eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

He meiden,

Ik kan jullie spanning bijna hier voelen!! HIHi!!
Lastig he, maar goed hou nog even vol!

Ik had laatst ook dat ik (dacht) me zwanger te voelen, maar eigenlijk wist ik ergens ook dat het niet zo was!! Ik kon me namelijk nog herinneren van toen ik echt zwanger was, ik het al voor de test zeker wist, was toen echt misselijk, en dus niet weeeig, had toen echt donkere tepels, en niet een beetje donkerder, hag geen pijn in rug, heb ik normaal wel als ik ongi wordt, en had niet of nauwelijks ongikrampen en die heb ik normaal ook echt wel!!
Dus ik ga nu verstandig zijn in deze ronde. Ik ga proberen niet overal wat van te denken, want als ik echt zwanger ben, dan voel ik het, althans daar ga ik van uit!! En ik ga ook echt pas testen na mij nod, want anders wordt het wel een erg dure bezigheid!!

Ik denk dat het ontpillen ook meer met je doet dan wij verwachten, bij mij in ieder geval wel! Heb er toch wel een beetje last van gehad! Maar heb daar nu gelukkig niet of nauwelijks nog last van!!

Dus meiden, ga goed te rade bij jezelf, wat voel ik altijd allemaal als ik ongi word, en hoe voelde ik me de vorige keer toe ik echt zwanger bleek te zijn!! Geloof me, dat kan een stuk helpen tijdens het wachten!!

Maar eh, ik ga wel voor jullie duimen hoor!!!

Hier gaan trouwens de klusdagen beginnen!! Ik heb geen idee wanneer mijn ei gaat zijn. Ik denk pas over een dag of 10!!! Maar ja, voor hetzelfde geldt is mijn ei op dag 14 ofzo, en dat is over drie dagen!!
Kortom de komende 2 weken wordt er flink geklust denk ik, als we het volhouden om de dag!! Pff!! Is eigenlijk niets voor ons zo vaak, maar ja... we willen geen kansen laten liggen!!

meiden, wie weet  nog tot vanavond, maar ik moet nog dweilen en strijken dus ik kijk wel. Kan trouwens niet dweilen, de waterleiding is kapot gemaakt door wegwerkers hier, dus we zitten zonder water!! Kan de kleine dus ook niet in bad doen!!
Nou ja, we zien wel!!

x

Heey meiden!

Hier een kort berichtje van mij. Ben nog steeds niet ongi. Denk dat als ik het weekend nog niet ongi ben dat ik dan een test ga halen. Dan zit ik op dag 35 ofzo? Bij mij was het de vorige keer ook helemaal niet duidelijk dat ik zwanger was. Ik weet nog dat ik half juni een test deed omdat die ongi maarweg bleef maar die was toen positief. Eind juni weer een test gedaan en die was wel positief. Met de echo 2 weken later was ik bijna 9 weken zwanger. Ik heb er sowieso niet veel van gemerkt die eerste tijd. Niet misselijk, alleen een beetje gespannen borsten en heel moe. Dus tja... Kan niet veel anders dan gewoon maar afwachten.

Spannend dat sommigen alweer de klusdagen in gaan! Hopelijk op goed nieuws deze maand en de volgende dan krijgen we allemaal nog een zomer baby! hihihi Hoewel, een najaars baby is ook leuk, dan kan die in de zomer voorop mee op de fiets

Nou, ik ga lekker vroeg naar bed vanaaf. Fijne avond nog allemaal!

Hihih ik lees het nog even door en dan zie ik dat ik twee keer positief getest heb! De eerste keer was de test negatief natuurlijk. Eind juni was die pas positief! Hahaha, ik mijn hoofd zit nu al vol met positive testen...

@ Romaty,   De vorige keer is voor mij heel anders geweest, ik was toen nog met mijn ex en we dachten nog niet echt aan kids.
Ik was dan wel niet aan de pil maar dat wist hij niet. omdat ik zo graag een baby wou, en hij zei als het ons zou gebeuren dan gaan we er voor, dus ik besloot het lot een handje te helpen.
Achteraf niet zo'n slimme set, mijn ex werdt helemaal dol, en heeft alles op alles gezet om er voor te zorgen dat ik een abortus zou doen.
IK had zelfs al een afspraak bij de kliniek, maar de dinsdag voor de donderdag dat ik zou gaan kwam ik een vriendin tegen die in verwachting was, en heb lang met haar gepraat, ik heb toen besloten er voor te gaan.
Mijn ex heeft toen de relatie verbroken, opzich een goede keuze geweest want we pasten niet goed bij elkaar, ik heb borderline en hij kon helemaal niet met mij omgaan.
De afgelopen 3 jaar waren erg zwaar, en toen ik marcel tegen kwam was dat alles wat ik nog wou in mijn leventje, een goede zorgzame lieve man voor mij en mijn zoontje.
Dus wat ik wou zeggen haha, ik heb die eerste tekenen helemaal niet mee gekregen, ik had het pas na 2 weken door dat ik overtijd was, we waren namelijk op vakantie en ik had er helemaal geen erg in.

en @ Danielle,   ik ben echt benieuwd hoe het voor jou afloopt, ik duim voor je.

