eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

'Goedemorgen meiden,

Hier nog een die de afgelopen dagen erg druk aan het werk is geweest!! Ik heb een eigen bedrijf in het beheren en begeleiden van Verenigingen van Eigenaren. Erg leuk, maar momenteel heb ik alleen maar vergaderingen en die zijn allemaal in de avond uren, en overdag werk ik ook gewoon dus dat is flink aanpoten!
Maar vandaag ben ik lekker vrij! YES! ff bijkomen!
@Janneke, nog gefeliciteerd met de kleine! Het gaat vast allemaal erg goed als jullie alweer verder gaan voor de volgende, maar ik snap je helemaal want wij hadden die wens ook al weer heel snel, maar ik heb toch maar even gewacht tot zeker 6 maanden na mijn bevalling, want je hebt echt tijd nodig om te herstellen hoor!!
@Cora, mijn vorige zwangerschap was in een keer raak! Echt wat een geluk is dat zeg!!
Nu heb ik overigens geen idee wanneer mijn nod is. Heb wel vrijdag mijn eisprong gevoelt (overigens pas op dag 34 van cyclus, maar ja net gestopt met de pil etc) En toen hebben we flink geklust. Gisteren had ik wwn beetje kramp in mijn baarmoeder, dus benieuwd...
Maar goed, ik haal me niets in mijn hoofd want je lijf kan je echt voor de gek houden!

Ga nu lekker douchen en dan strijken en leuke dingen met de kleine doen!
 x romaty

Hallo allemaal,

Ook ik zal me even voorstellen, mijn naam is hier Lientje ;) en ik ben in januari bevallen van een zoontje. Vanmiddag wordt mijn mirena verwijderd en dan zouden we safe aan de klus,  we zien wel...

Grappig bij mij waren de kriebels er eerder dan ik had verwacht, nu hopen we dat ons zoontje aan de wandel is mocht er een tweede komen. Dat maakt het dan een stukje makkelijker, de  klustijd is inmiddels al een paar keer verschoven en gister zei hij 1 of 2 maanden maakt ook niet meer uit, wat een lieverd!!!

Dus er wordt hier weer folium geslikt, haha! Ik merk wel dat ik een stuk relaxter ben als de vorige keer, hebben jullie dat ook? Wij vertellen het verder ook aan niemand, dus inderdaad fijn om hier m'n hart te luchten!!!

Ik heb niet als ik een zwangere buik zie van dat wil ik ook, maar ik voel meer een kriebeltje van wie weet loop ik er over een paar maand weer zo bij, heerlijk gevoel!!!

Liefs Lientje

@ Romaty, het gaat inderdaad goed hier! Mij lijkt het gewoon leuk om 2 kids snel achter elkaar te krijgen (als het lukt). Bij de eerste hebben we er meer dan een jaar over gedaan. Voel me goed en de 2e week na de geboorte kon ik alles weer!!
Heb er met de verloskundige over gehad en die ziet het niet als een probleem!!
We zien wel hoe het loopt!

Hoe is het met iedereen? Allemaal druk aan het werk, huishouden, kids etc.

Ik ga er weer vandoor, want heb een afspraak met iemand die bezig is voor een opleiding masseren en ze gaat lekker oefenen op mijn rug, mmmmmmmmmmmmmmmmm!!

Jullie allemaal fijne avond!!

Groetjes Janneke

Hooi Meiden,

Mijn naam is Siemy ik ben bijna 21. Ik heb samen met mijn vriend een dochter van bijna 2 en half.
We hebben net besloten dat we ook voor een 2de kindje willen gaan. Wij zitten nu ook in de eerste ronden, Vind het allemaal heel spannend, maar toch ben ik er niet heel erg mee bezig.
Mijn dochter was een verassing, dus toen niet bewust mee gemaakt om zwanger te raken. Des te leuker is het nu.
Ik werk in de Kraamzorg, dus heb het gevoel van een tweede kindje willen hebben wel kunnen onder drukken hihi. Als het aan mij had gelegen dan was ik alweer zwanger geweest hihi, maar mijn vriend wou toen nog niet.
Nou meiden ik vind het spannend jullie ook zo te lezen, en ik hoop dat we allemaal snel zwanger zullen zijn.
Mijn NOD is trouwens rond de 29ste (als me ongesteldheid nu niet erg onregelmatig is)

Heey!

