eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

Hey meiden,

Hier gaat alles zn gangetje, ik had al een extra gevoelige zwangerschaps test gedaan, maar daar was niets op te zien, was ook eigenlijk te vroeg, want het kon tot 6 dagen voor je NOD, en dat is morgen.
Ik heb nog 1 test over, die doen we donderdag of vrijdag.
Ik heb het idee dat mijn borsten anders zijn, mijn tepels zijn mega gevoelig, zijn normaal al erg gevoelig had daarom ook geen borstvoeding gegeven aan Darren, en ik heb een mega humeur!! Niet normaal meer, kan helemaal niets hebben.
Maar ja, dat kan ook komen omdat ik gewoon moe ben, ik weet het niet meer...
We zullen zien.

Met Darren ben ik nooit op vakantie gegaan buiten NL, mijn vriendin was met haar dochter naar turkije gegaan en die heeft heen én terug en tijdens de vakantie met een huilend kind gezeten...
Ik wil dit jaar met het gezin naar de zon, Darren heeft nu de leeftijd dat hij dingen interresant vind, en zich kan vermaken op het strand.
En ik geloof dat ze van VSM iets rustgevends hebben voor kinderen, tijdens het vliegen zou dat wel uitkomen voor Darren, die kan namelijk nog geen 3 seconden op een stoel zitten, laat staan 3 uur.

liefs

@yessie: klinkt goed! Dat was ook het eerste waaraan ik de zwangerschap herkende. Mijn borsten waren gevoeliger, harder en voor mijn gevoel puntiger. Mijn tepels zijn ook supergevoelig en borstvoeding lukte mede daardoor ook niet. Hopen dat dit hetzelfde teken is voor jou!

He meiden,

daar ben ik weer! Alles is nu wat rustiger!
Ik zal het verhaal in een korte versie vertellen, want anders ben ik over een uur nog aan het typen!

Sinds vorige week is het bekend dat het bedrijf waar mijn vriend werkt failliet is!! Nu weten wij al een stuk langer dat het niet goed gaat, want behalve baas zijn het ook nog eens onze beste vrienden. Dus het is een dubbel gevoel!!
Het is dus een erg emotionele en zware week geweest. Daarnaast moest ik ook weer beginnen met werken wat me toch wel zwaar is tegengevallen! Niet zozeer het werk, maar meer hoe de andere leerkracht het heeft achter gelaten! Ik heb groep 5/6. Nou ik kan wel zeggen dat de kinderen een half jaar achterlopen nu! Ja  natuurlijk niet allemaal, maar wel veel! Ik zie er gewoon tegenop om de kinderen, als ik dadelijk weer een x zwanger ben, achter te laten met een invaller!! Gewoon belachelijk.  

Vandaag hoort mijn vriend waarschijnlijk of het nieuwe bedrijf wat het oude overneemt, mijn vriend kan gebruiken! Zo niet, dan op zoek naar ander werk, pfff!!  Grote kans dat ze  hem niet kunnen gebruiken, want dit hadden ze gisteren al  een beetje verteld.  

Deze week zijn mijn klusdagen! Maar zoals jullie snappen  is daar dus helemaal niets terecht van gekomen!!  Ik snap wel dat mijn vriend  er nu geen zin in heeft, maar daar baal ik natuurlijk ook van! Lijkt me gewoon zo leuk om de kids  snel op elkaar te krijgen.  

Nou dit is een hele korte versie ervan, maar vond het wel even genoeg!!

@ Romaty, ik heb geen ervaring met een kindje op vakantie! Maar wij zijn het in de grote vakantie zeker van plan! Ik denk dat we dan gewoon met de auto gaan naar Frankrijk ofzo!

@Wendy, logisch dat je er van baalt! Hopelijk volgende maand meer geluk!

@februari08, weet je al iets!! Ik ben nieuwsgierig!!

@Yessie, spannend!! Wel knap hoor dat je nu al test!! Ik zou het niet durven!
Ik test altijd pas als ik minstens een week overtijd ben!

@ Linda, hoe is het ermee? Heb je veel kwaaltjes?

Ik ga even strijken!! Ben blij weer terug te zijn, heb jullie gemist, hihi.
Morgen en overmorgen weer werken, dus moet echt aan de slag in huis.

x

Hoi, daar ben ik weer.
Ik kon niet inloggen hier. Kon wel meelezen maar niet reageren. Het bleek aan onze pc te liggen. Ik heb daar totaal geen verstand van. Een of ander bestandje hield het tegen maar gelukkig heeft mijn man heel veel verstand van computers dus toen hij thuis kwam was het zo weer opgelost.

Romaty, hoe is het met je ketel? Is hij al weer gemaakt? In de kou zitten is ook niks he. Ik heb ook geen ervaring met lange reizen maken met een kleintje. Volgens mij is dat met ieder kind verschillend.

Wendy, wat jammer dat je toch ongi bent geworden zeg!  Ik las dat je ziek was. Hoe gaat het nu met je? Ben je weer een beetje opgeknapt?

