eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

Hoi meiden,
Yessie, wat spannend, die gevoelige testen! Ik ben heel benieuwd.

Danielle, ik moest wel lachen om je berichtje over de slee. Ik zag je in gedachten al met geschrokken ogen voorbij sjeezen! Hihi.

Jansske, Ik weet natuurlijk niet wat er dan aan de hand is maar het klinkt alsof het niet fijn is wat er gebeurt in je leven. Ik hoop dat het gauw beter gaat. Succes.

Lientje, ik begrijp precies wat je bedoeld. Die dagen met ups en downs. Meid, op een gegeven moment krijgt het steeds meer een plekje. Lekker dat je hebt kunnen uitwaaien op het strand.

Wendy, nog steeds niet ongi?

Romaty, Linda en Orchi. hoe is het met jullie? Lekker weekend aan het vieren?

Liefs, mama1977.

Goedemorgen meiden,

@lientje, fijn te horen dat je twee heerlijke dagen achter de rug hebt!! Daar knap je van op denk ik!! De ups en downs zullen nog wel even blijven denk ik, maar dat is ook niet erg toch, het zou ook wat zijn als je er gewoon zomaar overheen kon stappen en zonder blikken of blozen verder kon gaan.... dat zou ook niet kloppen!!
Ennuh, je laat me niet schrikken hoor meis.. Het is gewoon realiteit... Maar hier op het forum heb ik inmiddels al zoveel verhalen met ellende (niet alleen  bij ons hoor)  gelezen dat je soms jezelf even moet gaan beschermen..
Ik kan ook altijd heel slecht tegen negatieve personen, die trekken je namelijk ergens in mee waar ik in ieder geval niet wil zijn, dit is een beetje hetzelfde denk ik..

@Linda, meid hoe gaat het met je? Al kwaaltjes of valt het allemaal nog mee?

@orchi, alles goed?

@Jansske, jeetje meis, hoop dat het allemaal een beetje meevalt voor je! Sterkte en tot snel!!

@danielle, leuk zeg, een dagje sleeen en schaatsen met de kids! In ieder geval beter dan binnen zitten denk ik dan!!

@yessie, spannend gevoelige testen!! Ik had nu die nieuwe van clearblue gebruikt, die digitale die ook aangeeft hoelang je zwanger bent. Die kan je ook al 4 dagen voor je nod gebruiken!! Kon wel zien dat die ook extra gevoelig is, want de overige testen met een plusje, waren wel positief maar nog wel heel licht!! Die waren een week later pas heel duidelijk!!

@wendy, al ongi of nog steeds niets?

Hier vandaag weer een veel betere dag dan gisteren. Had vrijdag op zaterdag heel slecht geslapen en daardoor ben ik gisteren eigenlijk heel de dag kapot geweest en misselijk!!! Maar vanacht heerlijk geslapen en ik voel me nu veel beter, in ieder geval niet misselijk!! Heb wel echt gemerkt van de week dat de energie langzaam uit mijn lichaam is gezogen.... nog 1,5 week en dan de echo, ben erg benieuwd wat die gaat brengen!!

Zijn jullie de kou ook al zat? Ik begin er nu een beetje genoeg van te krijgen eigenlijk!! Mag van mij wel weer voorjaar worden!! Ben ook eigenlijk echt een zomer mens!!

x

He meiden,

Wat is het stil hier vandaag!!

Heb ff een vraagje.
Wil willen graag op vakantie. Nou zijn wij gewend om ver te reizen. Maar ik twijfel nu heel erg of ik dat nu wel durf. Als we zouden gaan, dan is onze kleine vent 14 maanden. En in het land zelf is het allemaal geen probleem, maar het lange vliegen is hetgeen waar ik me druk om maak... zou dat wel goed gaan...

Heeft een van jullie hier ervaring mee?

x

Hoi,

Sorry voor de late reactie maar vanmorgen getest met de dig. van clearbleu er stond overduidelijk niet zwanger maar ik ben nog steeds niet ong. dus ik snap er niks meer van! Nou ik ga er weer van door ben zo ziek als een hond en idd ik ben die kou ook wel zat laat het voorjaar maar weer komen!!

xx Wendy de volgende keer weer wat langer maar wil wel graag weer naar mijn bed!

Hoi hoi,

Ik moet eventjes van me afschrijven, word   gek van de spanning!
vandaag is de eerste dagdat ik overtijd ben maar durf geen test, 2 maanden geleden werd ik ook ongesteld met na 34 weken dus...pffff!
Ik hoop zo dat het dit keer raak is!   Noa word deze maand alweer 1 en het zou een ontzettend mooi verjaardag cadeautje voor mij zijn ( ben zondag jarig dus )

Hou jullie op de hoogte!

Groetjes Chantal mama van Noa.

Hee meiden,

Ik ben de kou nog niet zat, als het maar droog is, maar de zon vind ik ook heerlijk!

Romaty, mmm, een vliegreis naar een zonnige bestemming, klinkt goed! Maar ik zou het met ons mannetje niet zien zitten, maar dat is per kind verschillend. Auto rijden was eerst geen probleem, toen meneertje een half jaar was, zijn we naar Zuid-Frankrijk geweest, no problem, maar nu...het is hopelijk een fase! Ik snap je trouwens wel, ik heb dat zelf ook, ik blijf het liefst bij negatieve mensen uit de buurt, het trekt me onbewust mee in een bepaalde sfeer.

Afgelopen weekend veel buiten geweest, vrijdag naar  zee, zaterdag wandeling over/langs een  meer (lees ijs) en zondag een lange wandeling in het bos, heerlijk!!! Deze week nog bij huis en hopelijk volgende week weer aan de slag. Ik moet stoppen, meneertje heeft me nodig.

Liefs Lientje

@ februari08 Spannend!! ik duim voor je!!

Nou ik ben vanmorgen hartstikke ong. geworden ik baal er stiekem toch best wel van maar ja het is niet anders!

Xx Wendy mama van Merle*

Terug
Bovenaan