eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

@marianne, GEFELICITEERD!!!!! super zeg!! Heerlijk hoor meid, en nu maar genieten, voor zover dat gaat gezien de misselijkheid!!!
Toppie meid!!
Ennuh, inderdaad nog ff glitters strooien hoor!!

x romaty

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    = Zwanger.

naam:__________  
ronde:_____  
Leeftijd:___  
NOD:______  
Status:____

Daniellexx
 3
 24
12 feb

Yessie84
4  
24  
20 jan  

Jansske
3  
27  
28 jan  

februari08
2
29  
half feb    

mama1977
1 na mk  
31  
eind jan  

miss-moneypenny
 1
33  
30 jan  

inga8
0  
30  
?  

Wendy-Merle
2  
25  
?  

Deleve
2  
27  
rond 15 feb  

Naam:                              
Leeftijd:          
Ronde:          
Uitgerekende  datum:    
Echo:                              
Status  

Berg-Driel

27

1

14-08-2009

09-02-2009

romaty

24

1

29-08-2009

21-01-2009

Linda80
29
3
07-09-2009
29-01-2009

djurresmama
26
2
10-09-2009?
04-02-2009

He meiden,

@mama1977, hebben we beide iets met de sterfdatum van je moeder! Moest wel even slikken toen ik het las, want mijn zus die overleden is, is op die dag jarig. Voor ons dus ook een rare, emotionele dag! We gaan dan altijd naar mijn ouders en eten daar, ook gaan we altijd even naar het graf om bloemen te leggen.

@februari, balen zeg! Hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk.

@romaty, nee mijn vriend kan niet mee naar het andere bedrijf!! Dus maar ander werk zoeken, gaat ook zoooo makkelijk in deze tijd!!! Niet dus.

@ Danielle, hoe was het op de kinderboerderij?! Genoten van je meissie?

@djurresmamma, gefeliciteerd!! Gaat goed op dit forum zeg.

De klusdagen zijn achter de rug, hebben het in die week maar 1 x gedaan, dus waarschijnlijk gewoon door naar de volgende ronde! Ach vind het ook niet zo erg, al die onzekerheden m.b.t. werk!! We zien het wel.

Morgen lekker naar NEC-Ajax, heb er zin in!!

Fijne avond meiden,

x

He Jansske wat balen dat je vriend op zoek moet naar ander werk! Kan me voorstellen, dat ook al wil je nog zo graag een tweede kindje, je het op het moment niet zo erg vind om het een maandje uit te stellen met al die onzekerheden. Ik duim voor je dat hij snel een andere baan vindt!

De kinderboerdrij ging niet door trouwens. Het heeft hier de hele dag geregend en op de momenten dat het droog was, sliep Mel. Helaas. Maar evengoed wel heel erg genoten van mijn meisje hoor. Ze heeft dat konthopsen nu echt helemaal door en hopst heel hard de kamer door. En mij achterna als ik even weg loop. Nu is het zover: Moet ons huis ook kruipproof worden! Heb al gezien dat er een hekje moet komen om de keuken af te sluiten. Daar staat 1 kattenbak en het voer enzo. De andere kamers hebben een deur die dicht kan. Op haar eigenkamer en in de woonkamer kan ze geen kwaad en mag ze lekker spelen. En kan ik alles weer opruimen.... Ze heeft al gezien  hoe de kast op haar kamer open kan zodat ze al haar lakens en dekens enzo eruit kan gooien en ook de tijdschriftenbak heeft ze ontdekt. Het houdt je bezig zeg maar.
Volgende week ook maar kijken voor een raambeveiliging. We wonen naturlijk 1 hoog, dus wil geen risico nemen.  
Echt weer een nieuwe fase hoor.  

Groetjes!  

@jansske, hopelijk kan je vriend snel weer een nieuwe leuke baan vinden. Kan me voorstellen dat je eerst toch weer wat zekerheid wilt voordat je aan een tweede begint!!

@danielle, oh jee, het huis kindproof maken. Ik moet er ook nog aan gaan beginnen. Dit weekend zijn wel het bedje en de box omlaag gegaan. Dus dat is stap een!! HIj tijgert nu de kamer rond, maar kan momenteel nog niet zoveel kwaad.... Maar vooral stopcontacten enzo, brrr.

Verder weinig te melden.. We gaan vandaag nog ff naar ikea, naar een tv meubel kijken, want er is een nieuwe tv gekocht (ik maar gezwicht van vriendlief wou het zoooooo graag) dus nu moet er nog een nieuw meubel... Vind ik wel leuk, ff gezellig met zijn drieen op pad!!

Verder voel ik me eigenlijk prima. Zolang ik op tijd naar bed ga (21.30 ook in het weekend) voel ik me prima. Als ik langer op blijf ben ik de volgende dag zwaar moe en misselijk, dus ik weet wat me te doen  staat... Maar mij hoor je niet klagen, dit is zo'n wereld van verschil met mijn vorige zwangerschap, dus eigenlijk geniet ik nu volop!!!
Wel zenuwachtig aan het worden voor woensdag, toch wel erg spannend!!

x

Terug
Bovenaan