Februari, nog steeds niet ongi? Spannend hoor!

Linda, hoe is het met je? Wat handig om de site twee keer te openen. Daar heb ik nooit aan gedacht! Stom he. ik vind het ook wel handig om tussen het schrijven door nog ff te kunnen spieken dus ik heb hem nu ook twee keer geopend.

Deleve, ook weer ongi las ik. Op naar de volgende ronde meid. Balen he.

Yessie, spannend hoor! Hou je dat wel vol om te wachten met testen tot morgen of overmorgen? Het zou zo fijn zijn als het raak is he.

Jansske, wat een toestand zeg. Ik hoop zo dat je vriend goed nieuws te horen heeft gekregen over z'n baan. En ik kan me goed voorstellen dat je er verschrikkelijk van baalt dat de kinderen op school zo'n achterstand hebben opgelopen. Hoe komt dat? Was het zo'n slechte invaller?

Danielle, Mijn kind is natuurlijk al veel ouder maar ik ben even gaan opzoeken wat de maten van mijn dochter waren toen ze de leeftijd van Mel had. Ze was met 8,5 mnd 10,1 kg en 70cm. Met 10 mnd was ze 10,7 kg en 72 cm. Toen ze geboren werd was ze 3755 gram. Lengte werd niet opgemeten in het ziekenhuis. Ze is altijd een mollige baby geweest. Ze had een flinke buik en dat heeft ze nu nog. Een spijkerbroek kan ik niet voor haar kopen want die gaat nooit dicht of ik moet zo'n grote maat kopen dat de pijpen veel te lang zijn en dan slubbert hij ook heel erg bij haar kont dus dat is ook geen gezicht.  ze heeft vooral broeken met elastiek.

Morgen is mijn moeder al weer tien jaar dood. Ik heb het daar toch moeilijker mee dan ik dacht. Op haar verjaardag eten we altijd met elkaar (De vier kinderen van mijn moeder met aanhang en mijn dochter) Op haar sterfdag doen we dat eigenlijk nooit maar morgen gaan we alleen met de kinderen (Ik, mijn twee zusjes en mijn broertje) eten. Mijn dochter moet wel mee want mijn man moet tot laat werken.

Liefs, mama1977.

Hoi allemaal,

Ik baal enorm, Ben dus gewoon weer ongesteld geworden!
Heb ik ook nog een de griep!
Gister zei mijn man nog het zou leuk zijn als het zover is en vanochtend zou ik dus de test doen, was  dus niet meer nodig,

Mijn man en dochter zaten al beneden en mijn man vroeg verheugd of het zo was, begon ik ook nog eens te janken!

maybe next time!

Heb in iedergeval al een prachtige gezonde vrolijke meid van bijna 1 jaar!

succes alle andere die zwanger zijn in spanning zitten of   ook weer een ronde moeten wachten!

Groetjes Chantal mama van Noa 30 januari 1 jaar!

Owja mijn cyclus duurde echt belachelijk lang 36 dagen normaal 30 dus.

@Februari, Wat balen zeg!
Zeker als je al zo overtijd bent.
Ik hoop voor je dat het snel raak is.

Liefs, mama1977.

Zo meiden, mijn weekend is begonnen!!!

@mama1977, de ketel is tijdelijk gerepareerd maar er volgt nog een onderzoek!! Lekker dan, de ketel is pas 1,5 jaar oud!! maar goed, ....wordt vervolgd!!

@yessie, heb je al nog een test gedaan, ben benieuwd!!

@jansske, jeetje meis, wat een verhaal, en dat in deze tijd!! Dat is even slikken... Heeft je vriend nog goed nieuws gekregen? Ik zal voor jullie duimen!! En balen zeg, dat het werk zo tegenviel!! Hopen op een goede vervanger de volgende keer!!

@februari, oh meis balen zeg!! Helemaal als je stiekum een beetje verwacht had zwanger te zijn!!! Sterkte, en we zullen weer voor je duimen in de volgende ronde!!

Nou even een vies praatje nu, ik mezelf net eindelijk zover dat ik weer eens wilde vrijen met manlief, krijg ik tijdens een bloeding!!!!! Had ik in mijn vorige zwangerschap ook een keer heel in het begin!! Ik ga er maar vanuit dat er gewoon een bloedvaatje gesprongen is, en anders tja......
Maar goed, wel heel toevallig als het gebeurd tijdens het vrijen....

Heb ik weer, heb me na 6 weken  eindelijk zover gekregen, krijg je dit!!!
Maar goed, manlief was al blij dat er weer eens wat gebeurde geloof ik....

x

@mama1977, tjee meis, dan is je moeder nog op jonge leeftijd gestorven zeg... Mag ik vragen hoe het kwam, (als je niet wil vertellen niet doen hoor)
Ik wens je heel veel sterkte!! Blijft toch heel lastig denk ik zo!!
Helemaal als het je ouders betreft!!

x

Terug
Bovenaan