eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

@ Romaty.. TJEEEZZ wat erg dat je buurmeisje stierf een dag na de bevalling en wat vreselijk voor haar man!!

@ Jansske, lees ik het nu goed dat jouw  zoontje 10 weken is... jij durft alweer snel voor een tweede te gaan RESPECT... ik dacht toen weer net aan sex  

De zwangerschap verliep bij mij oke, ik mag niet klagen. Vond mijn buik geweldig en had geen kwaaltjes (ach ja kleintjes spontaan spugen maagzuur) maar geen pijn oid.
Ik vond de bevalling daarinteggen een regelrechte HEL... had niet gedacht dat dat zooo'n pijn zou doen.
Gelukkig kennen ze in het zh een ruggeprik! Kortom bevallen WIL IK NIET, zwanger zijn wel.
Feit is dat ik toch moet bevallen als je zwanger bent!

He meiden,

Wel grappig om te lezen dat iedereen zo zijn bedenkingen heeft maar toch heel graag zwanger wil worden (lees een tweede kindje wil krijgen)

@Deleve, zwanger zijn vond ik echt niet leuk, maar bevallen, ach ik was zo blij dat de bevalling begon (was dat zwanger zijn tenminste voorbij) dat ik de pijn voor lief nam. En mijn bevalling heeft maar 7 uurtjes geduurd, dus ja!!

Vind het wel fijn dat ik hier gewoon kan zeggen dat ik zwanger zijn niet leuk vond. Dat kon ik namelijk in mijn zwangerschap niet zeggen, althans dat kon wel, maar niemand begreep dat, want "zwanger zijn is toch het mooiste wat er is"!!!
Nou een kindje krijgen is het mooiste wat er is, maar zwanger zijn en bevallen..... haal bij mij die roze wolk maar weg hoor, hihi!!

Maar eh, zitten er nu nog meiden op het wachtbankje??

x

@Deleve, ja onze wereld stond echt even stil toen dat gebeurde!! De ene dag belde de moeder op van ik ben oma geworden!!! De volgende dag belde ze om te zeggen dat we niet moesten schrikken van de lijkwagen!!!!
Nou, de grond zakte onder mijn voeten weg..
En dan haar man, hij had nu wel een zoon, maar zijn vrouw was voorgoed uit zijn leven, de vrouw waarmee hij dit samen wou en samen ging doen..de vrouw waar hij zoveel van hield was overleden. Daar stond hij dan met zijn zoontje in zijn armen, bij het graf van zijn vrouw........
Zijn verdriet, dat was echt hartverscheurend...

Maar ongelooflijk dat zoiets kan gebeuren. Ze kreeg een darmafsluitng tijdens de bevalling. Ze gaf aan dat ze heel veel pijn had, maar ja wat heeft een vrouw als ze bevalt..... juist heel veel pijn. Dus er gingen natuurlijk geen alarmbellen af.
Tegen de tijd dat ze erachter kwamen wat er daadwerkelijk aan de hand was, was alles vanbinnen al kapot gesprongen en konden ze haar niet meer redden..
Ze heeft haar zoontje nooit gezien...

x

Jessy en Romaty, wat een heftige verhalen zeg. Pfff.....Dat zijn toch twee dingen waar je echt niet aan moet denken zeg. Helaas is het de realiteit. Verschrikkelijk. De tranen sprongen in m'n ogen.

Zo, de dag is weer voorbij. Ik was jarig vandaag en het was heel gezellig. Normaal voel ik mij niet zo happy op m'n verjaardag. Niet omdat ik ouder word hoor. Maar ik weet niet.... Allemaal mensen die met je willen praten maar je hebt voor niemand echt tijd omdat je maar aan het rennen bent met taart en drinken. Dit jaar heb ik het anders gedaan. Ik heb het gewoon heel klein gehouden. Voor m'n dochter is het wel heel laat geworden. Zij ligt normaal tussen  18:30 en  19:00 uur in bed maar vandaag was het 22:15!!! Ik heb haar maar beloofd dat ze morgen thuis mag blijven. Dat leek me beter.

