eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

Hee hoi,

Ik heb m'n nod weer even aangepast, dat moest ik nog steeds doen... Hier verder geen bijzonderheden, beetje last van mezelf, maar dat heeft iedereen denk ik wel een keer.
Ik moet veel werken en dan is op den duur m'n energiepeil laag en dan ben ik af en toe wat somber. Maar dat waait wel weer over!!!

Suc6 voor de dames op het wachtbankje, ik hoop veel smiles te zien!

Liefs Lientje

He meiden,

(Nog steeds) niemand zwanger?
Ben zooo benieuwd!!!! Wel wat laten weten he!!

Hier gaat alles wel lekker! Heb weer lekker weekend, heerlijk.
Vanmiddag moest ik naar een conferentie, dacht dat het wel interessant was, maar integendeel... Dus was snel weer terug op kantoor!

Een ding is wel balen, vriendlief is heel veel weg voor zijn werk! Komt zeer slecht uit aangezien onze klusweek was begonnen!! Morgen is dag 14 voor mij, dus ik hoop maar dat mijn ei zich pas rond dag 20 aandiend, want dag 16 zouden we pas weer voor het eerst echt kunnen klussen!!
Dus de goede start die we wilden maken, wil nog niet echt lukken, maar goed we zien wel!

Zou het super vinden als het deze maand raak is, maar zo niet dan kan  ik nog lekker met kerst en oud en nieuw een wijntje drinken etc. en dat heeft ook wel wat!! Anders moet ik alweer gelijk allerlei smoezen gaan verzinnen, hihi!!

Hoe gaat het verder met alle meiden?

@lientje, een beetje verdrietig? Kom op he, meid, houd de moed erin!! Heb ook wel eens van die dagen hoor, maar gelukkig nu een stuk minder dan een jaar geleden! Toen was ik ook heeeeeeeel druk, en dat was niet echt een succes, hihi!!

x romaty

Ik zit inderdaad te wachten maar nog steeds menstruatie krampen maar er komt nog niks vandaag cyclus dag 31 maarrrr ik heb meestal rond de 35 dagen. We wachten af!
Ben wel heeel nieuwsgierig hoor!!

OOOO ik ben zo benieuwd of er in de eerste ronde zwangeren onder ons bevinden!!

Denk aan jullie!!

Lientje, gaat het weer wat beter met je?

Spannend he Deleve? Heb jij nou ook niet de neiging om toch maar vast een test te doen? Ik soms wel, ook al weet ik dat ik ook meestal een cyclus van rond de 35 dagen heb. Maar je haalt je van alles in je hoofd. STEL dat je nu ineens wel een cyclus van 28 dagen hebt dan zou je nu al een positive test hebben! Het blijft maar door mijn hoofd dwalen. Maar ik hou me in. Ik test niet voor maandag!

Groetjes,

hoi iedereen,
even een update. ben nog niet ongi maar ook niet zwanger volgens de test moest dinsdag of woensdag ongi worden maar ben het nog steeds niet. maar ja kan er geen touw aan vast knopen, want ik weet niet of mijn cyclus opgang komt en zo ja wanneer.
hoop dat het wel gaat lukken ,want anders moet ik nu wel de medische molen in.
hoop dat er snel iemand zwanger wordt/is.
ik weet dus niet meer wanneer ik ongi moet worden.

groetjes marianne.

Heey meiden!

Tijd niet geweest, zo druk gehad op het werk. Maar vandaag lekker mamadag! Heerlijk!
Om jullie even up-to-date te houden: Ik moest 22 november ongiworden, maar toen dat  niet gebeurde had ik mezelf voorgenomen dit weekend pas weer te testen. Alleen dat bleek niet nodig want ik werd de 27e ongi. Of tenminste dat denk ik. Ik verloor een klein beetje oud bloed. Echt heel donkerbruin, bijna zwart .  Maar nu  is het alweer weg. Ik ben dus volgens mij echt aan het ontpillen. Ik verwacht dat het binnekort toch doorzet, maar zeker weten doe ik het niet. Lekker vaag weer he? Weet dus ook niet of we nu ronde 2 ingegaan zijn, of dat we nog steeds in ronde 1 zitten...  Weer afwachten!

Hoe is het met de andere meiden? Al nieuws?
Ik duim voor ons allemaal! En ook dat lien zich snel weer beter voelt!

Liefs!

@ Danielle, word je ook niet veel wijzer van, van zo'n menstruatie zeg pffff!!!

@ mama1977, JAAAAAA ik moet mezelf enorm inhouden om niet te testen iedere keer als ik naar de wc moet denk ik.. zal ik hem ff dopen... Ik test ook niet voor maandag Denk dat ik het woensdag pas doe   dan zit ik op dat 37.. vandaag dus dag 32.. spannend..

@ Lientje hoe gaat het met je meis!!??

he meiden,

Ben net ff de stad in geweest, ff shoppen voor de kleine!
Ik weet niet of jullie een Villa Happ in de buurt hebben, maar ik kreeg daar als VIP klant (wat je gewoon wordt door een formuliertje in te vullen, ik kom er namelijk ook nooit en zo werd ik ineens een vip klant) 50% korting op alle kleding!!!!!

Had ik dus ff een tas vol kleren voor die kleine, echt helemaal super!! Echt een aanradar, maar weet natuurlijik niet hoelang deze actie nog duurt.

x romaty

Terug
Bovenaan