eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

hihihi Romaty, dat klinkt zoooo bekend. Wij hebben 3 weken geleden een nieuwe tv gekocht. Na heel lang aandringen van manlief. En hebben toen ook een nieuw tvmeubel aangeschaft. Zijn argument was dat als ik een nieuwe bank mocht kopen hij wel een tv' tje moch kopen. TV'tje? Zeg maar gerust thuisbioscoop!

Fijn om te lezen dat je zo geniet van je zwangerschap. Nog even en dan is het al woensdag. Spannend hoor!

Hoi meiden,

Yessie heb je al getest? Ik ben zo benieuwd.

Jansske, dat is ook apart van je zus. De sterfdag van mijn moeder, de verjaardag van jou overleden zus. Je zus is niet toevallig in september overleden? Dan is namelijk de verjaardag van mijn moeder. ( Zou wel heel toevallig zijn he)
Wat balen dat ze je vriend niet kunnen gebruiken bij dat nieuwe bedrijf. Ik hoop dat jullie snel iets anders vinden.

Danielle, leuk he, zo'n hopsend kleintje achter je aan! En ze gaan harder dan je denkt hoor! Succes met het huis baby-proof maken.

Romaty, wat fijn dat je je nog steeds zo goed voelt en wat spannend he, woensdag.

Liefs, mama1977.

Nou meiden, wat is het rustig! Zeker weinig te melden allemaal... Hier ook niks hoor. We zitten in de wacht. Wil deze maand met ovutesten beginnen om een beetje meer inzicht te krijgen in mijn (lange)   cyclus, maar zit pas op dag 12 vandaag. Heeft dus nog niet zo veel zin.

@ mama1977, langzaam maar zeker wordt het huis kruipproof. En ze zijn idd snel! Even rustig naar de wc gaan is er niet meer bij. Hop hop hop en daar gaa tde deur weer open. " Mama!"   hihhi

Hee Lady's

Voor alle dames die zwanger zijn SUPER gefeliciteerd, ik hoop dat wij snel mogen volgen.
Moet eerlijk zeggen dat ik er niet mega veel mee bezig ben, ben er wel helemaal klaar voor.
Lees zo nu en dan mee, merk dat ik niet veel geks durf te melden, misschien moeten we een hyve oprichten ofzo kan ik wat persoonlijker worden  in bepaalde zaken.

Danielle, ik ken het! Je staat er soms echt van te kijken hoe snel ze achter je aan komen. Je denkt even snel een plasje te doen en daar is ze weer!!!!

Romaty, is het nog gelukt bij Ikea? Mooi e tv-kast gevonden?

Deleve, we hebben al een hyve hoor. We houden het vrienden aantal wel beperkt om te voorkomen dat iedereen zich aanmeld en we toch ineens familie, vrienden e.d. daar tegenkomen. Je moet dus wel toestemming  hebben voordat je lid kunt worden.

Liefs, mama1977.

Goedemorgen meiden,

Ben alweer lekker aan het werk, maar ik dacht zal eerst de meiden nog ff mailen...gezellig op de maandagmorgen!!!

Nou wij gisteren naar ikea utrecht!! op een koopzondag!! Nou zeggen ze altijd wat over drukte en zaterdagmiddag 15.00 uur. nou moet je het eens op zondagmiddag om 15.00 proberen, niet te geloven!!! Hoezo economische crisis!! je kon over de koppen lopen!!
Maar goed wij waren gelukkig zo slim geweest om van te voren op internet te kijken wat we wilden, en eenmaal dat gezien te hebben waren wij klaar, maar ja dan nog in de rij voor de kassa......we hebben wel gelachen want wat voor volk ze dan loslaten in zo'n ikea, prachtig.....

Maar goed wij weer naar huis, en dan moet het ikea kastje nog in elkaar. ik heb eerst maar voorgesteld lekker chinees te halen en dat samen met de buurtjes te eten, en daarna aan de slag te gaan. Na het eten heeft manlief het kastje in elkaar gezet, en ben ik wijselijk boven gaan strijken want zulke dingen moet je niet samen willen doen, hihi!!
Maar het resultaat is er, het kastje staat!!
Deze week volgt de TV, en inderdaad danielle, hoezo nieuwe TV, gewoon een thuisbioscoop!!! Maar goed, hier laat je wat daar breng je wat, zeg ik dan altijd maar....

Hoe is het eigenlijk verder met iedereen. ben een beetje de tel kwijt daar waar het gaat om klusdagen, wachtdagen etc.etc...
Ben benieuwd!!

werkse, x

Hey meiden,

Hier ben ik weer eens, ben ontzettend druk geweest.
Heb een nieuwe functie op mijn werk en krijg deze week een training...
Vandaag eerder naar huis gegaan omdat Darren ziek is.

Heb nog een x getest maar bleef negatief, ik koop nu niet meer van die extra vroege testen, want die maken je helemaal super onzeker.
Moet morgen ongi worden, dus ben erg benieuwd.

Heb weer even bijgelezen, Djurresmama Gefeliciteerd!! echt super goed nieuws, lekker genieten!!

Ik lees soms iets minder mee, omdat ik mezelf niet helemaal dol wil maken, wil graag zwanger worden, maar elke keer zo'n teleurstelling kan ik niet aan.

liefs

@ Djurresmama Gefeliciteerd!!!!

@ Romaty veel plezier met de echo spannend hoor!!

Vraagje hoe werken ovulatietesten?? Ik heb er helemaal geen ervaring mee, weet ook niet of ik ze ga gebruiken maar wil wel graag weten hoe het werkt. Ik kan natuurlijk ook naar de drogist gaan om het na te lezen maar dacht ik vraag het hier (zul je net beleven dat er iemand de winkel inkomt lopen (mensen letten al zo op ons, door alles wat er gebeurt is)
Verder weinig nieuws (lees nog wel fanatiek mee hoor)

Xx Wendy mama van Merle*

Terug
Bovenaan