Ik begrijp jullie twijfels wel. Gelukkig heb ik er nu geen last meer van. Ik heb altijd geweten dat ik meer dan een kind wilde maar lange tijd als ik aan een tweede dacht had ik ook twijfels. Ik twijfelde niet OF ik nog een tweede wilde maar WANNEER. Gelukkig is dat nu over. Ik wil NU graag een kindje!
Van mijn zwangerschap heb ik niet zo veel last gehad. Ik was ook weer niet klachtenvrij maar het was goed te doen. De bevalling ben ik ook goed door gekomen. Om 04:30 braken de vliezen. Rond 11:30 kreeg ik weeen. Ik heb maar een kwartier hoeven persen en om 15:34 was ze geboren.

Ik zit nog op het wachtbankje.....Ik zit nu op dag 34. Heb vanmorgen getest maar die was negatief. Dus, afwachten.....

Liefs, mama1977.

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

Naam:                                        
Leeftijd                   Kindje:
Ronde:                    
Leeftijd:                    
NOD:                          

Daniellexx

8 maand

2

24

begin jan

Vlindertje2008
2
?
24
?

Romaty
bijna 1
1
24
20Dec

Yessie84
bijna 4
3
24
26Dec

Patricialut
bijna 1
2
?
zwanger

TTamara                            
7                                          
3                                      
28                                        
?                                      

Jansske
10  wkn
2
27
31Dec

Mirlynn
2
?
27
?

Babybeer
bijna 3
1
25
?

Berg-Driel
bijna 1
1
27
25Nov

Lientje79
bijna 1
1
29
18Dec

Mama  v  Aimee      
2,5                                    
1                                      
21                                        
29Nov        

Mama in A'dam zuid
1
1
32
?

Lau24
2,5
5
24
?

N1979
2,5
?
?
?

Grietje79
bijna 3
8
?
?

Mama  1977                  
4                                          
1                                        
31                                        
27Nov                  

Dalia-79
bijna 3
8
29
29Nov

Deleve
8 mnd
1
27
Eind Nov

Djurresmamma
15 mnd
1
26
26Nov

LindaG80        
15 mnd        
2        
28
?

Jee meiden. wat een heftige verhalen lees ik even hier. Ben er echt even stil van...

De twjfels waar jullie het over hebben herken ik ook wel hoor. Ik wist altijd wel dat ik meer kinderen wilde, maar ik hou zo ongelooflijk veel van Melanie, hoe is het mogelijk dat ik van ee ander kindje net zo veel kan houden. Dan klap ik uit elkaar  Maar volgens mijn moeder komt dat helemaal goed. Ach en zelf denk ik dat mijn har ook wel groot genoeg is.

Ik ben nu bijna van de ongi af, dus volgende week begint het grote klussen. Want zondagavond belde mijn beste vriendinnetje. We begonnen wat te kletsen en toen ik vroeg hoe het ging zei ze lachend dat ze het niet goed wist. Eigenlijk wist ik toen al genoeg want ik weet dat ze sinds 2 maanden bezig zijn zwanger te worden. En ja hoor: 2 streepjes, hoewel heel licht. Dus ik blij en uit mijn dak: Joehoe je bent zwanger! Maar zij twijfelt heel erg. Maar het streepje is zo licht. hihihi zo herkenbaar! Het duurt altijd even dat het doordringt, maar gisteravond werd ze al iets zekerder. Vandaag gaat ze de huisarts even bellen om te vragen hoe en wat. Zo leuk voor haar. Nu word ik ook een soort semi-tante hihihi

Fijne dag allemaal en tot snel!

@ danielle, gefeliciteerd met het semi-tanteschap..
Wat leuk voor je vriendin, en zo lekker vlot ook..

Ik geloof dat wij nu een beetje tegelijk opgaan, ik ben nu ook bijna ongi af.
mag er van marcel niet teveel mee bezig zijn, omdat hij er heilig in gelooft dat het dan langer duurt, dus ik probeer er iets minder aan te denken, en het te laten gaan zoals het gaat.
Ben nu toch druk met een etentje voorbereiden en sinterklaas zoeken voor vrijdag.
nog 2 dagen werken deze week, lekker relax weekje zo.

xxx

Terug
Bovenaan