eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

@yessie, vervelend joh, dat je ziek bent!! Maar gelukkig helpen de medicijnen wel wat!
Maar eh, weer ongesteld???? Wanneer ben je voor het laatst ongi geweest dan??

In ieder geval veel plezier vanavond met sinterklaas vieren, wij doen dat morgen!!

@Danielle, was het sinterklaas vieren op je werk leuk??

@de zwangere dames, jullie komen nog goed weg in ieder geval, wat de kwaaltjes betreft!! Lekker hoor, ik hoop zo dat als ik zwanger wordt ik dat ook kan zeggen!!

Ben trouwens boodschappen wezen doen met de kleine, ging hartstikke goed!! Het was trouwens wel belachelijk druk!!! Het leek wel of dat ze het weg gaven!!

Heb net lekker lasagne gemaakt, ga ik zo opeten met de kleine. Ben benieuwd hoe laat mijn andere vent thuiskomt, wie weet valt er dan nog wat te klussen vandaag

x romaty

hi meiden,

zoals mama 1977 al voorstelde:
hierbij de glitters want we willen graag met zijn allen naar het zwanger zijn forum:
************************ ******************************   *************************************
*********************** ******************************* *************************** *********
************************************ *********************************************** ********
hebben jullie ze?

groetjes Cora

He meiden,

@berg-driel, thanx!!!!! Ik hoop dat iedereen ze opgevangen heeft!!!

Van de week melde ik nog dat ik vol zat met twijfels, maar inmiddels heb ik weer alle rust gevonden!!
Ik realiseer me dat ik echt gelukkig moet zijn met mijn situatie.
Ik heb een hele, hele, maar dan ook echt een hele lieve vriend, die me heel dierbaar is en waar ik ontzettend veel van hou. Ik heb een geweldige zoon, waar ik elke dag opnieuw ontzettend van geniet!! Ik prijs me gelukkig dat we allemaal gezond zijn, en dat mijn hele familie gezond is! We hebben een bijzonder goed inkomen, we hebben fijn werk en een heel fijn huis.
Kortom wat wil ik nog meer......
Tuurlijk we willen heel graag een tweede kindje (en dan bedoel ik ook heel graag) maar ondertussen ben ik gewoon gelukkig met de situatie zoals die is...
Ik voel me een bevoorrecht persoon....
Achteraf denk ik, ik had die twijfels nodig om me weer eens echt te realiseren hoe gelukkig ik al ben...
Het maakt me blij en bijzonder gelukkig..
De gedachte die mijn vriend en ik hadden, van het komt wanneer het komt, is bij mij weer helemaal terug. Gelukkig maar, want ik voelde mij niet prettig deze week.
Ik voel me zelfs zo gelukkig, dat ik wel eens denk, ooit houd het geluk een keer op....., maar daar probeer ik maar niet teveel aan te denken!!

Meiden, ik hoop dat iedereen op dit forum net zo gelukkig is als ik, in wat voor situatie dan ook! En ik hoop voor allemaal dat iedereen, volgend jaar of het jaar daarop een prachtig nieuw leven mag verwelkomen!!

Dikke kus van mij

Mooi geschreven, Romaty! Ben het er helemal mee eens!

Er dwarrelden nog een paar glittertjes door de lucht. Ik heb ze opgevangen en in mijn zak gedaan. Hopelijk glittert het hier nog meer met de kerst!

Het Sinterklaas feest op school was erg gezellig. De kinderen zouden op school blijven tot half 2 en dan waren ze vrij. Dat betekende wel dat we er even 30 surprises doorheen moesten werken! Wel hele leukde dingen gemaakt en gezien. Er was er niet één bij die zich er makkelijk vanaf had gemaakt. Zelf heb ik een reuze potlood gekregen met daarin stiften en labello. Erg leuk.

@ jessy: hoe is je etentje gegaan? Heb je er nog een beetje van kunnen genieten?

Voor degenen die nog sinterklaas gaan vieren: veel plezier!    

Hee Dames, de rode duivels zijn gearriveerd, op naar de volgende ronde!!! (eigenlijk word de volgende ronde de echte eerste omdat we deze maand laat besloten hebben er voor te willen gaan)

He jammer deleve. Ook al reken je er niet op, het is toch jammer, of niet? Inderdaad op naar de volgende ronde!

Gisteren Sinterklaas gevierd bij mijn schoonmoeder. Schoonvader kwam ook nog even langs. Was nog best gezellig. Wel een beetje vreemd, want schoonvader nam zijn nieuwe vriendin ook mee. Ik vond het best wel even wennen. Maar Melanie is in elk geval goed verwend. 3 boekjes, een trui, een vest, een pratende beer, een  ding dat projecteerd  op het plafond, een  rups aan een touwtje en  een besteksetje. En dat was alleen van gisteren. Vorige week bij mijn ouders heeft ze ook nog het een en ander gehad... Soms zou ik best ook weer even klein willen zijn. Lekker veel pakjes uitpakken en geen idee hebben waar het vandaan komt enzo....

Fijne zondag!

@Deleve, balen hoor!! Maar ja, net wat je zegt het kon ook eigenlijk niet!! Nu lekker ronde een in!!

@Danielle, leuk he voor die kleintjes!! en net wat je zegt, ze hebben nog geen idee wat er gaande is, maar toch vinden ze het prima!!

Wij hebben hier ook sinterklaas gevierd, gisteravond. Ik hield mijn hard vast, want de kleine had het de laatste tijd niet zo op mensen die hij niet dagelijks ziet.
Maar echt, die kleintjes blijven je verbazen!! Hij vond het reuze gezellig, heeft alleen maar gelachen, vond pakjes uitpakken bij andere op schoot ook prima, etc.etc.
Dus wij hebben er echt van genoten, en de hele familie met ons, want het was voor hun ook wel eens leuk dat hij niet gelijk in huilen uitbarstte!!
En ook hij is goed verwent!! Een blouse met spencer, een boekje van dikkie dik, een boekje en een bootje voor in bad, een loopwagen, een bromtol, een blokkendoos en een trommel...

@ Danielle, lijkt me inderdaad vreemd als je schoonvader een nieuwe vriendin meenam. Voor haar best lastig maar voor jullie ook!! Maar wel goed dat jullie dat zo doen, volhouden hoor!!

x en een fijne zondag

@ romaty, ik was net ongi geweest, maar het leek dat het weer opgang kwam, gelukkig viel het toch mee.

Mijn etentje was een groot succes, iedereen ging pas om half 11 weer weg, ik was helemaal kapot.
Darren heeft ontzettend veel kado's gehad en is nog steeds helemaal hyper.

Met me maag gaat het de goede kant op, merk het wel als ik mijn medicijnen te laat in neem, dat vind tie niet zo leuk haha..

fijne zondag xxx

Terug
Bovenaan