eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

Naam:                                        
Leeftijd                   Kindje:
Ronde:                    
Leeftijd:                    
NOD:                          

Daniellexx

8 maand

2

24

begin jan

Vlindertje2008
2
?
24
?

Romaty
bijna 1
1
24
20Dec

Yessie84
bijna 4
3
24
26Dec

Patricialut
bijna 1
2
?
zwanger

TTamara                            
7                                          
3                                      
28                                        
?                                      

Jansske
10  wkn
2
27
31Dec

Mirlynn
2
?
27
?

Babybeer
bijna 3
1
25
?

Berg-Driel
bijna 1
1
27
ZWANGER

Lientje79
bijna 1
1
29
18Dec

Mama  v  Aimee      
2,5                                    
1                                      
21                                        
29Nov        

Mama in A'dam zuid
1
1
32
?

Lau24
2,5
5
24
?

N1979
2,5
?
?
?

Grietje79
bijna 3
8
?
?

Mama  1977                  
4                                          
1                                        
31                                        
ZWANGER          

Dalia-79
bijna 3
8
29
29Nov

Deleve
8 mnd
1
27
Eind Nov

Djurresmamma
16 mnd
2
26
09 jan

LindaG80        
15 mnd        
3  
28
29 Dec

Jessy wat vervelend dat je ziek bent. Ik hoop dat het snel weer over is. En dan komen er ook nog 6 mensen eten? Kan je dat niet uitstellen dan?

Deleve, leuk dat je wat laat horen.Ik ben zo benieuwd naar jou! Ik begrijp dat je daar door de omstandigheden geen antwoord op kan geven.....

Berg_Driel, Ik heb vandaag toch ook nog twee tests van clear blue gekocht. Ik kon het niet laten.
Heb er een gebruikt en ook daar kreeg ik maar een heel vaag streepje. Maar wederom, een streep is een streep! Maar ik heb liever een duidelijke vette streep. Zoals bij jou. De andere clear blue test bewaar ik nog maar even een week of zo. Misschien verschijnt er dan eindelijk wel een dikke streep.

Ik weet nog niet wanneer we het gaan vertellen aan de familie. Misschien aan de familie van mijn man met kerst. Eerste kerstdag zijn we met z'n allen bij mijn schoonmoeder dus dat komt mooi uit. Mijn schoonfamilie zie ik wel regelmatig maar toch vooral op verjaardagen e.d. Ik denk dat mijn broertje en zusjes het eerder weten. Met hun heb ik zo ongeveer dagelijks contact. Zaterdag vieren we ook met elkaar Sinterklaas dus ik weet niet of we het dan voor ons kunnen houden. Ik denk er ook veel over na. Ik wil het wel persoonlijk vertellen en niet via de telefoon of zo.

Liefs, mama1977.

Ik duim voor de rest!

Hee zwangere meiden onder ons van harte gefeliciteerd!!! Lekker genieten en wie weet brengen jullie het virus over, hihi!

Liefs Lientje

Wauw mama1977 en Cora, gefeliciteerd! Wat een ontzettend leuk bericht! Een zomerbaby. Heerlijk hoor. En inderdaad, hopelijk krijgen wij het virus ook snel te pakken.    

Wij zijn gisteren weer begonnen met klussen. Wel een beetje vroeg, ik verwacht mijn ei pas over een week ofzo, maar je moet toch oefenen om in vorm te blijven hihihi

Vandaag lekker sinterklaas vieren op school. Ben benieuwd wie mij getrokken heeft en wat voor surprise ik krijg.... Wordt vast gezellig!

Groetjes!

Goedemorgen meiden,

Hoe gaat het met de zwangere dames? Kunnen jullie het al een beetje bevatten? Hebben jullie trouwens al last van "kwaaltjes"?

Hier gaat alles goed, we klussen er flink op los, dus wie weet!!!

Ga zo boodschappen doen met de kleine, ga hem voor het eerst in een winkelwagentje zetten, ben benieuwd hoe dit gaat!!

Morgen gaan we sinterklaas vieren, dat zal ook wel weer een hele belevenis worden want de kleine heeft het niet zo op "vreemde" mensen, dus mensen die  hij niet elke dag ziet, en al helemaal niet in grote hoeveelheden!!
Maar ja, hij moet daar toch een beetje aan wennen, en doordat we regelmatig iets ondernemen met hem gaat het alweer veel beter, dus ben benieuwd hoe het hem morgen zal vergaan!!
Misschien maken de cadeautjes weer een hoop goed  Waar de sint al niet goed voor is

x romaty

Hoi meiden,

Hier gaat alles lekker hoor !!
Ik voel me vreemd, maar volgens mij is dat vooral omdat ik het weer allemaal zo spannend vind.
Ik heb 6 januari m'n eerste afspraak bij de gyn voor een gesprek en een echo.
Wordt dan een leuke week; dinsdag naar de gyn en woensdag wordt m'n binkie 1 jaar !!

Hoe is het met jullie?
Ik hoop zo  op snel  positief nieuws voor jullie !!

groetjes Cora

Ha meiden!

Het is inderdaad zo spannend allemaal. Ik kan het ook nog niet allemaal bevatten hoor. Echte kwaaltjes heb ik niet, behalve dan dat ik me al een tijdje opgeblazen voel. En mijn tepels doen al een tijdje een beetje pijn. Niet veel hoor want als ik m'n hand er op hou is het weer weg!
Vanmorgen heb ik de verloskundige gebeld en heb een afspraak gemaakt voor 31 dec. Dan heb ik ook meteen de eerste echo. Spannend!
Hoe is het verder met iedereen?

Berg_Driel, zullen wij wat glitter strooien hier op het forum? Zodat de rest van de dames dat op kunnen vangen en ook snel zwanger zijn?

Liefs, mama1977.

Kan helaas mijn etentje niet uitstellen, het is ons sinterklaas feestje,
mijn moeder, schoonmoeder en exschoonouders komen eten en doen dan ook de kado's voor Darren.
met medicijnen gaat het wel wat beter, alleen lijkt mijn lichaam helemaal van de wap want ben nu weer ongesteld lijkt wel..

Vandaag laatste inkopen voor het etentje gehaald en ben de helft weer eens vergeten, ik ben schijnbaar die zwangerschaps vergeetachtigheid nooit meer kwijt geraakt..

Ik ga mijn huisje maar eens op orde maken, wens jullie allen een fijne sinterklaas toe..

xxx

Terug
Bovenaan