen ik ben 27 en heb een dochtertje van 2 en wij willen ook heel graag een tweede kindje. Alleen is mijn menstruatie super onregelmatig dus lastig klussen zal ik maar zeggen. Ben ook al weer 2 jaar gestrouwd.

Ik hoop zo dat we komende zomer/najaar ons tweede wondertje in onze armen mogen sluiten.

En irritant he al die dikke buiken nu in je omgeving (tenminste het lijkt bij ons wel of iedereen zwanger is hihihi).

Liefs mirlynn

Hoi hoi

Ook ik ben in de run voor een kleine erbij. Heb al een dochter van bijna 3 dat wordt ze in februari. Ben Heleen 25 jaar en nu bezig in de eerste ronde. Ik heb 14 november mijn NOD. Hoop ik. Ik vind het echt spannend kan bijna niet wachten. Krijg er echt de zenuwe van bijna. Bij mijn dochter was het meteen de eerste keer raak. Dus laten we hopen dat het bj deze ook zo snel gaat.
Iedereen succes met het klussen ben benieuwd wie de eerste zal zijn.

Liefs

Hallo meiden,

Ook ik sluit me graag bij jullie aan.
Ik ben 27 en we hebben in januari een zoontje gekregen.
Vorige week is mijn spiraal verwijderd dus we zitten ook in de 1e ronde.
Wij hebben er bewust voor gekozen om het nog tegen niemand te vertellen,
ben dus ook wel blij dat ik hier even mijn verhaal kwijt kan, haha.
Wanneer mijn NOD is weet ik niet aangezien ik tijdens het klussen voor m'n 1e zwangerschap ook 1x in de 13 weken ongi werd...

Hoelang heeft het geduurd voordat jullie zwanger waren van de 1e?

groetjes,
Cora

Terug
Bovenaan