eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

Hoi Hoi

Ik had gister mijn NOD maar ben niet ongesteld geworden, en ook ik heb met me stomme hoofd donderdag al getest maar die was dus negatief.
Heb gister met opzet niet nog een test gehaald zodat ik niet eerder als morgen kan testen hihi.
Had gister last van me rug, dat heb ik ook altijd als ik ongesteld moet worden, dus had de hoop al   opgegeven, maar dat is nu ook weer helemaal weg :S Vreemd zo'n vrouwen lichaam. Maar als ik meer weet laat ik het jullie weten oke.
Fijne zondag nog,..

Liefs Siemy

Hoi dames,

Yessie en Danielle, wat balen dat jullie ongi zijn geworden zeg. Duimen voor de volgende ronde dan maar.

Berg_driel en Mama v aimee, lastig he, zo'n negative test. Nu weet je eigenlijk nog niks. Na een paar dagen nog maar een keer testen dan.

Ik had mezelf zo voorgenomen om niet eerder dan maandag te testen (Wat eigenlijk voor mijn onregelmatige cyclus nog aan de vroege kant is.) maar ik kon het gisteravond toch niet meer uitstellen. Ook omdat mijn man ook heel erg benieuwd was. Dus ik dacht: Ach wat maakt het uit. Ik test gewoon. Maar jullie begrijpen het al.... Negatief. Maar ik ben ook nog niet ongi geworden dus afwachten maar he.

Deleve, Hoe is het met jou? Ik ben erg benieuwd!

Romaty, ik denk ook dat baby's al kunnen dromen. Alleen gaat het nog een beetje anders dan bij grotere kinderen. Grotere kinderen dromen vaak over draken, monsters, kabouters, dieren, elfjes, feeen, enz. enz. Ik denk dat baby's meer in kleuren, gevoelens en emoties dromen.
Waar ook veel mensen in geloven (ik ook) is dat ieder mens tijdens zijn slaap de afgelopen dag herbeleefd. Om alle indrukken en gebeurtenissen van die dag een plaats te geven en te verwerken.

Groetjes, en een fijne zondag nog.

Yessie en Danielle, balen dat de rode duiveltje gekomen zijn maaarrrrr op naar de veelbewogen volgende ronde.

Mama 1977, ik heb hetzelfde gedaan als jij hahahahaha ik kon het niet meer houden, dus heb getest maar ook hier negatief.
Maar ook hier nog geen rode duivels te bekennen, zit nu op cyclusdag 34 denk dat het nog wel komt die rode duiveltjes.

Hoe gaat het met iedereen?

Kus Dees

Ha meiden,

Vanochtend helaas ongi wakker geworden, veel vroeger dan verwacht. Vorige maand was mijn cyclus 31 dagen, nu 26. Echt een enorme teleurstelling. Ik vind het ook heel jammer voor de andere meiden. Het ziet er naar uit dat we met een aardig aantal de volgende ronde ingaan. Ik vind het alleen lastig om nu mijn NOD in te vullen want ik heb nu helemaal geen idee meer.

Lieve groeten, Linda

He meiden,

Nou waar ik toch allemaal weer last van heb!!
Bij mij is echt in alle hevigheid de twijfel toegeslagen!!! Ik weet niet wat me overkomt!
Een week geleden wilde ik er nog helemaal voor gaan, en dat wil ik nog steeds, maar ik heb nu zo'n raar gevoel hierover...
Heb vorige week toch al verteld dat ik me eigenlijk 9 maanden lang niet goed heb gevoeld tijdens mijn vorige zwangerschap.. nou en dat staat me nu gewoon zo ontzettend tegen!!
Begrijp me niet verkeerd, want ik snap dat er dames zijn die er  een moord voor zouden doen om uberhaupt zwanger te mogen raken, maar ik zie er zo tegen op om me weer zo beroerd te voelen, 9 maanden lang!!!
Ik ben zo blij dat ik weer fit ben, en daar geniet ik zo van!!

Herkent iemand dit?

Vind dit echt lastig want ik wil echt heel graag een tweede!!!

x romaty

Naam:                                        
Leeftijd                   Kindje:
Ronde:                    
Leeftijd:                    
NOD:                          

Daniellexx

8 maand

2

24

begin jan

Vlindertje2008
2
?
24
?

Romaty
bijna 1
1
24
20Dec

Yessie84
bijna 4
3
24
26Dec

Patricialut
bijna 1
2
?
zwanger

TTamara                            
7                                          
3                                      
28                                        
?                                      

Jansske
10  wkn
2
27
31Dec

Mirlynn
2
?
27
?

Babybeer
bijna 3
1
25
?

Berg-Driel
bijna 1
1
27
25Nov

Lientje79
bijna 1
1
29
18Dec

Mama  v  Aimee      
2,5                                    
1                                      
21                                        
29Nov        

Mama in A'dam zuid
1
1
32
?

Lau24
2,5
5
24
?

N1979
2,5
?
?
?

Grietje79
bijna 3
8
?
?

Mama  1977                  
4                                          
1                                        
30                                        
27Nov                  

Dalia-79
bijna 3
8
29
29Nov

Deleve
8 mnd
1
27
Eind Nov

Djurresmamma
15 mnd
1
26
26Nov

LindaG80        
15 mnd        
2        
28
?

Hoi Romaty,

Ik herken jouw twijfel wel een beetje. Ik zei het gister nog tegen m'n man, begrijp me goed ik ben blij als het raak is, maar als het nog even wat langer duurt vind ik het momenteel ook niet erg... Hij keek me niet begrijpend aan, dus vervolgens een heel gesprek.

Ik geniet iedere dag enorm van ons mannetje, maar er zijn soms dagen dan vraagt alles zoveel energie en hoe moet ik dat dan ooit doen als er een 2de zou zijn??? Ik denk dat die twijfel gezond is en ik had het ook af en toe toen ik zwanger was van ons mannetje.

Toch zou ik het geweldig vinden en ik kijk er ook erg naar uit, maar je hebt soms van die dagen...

Liefs Lientje

Hee hoi,

Hier niet zoveel bijzonders te melden, ik zit nu op dag 12 van m'n cyclus en nog geen eisprong gevoeld. Ik ben benieuwd wanneer die zich aankondigd, ik verwacht laat.

Dit is de eerste echte ronde,  maar nu het puntje bij paaltje komt is de drang minder groot.  Zie mijn reactie op Romaty, ook ik snap mijzelf af en toe niet meer, hihi!

Begrijp me goed er wordt wel geklust, maar ik heb soms van die buien...  

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan