eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

Hallo Ladies!

Ik ben ook een werkende mama: maandag, woensdag en donderdag een hele dag en vrijdag een halve dag. In totaal dus 28 uur. Sem gaat maandag naar mijn ouders, woensdag hele dag  en vrijdagmorgen naar het KDV en donderdag is mijn man thuis.

Als de tweede komt wil ik die halve dag ook stoppen met werken dan hoeven ze straks maar 1 dag naar het KDV en dat scheelt maandelijks een hoop in de kosten en ik vind 3 edagen eigenlijk ook meer dan voldoende!

Hier voel ik ook vanalles! Moe, moe, moe en opgeblazen en ook wat gevoelige borsten... Ik ga toch wachten met testen tot dinsdag want dan zijn ik en mijn mannetje precies 4 jaar samen en is mijn NOD, dus dubbel zoveel geluk hoop ik!!!

Ik ga weer een beetje verder werken!

Tot snel!
Liefs Kim

hoi allemaal,

ik wil me ook bij jullie toe voegen

ik heet bianca en ben 24 jaar oud ik heb ook een kleine van 10 maanden oud en ze heet zoë wij zijn ook bezig voor de tweede en zitten nu in ronde 2 begin jan krijg ik me nod dus nu en over een week wordt er hier in huis    weer lekker geklust
hopelijk krijg ik en jullie ook snel een positieve test in mijn handen.

gr bianca

Nou, van dat slaapje op de bank kwam ook niks terecht. m'n dochter kwam weer terug MET het buurmeisje. Nu spelen ze hier.

Welkom Bianca, leuk dat je mee kletst. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

Wij hebben ook al eens over namen nagedacht. Voor een jongen is het niet moeilijk. Die naam hebben we nog! Voor een meisje weten we nog niet. maar gelukkig hebben we nog genoeg tijd.

Liefs, mama1977.

hoi,

ja dat zou idd kunnen. ik heb in maart iets soortgelijks gehad en toen ook de vk ingeschakeld. en die vertelde mij toen ook dat het waarschijnlijker is dat ik idd een vroege miskraam heb gehad. en dit van nu voelt precies hetzelfde. ook het verloop is hetzelfde.. dus
maar moet nu even mijn prinsje vermaken tot schrijfs

kuzzz inge

He meiden,

Wow het wordt druk hier, gezellig hoor!!
Alleen vind ik het dan wel lastig om op iedereen te reageren, maar ik doe mijn best!!
In ieder geval welkom allemaal!!

Goed nieuws, mijn rugpijn is zo goed als over!!!!! Ben zooooooo blij!! Zou het dan toch van mijn ei zijn geweest? Volgens mij ben ik ook gewoon vreselijk aan het ontpillen enzo, voor mijn gevoel is alles een beetje in de war, maar goed we zien wel!!

Bij mijn tante vandaag een hond dood, altijd klote zoiets... bah.

Verder eigenlijk geen nieuws. Moet nog een week werken en dan heb ik lekker verlof.
Heb ik wel weer verdient na een half jaar hard werken!! hihi!!

x

Heey meiden!

Even een kort berichtje van mij... want mel is wakker en wil graag NU haar fruihapje  hihi

Er is weinig nieuws te melden. Heb wat last van mijn onderrug (alsof ik ongi moet worden, maar dat kan helemaal niet) en af en toe een steek in mijn linkerzij. Misschien toch een ei? Dat zou wel betekenen dat ik eind deze maand al ongi ga worden ipv begin januari... Of niet he, gaan we nog net zwanger het nieuwe jaar in. Maar daar ga ik niet vanuit hoor.

Over de opvang, Maandag komt mijn moeder bij mij, op dinsdag en de halve woensdag gaat Melanie naar het kdv en op vrijdag gaat ze naar mijn schoonmoeder. Op vrijdag is het mamadag. Heb ik haar lekker de hele dag voor mezelf!

Ze is trouwens nu ontzetted verkouden. De hele dag een loopneus. Kun je daar eigenlijk iets tegen doen? Wilde straks iig weer een neusspray'tje halen en een gesneden ui op haar kamer leggen, maar heeft iemand nog meer tips?

Groetjes!

@danielle, ik vind otrivin een hele fijne neusspray. Maakt het neusje lekker schoon. En als haar neusje echt verstopt zit, kan je wellicht Luuf, kopen, dat kan je op haar borstje smeren, en dan springt haar neus vanzelf weer open (is eigenlijk een soort vicks, maar dan voor baby's)

x romaty

@ Romaty: ik heb nu idd otrivin baby gehaald, er ligt een ui op haar kamertje, luuf had ik nog van de vorige keer, werkt idd super! Ze had gisteravond een beetje koorts; 38,9 en   vanmorgen 37.8. Ze kwijlt ook heel veel, dus misschien een snijtandje? Haar neus zit ook niet dicht, trouwens, ze heeft juist de hele tijd een loopneus... Arme meid, ze heeft nu echt zo'n  schraal neusje van het poetsen steeds. Doe er nu maar een beetje vaseline op.

Hpoelijk gaat ze nu een beetje slapen. Ze ligt al een half uur te zingen op haar kamer: mamamamama mama! dadadada rrrrrrrrrrr mamamama enz

Terug
Bovenaan