Fijne avond allemaal!

xxx  

oh en nog een reactie op Linda,

Ik voel nooit mijn ei, athans dat denk ik, ik zou niet eens weten hoe het zou voelen.
maar er zijn wel site's waar je kan uitrekenen wanneer je op je vruchtbaarst bent.

groetjes yess

Ik had   bij de zwangerschap van onze dochter niet in de gaten dat ik zwanger was, ik had een scala aan testen gekregen van mijn schoonzus dus dacht ruim een week voor de nod ach what the... ik doe een testje heb er toch 6!!
Ik zie de urine oplopen en denk nog.. zie geen streepje kan ook nog helemaal niet want het is sowieso veel te vroeg.
Ik ga lekker relaxen in mijn bedje, sta op en wil de test weggooien.... en daar stonden 2 streepjes!!
Ik heb me zeker tot 18 weken niet zwanger gevoeld (alleen wat misselijk)

Hier geen echt signalen, ik wacht af mijn NOD is overmogen ongeveer maar heb wat krampen gehad!! Dus denk dat ik voor de volgende ronde ga!!

@ Deleve: Dank je wel! Spannend hoor dat je bijna je NOD hebt. Ik weet nog wel van mijn eerste dat ik echt het gevoel had (dus ook krampen) dat ik ongi zou worden, maar dat was toch niet het geval.

@ yessie84. Ik heb nog geen idee hoelang mijn cyclus gemiddeld is. De vorige keer was hij 31 dagen. Maar ik ben ooit met de pil begonnen omdat ik zo verschrikkelijk onregelmatig was. We moeten dus eigenlijk voor de zekerheid tussen dag 10 en 15 elke dag klussen, maar dat kunnen we door drukte op het werk eigenlijk niet opbrengen. Ben bang dat het dus wat langer gaat duren

Mijn NOD zal dus waarschijnlijk ergens liggen tussen 3 en 6 december.

Vrienden van mij willen alvast hun vakantie boeken naar Frankrijk voor eind juli/begin augustus omdat wij gebonden zijn aan het hoogseizoen, maar ik vind het best lastig om te boeken omdat ik hoop dat   ik dan op knappen sta . Zij zeggen dat ik toch ook even kan stoppen met zwanger worden en lekker op vakantie kan gaan, maar mijn voorkeur gaat toch echt uit naar een 2de. Alleen als het niet lukt mis ik een leuke vakantie. Lastig dilemma.
Durven jullie al wel een vakantie te boeken?

@Yessie, jemig wat een heftig verhaal!! Ik ben eigenlijk een beetje sprakeloos!! Vind het knap van je dat je toch voor je kindje hebt gekozen hoor! En gelukkig heb je nu een fijne vent gevonden waarmee je oud wilt worden!
Heb je erg last van borderline? Ik heb namelijk een kennis die dat ook heeft maar die doet echt vreselijke dingen, heel kwetsend. Heel lastig is dat, je weet dat ze "ziek" is, maar toch neem je haar die rot dingen kwalijk. Heb jij hier ook last van?

Wat een hoop dames trouwens zonder enig zwangerschapsverschijnsel!! Wel lekker op zich, alleen tijdens de wachtdagen is het dan wel heel spannend!!

Als ik nu terug kijk op mijn zwangerschap, en bedenk hoe ik me nu voel, dan ben ik echt 9 maanden lang niet in orde geweest. Alsof ik zo'n zeurende griep had, die niet doorzet en die ook niet erger wordt. Tevens deede echt mijn hele lijf zeer!! Al mijn organen leken beurs te zijn, mijn ribben waren zwaar gekneusd. En omdat ik vrij smal ben van mezelf moest mij lijf zoveel meerekken, pff daar heb ik echt last van gehad hoor!
Wat een zeurpraatje he, hihi!! Is niet de bedoeling hoor! Ik zou het zo weer doen! Maar dat roze wolk idee van een zwangerschap dat heb ik niet, maar goed ik heb mijn roze wolk na de geboorte driedubbel en dwars gehad!! Wat is zo'n kraamtijd super!!

x romaty

Terug
Bovenaan