Goedemorgen meiden,
Ben alweer lekker aan het werk, maar ik dacht zal eerst de meiden nog ff mailen...gezellig op de maandagmorgen!!!
Nou wij gisteren naar ikea utrecht!! op een koopzondag!! Nou zeggen ze altijd wat over drukte en zaterdagmiddag 15.00 uur. nou moet je het eens op zondagmiddag om 15.00 proberen, niet te geloven!!! Hoezo economische crisis!! je kon over de koppen lopen!!
Maar goed wij waren gelukkig zo slim geweest om van te voren op internet te kijken wat we wilden, en eenmaal dat gezien te hebben waren wij klaar, maar ja dan nog in de rij voor de kassa......we hebben wel gelachen want wat voor volk ze dan loslaten in zo'n ikea, prachtig.....
Maar goed wij weer naar huis, en dan moet het ikea kastje nog in elkaar. ik heb eerst maar voorgesteld lekker chinees te halen en dat samen met de buurtjes te eten, en daarna aan de slag te gaan. Na het eten heeft manlief het kastje in elkaar gezet, en ben ik wijselijk boven gaan strijken want zulke dingen moet je niet samen willen doen, hihi!!
Maar het resultaat is er, het kastje staat!!
Deze week volgt de TV, en inderdaad danielle, hoezo nieuwe TV, gewoon een thuisbioscoop!!! Maar goed, hier laat je wat daar breng je wat, zeg ik dan altijd maar....
Hoe is het eigenlijk verder met iedereen. ben een beetje de tel kwijt daar waar het gaat om klusdagen, wachtdagen etc.etc...
Ben benieuwd!!
werkse, x