eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

@wendy-merle en orchideke, welkom hier!! Gezellig dat jullie mee willen kletsen over deze spannende tijd!!
@wendy, wat een verschrikkelijk verlies moet dat zijn. Ik wil jullie dan ook alle sterkte toewensen, en hoop dat jullie het snel  geluk mogen beproeven om een tweede kindje te mogen krijgen..

x romaty

Wendy-Merle en Orchideke welkom hier!
Wat erg Wendy, van je dochtertje. Het lijkt me een heel moeilijke tijd voor jullie. Ik hoop dat jij en je man veel steun aan elkaar hebben en dat jullie er met elkaar goed over kunnen praten. Je schreef dat Merle op 29 dec geboren was. Ik neem aan in 2007? Sterkte.
Orchideke, voor jou is je zwangerschap ook niet makkelijk geweest zo alleen. En het begin van het moederschap. Ik hoop voor je dat het nu een stuk positiever voor je wordt.

GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL!

Pfff, het is allemaal weer voorbij. We gaan de rustige maanden weer in. Vind ik nu eigenlijk niet zo erg. December is altijd zo druk. Gisteravond was is ZOOOO moe. Ik ben vroeg m'n bed in gegaan. Ik kon oudjaarsavond toch niet ff een slaapje doen dus lag nu pas om 02.00 in m'n bed en om 06.00 stond ik weer op voor m'n werk.

Liefs, mama1977.

@Romaty, Je profiel is wel te lezen op Hyves. Dus als je dat niet wilt moet je het ff aanpassen.

Ik vind het ook leuk die Hyves. Je hebt nu inderdaad een beeld van de mensen met wie je op het forum zit. Leuk!

Hoi allemaal!

@ wendy-merle en orchideke: Welkom! Hopelijk wordt 2009 een vruchtbaar jaar voor ons!

@ wendy: Poeh meis, dat lijkt me inderdaad het ergste wat je als moeder kan overkomen. Dapper dat je voor een tweede kindje gaat. Wat zal dat spannend zijn! Ik duim voor je dat alles goed komt!

Ik vind het ook leuk om bij jullie allemaal te spieken op hyves. Grappig, bij sommigen had ik een heel ander beeld dan wat de foto laat zien. Geen idee wat voor beeld dan wel hoor
Nog steeds geen ongi te bekennen, dus ook ik heb de teunisbloemoliecapsules in huis gehaald. Ik weet niet eens meer op welke dag ik inmiddels zit, ben de tel al kwijtgeraakt. Kun je nagaan! En hopelijk werkt het bij mij net zo snel als Romaty hihihihi, volgens mij heb jij ze niet eens gebruikt toch?

Fijne avond nog allemaal!  

Nieuwe meiden, welkom in onze gezellige club!!

Ik heb me net aangemeld op de hyves, heb even snel wat foto's zitten kijken, bij de 1 wat meer te zien dan bij de ander. maar wel erg leuk, besteed er strax nog wat meer aandacht aan..

gaan nu ff nieuwe bank halen.

Oooh!!! en allemaal nog een GELUKKIG en een erug VRUCHTBAAR 2009!!!!

Liefs yessie

quote: Wendy-Merle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-01-2009 11:22:37'));

Hoi,

Ik ben Wendy 25 jaar al 6 jaar gelukkig met mijn vriend en sinds 29  Augustus trotse mama van Merle* Merle* is 11 uurtjes na haar geboorte overleden... Uit obductie is gebleken dat haar longetjes meer dan de helft te klein waren en ze had klompvoejtes..

Onze kinderwens is altijd gebleven maar we wouden eerst een aantal onderzoeken
(de obductie en een erfelijkheidsonderzoek) afwachten, en ik wou eerst goed herstellen van de bevalling want Merle is geboren d.m.v. een keizersnede.

Nu zijn we er weer aan toe om zwanger te raken en vandaag zou mijn eerste n.o.d. zijn, maar we zijn nog niet heel fanatiek bezig we hebben meer zoiets van we zien wel wat er gebeurt... Ik hoop met jullie mee te kunnen kletsen over een tweede zwangerschap om het zo normaal mogelijk te houden.  ( voor ons zal het een hele spannende tijd zijn)

Liefs Wendy mama van Merle*

Merle is op 29 augustus 2008 geboren.
Bedankt voor jullie lieve reacties!!

Liefs Wendy mama van Merle*

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    = Zwanger.

Naam:________
Ronde:____
Leeftijd:____
NOD:_____    
Status:__

Daniellexx
2
24
begin jan

Yessie84
4
24