eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

Hoi allemaal!

Even proberen om op iedereen te reageren zonder een extra venster te openen. Ik ben tenslotte niet zwanger, mijn geheugen is geen excuus hihi

@ Romaty: Dat zal  idd een gesprongen vaatje zijn denk ik. De echo komt gelukkig nu rap dichterbij, dus dan weet  je zeker dat alle goed zit! Heb wel medelijden met die arme man van jou hoor, 6 weken! Hij wist nogwel hoe het allemaal werkte?    grapje hoor...

@ mama1977: Wat lief dat je het even hebt opgezocht! Onze Mel was bij de geboorte flink, 4025 g, maar was daarna veel afgevallen en nooit meer zo hard bijgekomen. Nu zit ze wel keurig hoor. Ze zou nog wel iets zwaarder mogen zijn bij deze lengte, maar ze  doet het verder prima. Bij ons  is het wel precies andersom van die broeken. Bij  Mel zijn altijd  de pijpen te kort en  de band te wijd! Ze draagt nu al een tijd maat 80 en zelfs die  is soms aan de korte kant. Volgens mij maken ze stiekem die pijpjes steeds  korter hihi

@ februari08: Oh meis, wat jammer! Je had er nog wel zo op gehoopt! Wel balen  van die  lange cyclus idd, ik weet precies hoe dat voelt.  Ik slik sinds een week of 2 teunisbloemoliecapsules. Hopelijk helpt dat om het een beetje op een rij te krijgen.  

@ Jansske (of was het nou Yessie, zie je daar gaan we al, toch een geheugenprobleempje ) Wat balen  van je vriends werk.  Weten jullie al meer? En dan ook nog een invaller die je van je klas een puinhoop heeft gemaakt. Balen zeg! Dat vind ik dan wel het leuke van 4 dagen werken. Het is ook echt mijn klas en ik kan alles op mijn manier doen. Ik merkte het ook toen ik er zo lang tussenuit was geweest, het is net of de  kinderen alles zijn vergeten!  

Nou, verder hier weinig nieuws te melden. Heb lekker weekend en ga morgen lekker met Mel naar de kapper en de kinderboerderij. Moest vanavond trouwens zo hard om haar lachen! Ze kruipt nog niet, maar schuift op haar billen door de kamer. Vanavond wilde ze ook schuiven, maar ze was zo enthousiast dat het geen schuiven was, maar billenhoppen! Inclusief bijbehorende 'Hop!' geluidjes! Zal morgen proberen het op film te zetten, want het   is zoooo grappig!  

Alvast een fijn weekend allemaal!  

Groetjes, Daniëlle    

@danielle, haha, ja hij wist nog hoe het moest,!! Had ook echt medelijden met hem en vond zelf ok dat het maar weer eens hoog tijd werd, maar ja hormonen he, ik had gewoon echt geen zin!!!
En vanavond wel, maar ja een kleine tegenvaller!!

Overigens is het nu alweer over dus dit was echt een gesprongen bloedvaatje!!

Ben ook niet zo geschrokken als tijdens mijn eerste zwangerschap!! Dat is dan weer een voordeel van het allemaal al eens meegemaakt te hebbe!!!

Met mel naar de kapper, gaat dat goed? En leuk naar de kinderboerderij!!
Lachen he als ze van de grappige dingen doen!!

Ik kan de kleine vent momenteel wel achter het behang plakken, hij is namelijk een sprongetje aan het maken!! Ik verwacht dat hij een dezer dagen zelf kan gaan zitten en kruipen, maar o oo,oo die dagen die daar aan voor af gaan, pffff!!
Ga morgen ook maar veel dingen met hem ondernemen, des te kleiner de kans dat hij knorrig word, want die hormonen van mij kunnen dat nu niet zo goed behappen, pfff

x

Hoi meiden,

Romaty gelukkig ben je niet heel erg geschrokken van het bloedverlies en is het al weer gestopt. Echt lekker ja, wil je weer een keer, krijg je dit.

Mijn moeder is inderdaad heel jong gestorven. Ik vind het niet erg om het te vertellen hoor. Ze had botkanker en was pas 47 jaar. Ze is een jaar ziek geweest voordat ze overleed. ze was een alleenstaande moeder met vier kinderen van twee vaders. Ik was toen net 21. Mijn zusjes waren 18 en 9 jaar en mijn broertje 7. Toen zij ziek was heeft ze een testament op laten maken waarin stond dat ik de voogdij over de jongste twee zou krijgen als zij zou overlijden. (Ze heeft dit vantevoren met mij overlegd) De vader van de jongste twee had al jaren daarvoor afstand gedaan van de voogdij en heeft tot op heden nog steeds geen interresse in zijn kinderen.
De jongste twee zijn al die jaren bij mij gebleven en nu wonen ze op kamers. Ze zijn nu 19 en 17 jaar.
Dit is een korte versie van het verhaal. Met de lange versie zou ik het hele forum wel vol kunnen schrijven!

