eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

Oh ja, Linda, ik heb nog wat dwarrelende glitters uit de lucht geplukt hoor. Hopelijk brengen ze geluk! Thanx!

Heb net even op hyves gekeken, leuk hoor!!
Nu heb je gelijk een beetje beeld van iedereen, en van de kindjes, dat is ook leuk!!
Maar ik denk dat jullie mijn profiel niet kunnen lezen, dat kan alleen als ik je accepteer geloof ik!!

Verder niks te melden hoor, lekker flinke wandeling gemaakt net, heb het er nog een beetje koud van!! Verder voel ik me prima.
Zat net te denken, dat ik zaterdag "al" 6 weken zwanger ben, pff. Begint echt ergens op lijken zo...

dikke kus

Hallo allemaal,
Bedankt voor het warme welkom!
Ik ga proberen om mezelf toe te voegen aan het lijstje.

Voor alle inmiddels zwangere dames: GEFELICITEERD!
Voor alle wannabe-zwangeren: EEN VRUCHTBAAR 2009!

Hier een rustig oudjaarsavondje gehad.
Heerlijk met manlief op de bank kijken naar de oudejaarsconference.
Na twaalven hebben we nog wat bezoek gehad.
Onze zoon werd wel wakker van het vuurwerk, maar na een half uurtje beneden kijken en kroelen ging hij weer heerlijk slapen.
Vorig jaar sliep hij overal als een blok doorheen, maar ja, toen was hij ook nog maar 6 maandjes.

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));
document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));
Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    = Zwanger.

Naam:________
Ronde:____
Leeftijd:____
NOD:_____    
Status:__

Daniellexx
2
24
begin jan

Yessie84
4
24
18 jan  

Jansske
3
27
?

Djurresmama
2
26
9 jan

Februari08
1
29
?  

mama1977                            
1  na  mk                    
31                                              
?                                                

Miss Moneypenny

1

33

30 jan

Naam:                              
Leeftijd:          
Ronde:          
Uitgerekende  datum:    
Echo:                              
Status  

Berg-Driel
27
1
06-08-2009
06-01-2009

Lientje79
29
1
28-08-2009
?

Romaty
24
1
29-08-2009
21-01-2009

LindaG80        
28
3
07-09-2009
?

Mmmm... iets gaat er niet goed met het lijstje...
Wie heeft er verstand van?
Er blijven van die strepen staan bovenaan en mijn kleur is anders...

Hey meisjes,

Hier nog iemand die voor het tweede gaat.
Ben 24 jaar en men dochtertje is net 15 maanden geworden,is wel een aandachttrekkertje en heel druk maar toch zo een schatje:)
Begint nu moeite te doen om te leren stappen,soms lukken een paar stapjes maar dan is het toch boem patat:)
Ben op 12/12/08 gestopt met de pil en mijn nod is 9 jan,zooo spannend,hoop dat het voor ons allemaal snel lukt:)
Groetjes orchi

Hoi,

Ik ben Wendy 25 jaar al 6 jaar gelukkig met mijn vriend en sinds 29 december trotse mama van Merle* Merle* is 11 uurtjes na haar geboorte overleden... Uit obductie is gebleken dat haar longetjes meer dan de helft te klein waren en ze had klompvoejtes..

Onze kinderwens is altijd gebleven maar we wouden eerst een aantal onderzoeken
(de obductie en een erfelijkheidsonderzoek) afwachten, en ik wou eerst goed herstellen van de bevalling want Merle is geboren d.m.v. een keizersnede.

Nu zijn we er weer aan toe om zwanger te raken en vandaag zou mijn eerste n.o.d. zijn, maar we zijn nog niet heel fanatiek bezig we hebben meer zoiets van we zien wel wat er gebeurt... Ik hoop met jullie mee te kunnen kletsen over een tweede zwangerschap om het zo normaal mogelijk te houden.  ( voor ons zal het een hele spannende tijd zijn)

Liefs Wendy mama van Merle*

Hey wendy,

Ik las juist je berichtje en wou toch even reageren,ik wil jullie eerst en vooral veel sterkte wensen met het verlies van je dochtertje,ik denk dat dit het ergste is om mee te maken en begrijp ook dat je nu een beetje bang zal hebben maar het hoeft niet altijd zo te zijn he.
Ik heb als mijn dochtertje geboren is ook heel onzeker geweest omdat ze dan veel te vroeg geboren was en je toch niet weet wat er allemaal zal gebeuren,ik hoop voor jou dat je het een plaatsje kan geven en dat je binnenkort een prachtig babytje in je armen zal hebben een broertje of zusje voor merle,veel succes en sterkte
Liefs orchi

Terug
Bovenaan