eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

Ha meiden,

Wendy en orchideke: welkom op dit gezellige forum!

@wendy: wat een verhaal zeg....dat is zo'n beetje het ergste wat je kan gebeuren. Hopelijk hebben jullie snel weer een kleintje wat de pijn een beetje kan verzachten.

@danielle: lastig zo'n lange periode. Weet je zeker dat je niet stiekem zwanger bent of is je cyclus altijd zo lang? Hopelijk werkt die teunisbloem olie.

Ik heb even op het forum gekeken en ik vind het leuk om iedereen en de kindjes te zien, al vind ik het wel lastig om degenen die onder 'nepnamen' staan op te sporen. Ik weet niet  precies wie wie is  

Liefs Linda

@danielle, ik heb de capsules inderdaad niet eens gebruikt!! Potje staat nog nieuw in de kast!! Hoop voor je dat je snel resultaat hebt, want je hebt inderdaad best een lange cyclus!! Zeker weten dat je niet zwanger bent???????

@mama1977, hyves is prima zo, vind hetr zelf ook leuk als ik bij andere kan kijken, dus hij blijft lekker zo staan, maar toch bedankt voor de tip!!

@wendy-merle, aha, 29 augustus 2008, ik snapte het al niet zo goed en ging dus ook uit van 29 dec 2007. Maar wat een heftig verhaal zeg, wist je voor de bevalling hoe en wat, of was alles een complete heel verdrietige "verrassing"?? Vind het wel heel dapper hoor, dat jullie de draad weer oppakken!!

x romaty

Tja idd dan was het niet best geweest haha! Was aan het typen en met mijn vriend aan het praten nooit twee dingen tegelijk doen he!

Het was een complete 'verassing' idd heb eigenlijk een perfecte zwangerschap gehad en dat dit!! Maar ik ben wel hartstikke trots op ons engeltje! En tja de draad weer oppakken gaat de ene keer beter dan de andere keer maar ik heb wel van anderen gehoord dat dat eigenlijk je hele leven zo blijft en dat met de tijd de scherpe randjes er vanaf gaan.. Ik wil er ook niet in blijven hangen (zo zit ik niet in elkaar en mijn vriend ook niet) maar het neemt niet weg dat ik haar verschrikkelijk mis... Ik hoop dat ik het zo een beetje goed verwoord heb

Wat is de hyve site??

Liefs Wendy mama van Merle*

@wendy, aha nou ik snap ik het. Maar jeetje, helemaal omdat het als een complete verrassing komt ben je zo overdonderd!! Krijg er kippenvel van...
De site van hyves is; je kan je aanmelden, danielle zal dan toestemming geven!!

http://jgmamas.hyves.nl    

Zat net rouwens ff op hyves, en ik weet niet of diegene zich bekent wil maken, maar wie is jenneke??

x romaty

@Linda. Romaty en ik hebben ons bekend gemaakt op Hyves hoor. Kijk maar bij de krabbels.

Hoi,

Ik heb me ook aangemeld op hyves dus ook tot krabbels!

Xx Wendy

Hallo meiden,

wat hebben jullie een hoop geschreven! Heb onderhand een uur nodig om "bij" te zijn, haha!!

@ Linda, volgens mij heb ik je nog niet gefeliciteerd dus bij deze !!! GEFELICITEERD!!
@ Orchie, welkom!! Klinkt wel gek je naam orchie, hihi!!

@ Wendy, knap hoor dat je er weer voor gaat! Zal niet meevallen om het allemaal een plekje te geven, heel veel sterkte meis.

Echt leuk he die hyves!! En die foto's van iedereen zijn leuk om te zien!! Weet eigenlijk niet of jullie mijn foto's kunnen zien?!

@ Danielle, vervelend hoor dat je nog niet ongesteld bent!! Wachten duurt zoooo lang.
Iemand nog iets leuks in de planning? Ben net in het dorp geweest en leuke kleren gekocht voor mijn zoontje!! Ook een heel leuk pakje van Guess, erg duur, maar mijn moeder zei die krijg je van mij, aaaaaaah lief!!!

Ik zit bij mijn moeder dus ik stop er weer mee! Mijn ongesteldheid is voorbij, dus de klusdagen komen er weer aan! Hopelijk wordt januari onze maand!!

x

@Janske. Ja echt leuk dat Hyves. Wij kunnen alleen jou profielfoto zien omdat je een afgeschermde Hyves-site hebt voor 'niet-vrienden'.

Terug
Bovenaan