Leuk om mee te lezen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten  Ook wij hebben het aan niemand verteld. (oke bijna niemand, alleen mijn beste vriendin weet het omdat die ook voor een kleintje bezig zijn en ik het stom zou vinden als het bij ons eerder zou lukken terwijl zij van niets wist) We vertellen het aan niemand omdat we én bang zijn voor commentaar én we er lekker met zijn tweetjes van willen genieten.

De vorige keer was het binnen anderhalve maand raak. Tweede ronde dus zeg maar. Maar toen gingen we er echt voor zal ik maar zeggen hihi.

Met al een kleintje erbij en een fulltime baan in 4 dagen proppen komt het er toch iets minder vaak van dan ik zou willen. Alleen in wat ik denk dat de groene periode is schiet het iets vaker door mijn hoofd.

Ik zie trouwens ook ineens weer veel zwangere vrouwen. Ben nog niet jaloers, maar denk idd ohh ik hoop dat  het voor ons over een tijdje ook weer zover is.

Misschien een beetje een vraag die not done is, maar hebben jullie een voorkeur voor je tweede kindje (ikga er dan gewoon  vanuit dat gezondheid op de eerste plaats staat)? Ik heb al een meisje van bijna 8 maanden en stiekem zou ik het heel leuk vinden om nog een meisje te krijgen. Ik denk dat dat komt omdat ik weet hoe een meisje 'werkt'. Ik kom uit een gezin met alleen maar meiden,  heb 3 x zoveel nichtjes als neefjes en zou niet zo goed weten wat je met een  jongetje allemaal kunt doen... Weet wel dat  het allemaal vanzelf goed zal komen hoor en van een jongen zou ik net zo veel houden als  van een meid. Misschien zou het wel makkelijker zijn ook, bedenk ik me nu, want een jongensnaam hebben we al, over een meisjesnaam  worden we ht niet eens!

Groetjes!  

Dat is ook grappig, tijdens mijn eerste zwangerschap had ik stiekum de voorkeur voor een meisje, los van de gezondheid etc..
Ik dacht ook echt negen maanden lang dat het een meisje werd..
Je raad het al, jawel het was een jongen!!
En ik vind het helemaal geweldig! Vind mezelf nu ook echt een jongensmoeder!
Ik zou dus niet weten wat ik met een meisje allemaal kan, alhoewel het me stiekum toch ook wel heel leuk lijkt!!
Maar ik moet zeggen, mocht ik n u zwanger raken het maakt me echt niets uit, het is allebei prima!!

x romaty

Hey meiden,

Ff snel een berichtje van mij, ben dr niet zoveel even nu want ik ben net begonnen met een nieuwe baan, dus ik werk me suf!!!

Wil toch even reageren op het voorkeur berichtje...

Ik heb ook een beetje een voorkeur, heb nu een zoontje, en dat vind ik geweldig leuk, lekker stoere spullen en kleding, het is dan ook echt een jongens jongen.
Opzich zou ik best nog wel 3 jongens erbij willen, maar toch... lijkt een meisje mij ook helemaal geweldig, we hebben zelfs al een naam, en ik weet al helemaal hoe ik de babykamer wil!

Ik ben met beide gelukkig, maar nu toch liever eerst een meid hahaha.

Ik ga nu mijn bedje in, morgen weer vroeg dag,

Groetjes Yess

Hee hoi,

Wij hebben zoals ik al zei een zoontje en tijdens die zwangerschap hadden we geen voorkeur, inderdaad als het maar gezond is. Bij een tweede kun je een voorkeur verwachten, toch heb ik dat niet...

Mmm, gisteravond nog weer een heel gesprek gehad en we wachten toch nog maar een maandje, december gaan wij weer klussen.

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan