eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

Dag Meiden!

Nou nog geen ongi hier... Maar dat betekend nog niets natuurlijk, ik ging uit van een cyclus van 24 dagen, dus het kan best nog ff duren. heb wel een rommel buik, dus ben bang dat er een ongi aan zit te komen helaas.
Ben wel nog steeds mega misselijk, maar ja dat zegt ook niets denk ik.
We wachten het nog even af allemaal.

Fijne avond allemaal.

xxx

@ deleve,
nee ik ben niet via medicatie zwanger geraakt van djurre, eigenlijk op puur geluk en mazzel. ging weer eens testen, moest om de 4 a 5 weken en toen bleek dat ik zwanger was. ik weet pas recnetelijk dat ik PCO heb, ik ging op gesprek bij mijn verloskundige, dit kan tegenwoordig ook voor dat je zwanger bent .heb   het er met haar over gehad dat ik bijna nooit ongi werd zewlf niet met pil. voor dat ik gestopt ben bij de 1e zwangerschap was ik al 2 jaar niet meer ongi geweest, ondanks het slikken van de pil.
nou ja en zo is het balletje gaan rollen. ook de huisarts wou me nooit doorsturen.
moest maar gewoon de pil doorslikken, maar naar 2 jaar niet ongi te worden hebben we zelf de knoop doorgehakt en zijn we gestopt.
moet in principe bij een cyclus van 28 dagen(ooit wel eens gehad)  woensdag ongi worden. maar ga ik niet vanuit.
heb op dit moemt last van mijn bortsen en erg last van mijn onderbuik wel het gevoel dat ik ongi moet worden. zien het wel.
iedereen veel klus plezier.ik zie dat mijn datum op de 16e is gezet moet de 26e zijn. weet niet hou ik dat kan veranderen, kan iemand mij dat uitleggen.

groetjes marianne

Oooh dames...... Ik vind dat wachten zo vervelend! Ik ben natuurlijk niet de enige maar ik wilde het even kwijt. Mijn NOD is waarschijnlijk op 27 nov als ik uit ga van 30 dagen. Maar waarschijnlijk is hij pas later. Meestal duurt mijn cyclus meer dan 30 dagen. Het was zelfs een keer 45!!!! dagen. Pffffft......(1 keer maar hoor)  Ik las een keer op een bijsluiter van een zwangerschapstest dat als je een onregelmatige cyclus hebt, je uit moet gaan van je langste cyclus+2 dagen en dat je dan pas moet testen of je zwanger bent. Als ik dat doe kan ik pas op 14 dec testen. Nou dat duurt mij te lang hoor! Ik denk dat als ik niet eerder ongi word, ik op 1 dec een test ga doen. Dat is de 34e dag van mijn cyclus en op die dag ben ik jarig. Dat zou toch een mooi verjaardagskadootje zijn he!
groetjes, en ik duim voor iedereen!

O ja, nog vergeten in mijn vorige bericht te zetten: Mijn laatste ongi begon op 28 okt en 16 nov  ben ik een beetje oud, bruin bloed verloren. Zou het een innestelingsbloeding zijn geweest? Ik heb ergens gelezen dat je wel een onregelmatige cyclus kan hebben maar dat tussen het springen van het ei en je ongi ALTIJD 14 dagen zitten. Zou dat echt zo zijn? Want als dat zo is, is mijn NOD op 30 nov en kan ik dus gewoon op mijn verjaardag testen.
Afwachten maar.....
Groetjes,

OOOO Dames spannend hoor allemaal, ik duim voor jullie.
Ik denk dat ik deze maand gewoon ongesteld word, we hebben vorige week pas besloten voor een tweede kindje te gaan en denk dat ik mijn ei toen al gehad hebt!
En anders zijn we natuurlijk enorme geluksvogels.

Mama 1977 dat zou wel een enorm mooie verassing zijn zeg!!
Ik kan ook rond die tijd testen! Heb wat testen besteld op matcare als het goed is komen die vandaag binnen.

Liefs

@ Linda, welkom hier en heeeel veel klusplezier! Fijn dat je die discussie gewonnen hebt, wij vrouwen zijn in discussies dan toch net iets sterker

Ooo Deleve, Spannend he! Dus wij gaan ongeveer gelijk op.... Het zou inderdaad een leuk kadootje zijn als de test dan positief is. Maar als hij negatief is weet ik nog niks omdat mijn cyclus onregelmatig is. Ik hou jullie op de hoogte.

Danielle, jessie en Berg driel weten jullie al iets?

Vanmorgen weer een test gedaan, maar helaas weer negatief..
Heb wel vast een kado tasje gekocht met daarin allemaal roze en blauwe crepe slingers, daar doe ik straks (als ik zwanger ben) de positieve test in voor Marcel, met een kaartje eraan.
Ik heb echt geen idee hoe het deze maand gaat aflopen, ik voel me zwanger maar blijf negatief testen.

Vandaag bij vriendin met baby geweest... IK WIL NU!!! hahahaha

xxx Yess

Terug
Bovenaan