eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

Spannend meiden!
Mama77 weet je al wat? We zijn erg benieuwd hahaha

Ben  vandaag van de ongi af, dus nu kan het klussen weer beginnen. Hoewel, de vorige keer had ik een lange cyclus dus echt haast is er niet. Misschien dat we er de  volgende  week wat meer tijd voor nemen, want nu mijn beste vriendinnetje zwanger is kan ik natuurlijk niet achterblijven hihi

Gaat iemand nog iets bijzonders doen op deze doodgewone woensdag avond? Ik niet... lekker op de bank hangen, boekje lezen en vroeg naar bed!

Fijne avond!

@ Romaty, ik ben er stil van...

Ik ben de komende maanden alleen nog maar een actieve lezer maar ik schrijf ff niet mee. 1000X sorry, ik ben ontmaskerd door een direct familielid.
Wat natuurlijk mijn eigen schuld is heb iets teveel namen gebruikt! NAIEVE EN DOMME IK!!!!
Ik LEES NOG ZEKER MEE!!!! Maar hou me even afzijdig qua het posten op deze topic e.a.

Om het nog maar even lastiger te maken, hier op dag 37 nog geen menstruatie maar ook geen positieve test met nog steeds zo hier en daar een menstruatie krampje.... Snap het zelf niet meer!!
Wacht rustig af!!

Ik hoop op veel positieve berichten!
Veel klusplezier lady's
Liefs

YESSS!!!!! POSITIEF!!!
Ik kan het haast niet geloven maar er stonden twee streepjes. De teststreep was wel heel licht maar hij was er wel. En een streep is een streep he? Morgen test ik (voor de zekerheid) nog een keer en dan hoop ik dat de streep donkerder is. Ik hou jullie op de hoogte.

Deleve, wat erg! Ik vind het jammer om je te moeten missen en ik hoop dat je nog een keer terug kan komen. Ik blijf voor je duimen dat jij ook met een positieve test van het wachtbankje af komt.

Loefs, mama1977.

Meiden,

Na alle verdrietige verhalen hoop ik goed nieuws te brengen:
ik hoop de 2e zwangere te zijn !!

Ik heb vanmiddag testen gehaald bij de kruidvat ( 2 voor € 5.- ) en zag vanavond een licht tweede streepje !!
Twijfel nu alleen zo of de testen wel goed zijn, maf hè.
Ga morgen een clear blue test halen, word weer een slapeloze nacht...

Zijn er nog meer meiden met spannend nieuws?

Groetjes, Cora

@cora en mama1977: wat een super nieuws! van harte gefeliciteert!

Liefs, Linda

Hoi Linda,

bedankt voor je felicitatie, ben er zelf nog aardig ondersteboven van.

@mama1977, had jouw berichtje helemaal gemist, sorry !!
super dat jepositief getest heb, gefeliciteerd!
had jij ook testen van kruidvat eigen merk??

groetjes, Cora

Bedankt voor de felicitaties!

Cora, jij ook GEFELICITEERD!    Ik had ook  2 tests van 5 euro van het kruidvat. Ik gebruikte vroeger altijd clear blue omdat ik stiekum dacht dat die beter waren maar van de week dacht ik: Ik ben ook gek ook! Voor de prijs die je voor 2 tests van clear blue betaald heb je er 6 van t kruidvat. Mijn streepje was ook heel licht maar ik heb nog een test dus morgenochtend test ik toch nog ff voor de zekerheid.

Liefs,

Terug
Bovenaan