@ Romaty: Beterschap met Tygo. Het is zo vervelend als ze ziek zijn. Ik ga ook vaker bij Mel kijken als ze koorts heeft. Even wat extra andacht en een slokje drinken eventueel. En morgen je echo! Spannend!!! Ben zo benieuwd, het leek zo ver weg, maar nu is het toch al zo dichtbij!
@ oh jee, ik weet het ook niet meer, Welkom bij de club! Leuk dat je meeleest.
@ mama1977: Ik ga mezelf ook niet meer gek maken hoor. Heb nu al zo'n lange cyclus gehad en je houdt toch stiekem steeds hoop, dus ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn en het maar te nemen zoals het komt. Dat zeg ik nu heel stoer, maar als die 12 februari weer in zicht komt krijg ik het toch weer te pakken! hihi
@ Yessie: Balen dat je ongi geworden bent. Valt toch weer een beetje tegen he... Mooi lijstje trouwens! Hopelijk hebben we die andere smilies niet lang nodig en komen er allemaal cadeautjes te staan!
@ djurresmama: Alles goed? Nog geen kwaaltjes? Vergeet niet te glitteren he!
Voor de rest valt er weinig te melden. Heb een beetje een off-day. Vanmiddag vlak na de vergadering te horen gekregen dat de vader van een meerbegaafde jongen uit mijn klas weeeeeeeeer een gesprek wil. In eerste instantie niet eens met mij erbij, maar alleen met de directeur, over mij. Gelukkig heeft mijn directeur gezegd dat hij niet over collega's praat, maar alleen met. Maar ja, nu moet ik dus maandag mezelf wel gaan zitten verdedigen. Want daar komt het gewoon op neer. Bah zeg, heb er helemaal geen zin in. Heb geloof ik elke dag wel een ouder gesprek. Van de 27 kinderen heb ik ook wel 17 zorgleerlingen, dus dat wil wel.
Maar ja, ik moet me maar vast houden aan de positieve dingen. De meeste kinderen zijn hartstikke lief en toen ik Mel uit het kdv ging halen werd ik overladen met kusjes. Toen ik niet snel genoeg reageerde, omdat ik met de juf aan het praten was, tikte ze me zelfs op mijn arm. Alsof ze wilde zeggenL " Joehoe mama, ik wil nu een kusje!" Zooo schattig!
Aah zie je wel, ben mijn boze bui alweer kwijt [Sewer Stew]