Danielle, dan was Mel ook een flinke baby zeg. Ik was tijdens de zwangerschap best bang dat mijn dochter nog zwaarder zou zijn. Had namelijk aan de vk gevraagd of het geboorte gewicht erfelijk was en volgens haar was dat voor een gedeelte wel zo. Ik was bang dat ik een mega kind zou krijgen. Mijn man was bij zijn geboorte namelijk 10 pond!!!! M'n dochter is er met haar  7,5 pond  mooi tussenin gaan zitten. Ik was namelijk net 5 pond.

Liefs, mama1977.

mama1977, jeetje meis, dat is best heftig voor je geweest denk ik zo!! Ik bedoel maar, je was zelf ook nog jong, en dan de voogdij over je jongste zusje en broertje, poeh!! Petje af!! En wat vreselijk dat je moeder zo jong heeft moeten sterven.....het leven kan zo oneerlijk zijn!!!

x

Jeetje mama 1977, wat een verhaal zeg! Lijkt me geen makkelijke periode, knap hoor!

xx Wendy mama van Merle*

@mama1977: wat een verhaal zeg! En wat knap van je dat je op die leeftijd al zo'n verantwoordelijkheid draagt!

@romaty: gelukkig was het iets onschuldigs!

Hier gaat alles zijn gangetje. Weinig kwaaltjes, alleen keiharde gevoelige borsten en vrij vergeetachtig. Ik heb zelf het gevoel dat dit laatste na de geboorte van Max nooit meer helemaal is overgegaan. Vroeger had ik een heel goed geheugen (studeren ging prima) maar nu heb ik meer moeite met dingen onthouden. Maar ja, misschien komt dat ook wel omdat je aan zoveel dingen moet denken met een kindje.

Dit ging vanochtend al weer even mis. Max was vroeg wakker en kwam in zijn slaapzak bij mij in bed, maar hij sliep heel lang dus ik ging er vast uit. Toen ik hem hoorde ging ik weer naar boven en zat alles onder de drop vlekken. Door mijn keelpijn had ik een zakje honingdrop op mijn nachtkastjes liggen en die had hij dus te pakken gehad. Alles onder!
Maar goed, hij had er ook in kunnen stikken maar dat is gelukkig niet gebeurd.

Woensdag avond ben ik onverwacht met mijn man naar de theatervoorstelling van Di-rect geweest. Mijn man had 's ochtends 2 kaartjes van zijn baas gehad. Het was erg goed. We zaten op de 3de rij, dus heel mooi uitzicht

Veel klusplezier en suc6 iedereen!

Liefs Linda

hoi meiden,

hoe is alles. hier gaat het redelijk. op de misselijkheid na.
BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!
had het niet verwacht maar een positieve test vanmorgen.en toch nog weer een keer zonder de MM, niet verwacht.
hoop dat de rest snel mag volgen.

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    = Zwanger.

naam:__________  
ronde:_____  
Leeftijd:___  
NOD:______  
Status:____

Daniellexx
 3
 24
12 feb

Yessie84
4  
24  
20 jan  

Jansske
3  
27  
28 jan  

Djurresmama
2  
26  
19 of 26 jan  

februari08
1  
29  
11 jan  

mama1977
1 na mk  
31  
eind jan  

miss-moneypenny
 1
33  
30 jan  

inga8
0  
30  
?  

Wendy-Merle
2  
25  
?  

Deleve
2  
27  
rond 15 feb  

Naam:                              
Leeftijd:          
Ronde:          
Uitgerekende  datum:    
Echo:                              
Status  

Berg-Driel

27

1

14-08-2009

09-02-2009

romaty

24

1

29-08-2009

21-01-2009

Linda80
29
3
07-09-2009
29-01-2009

djurresmama
26
2
10-09-2009?
04-02-2009

groetjes marianne

Oh Djurresmama wat super voor jullie!!!!   Van harte gefeliciteerd! Geniet ervan enne, vergeet de glitters niet, he?

Terug
Bovenaan