eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

@Chantal. Jeetje meid, dat is ook heftig! Het lijkt me ook verschrikkelijk om die pillen in te nemen. Je weet dat het kindje niet meer leeft dus je hebt geen keus, maar toch....Wat dat betreft ben ik wel blij dat het bij mij wel vanzelf is losgekomen. Ik was ook 8 weken. In juli heb ik ook al een mk gehad met 5 weken. Ik denk dat er een last van mijn schouders valt als ik bij de volgende zwangerschap de 12 weken voorbij ben. Ookal is dat natuurlijk nog geen garantie maar toch,

@Romaty. Laat je ons morgen niet te lang in spanning als je een echo hebt gehad?

Nou ik ga m'n bed in. Is wel een mooie tijd lijkt me zo he.

Liefs, mama1977.

he meiden,

Nou de dag is gekomen, hihi!!
Maar eerst moet ik gewoon heel de dag werken, want de afspraak is pas vanavond om 20.15 uur, dus dat duurt nog even!!
Ik zal proberen als we terug zijn ff wat te laten weten, en anders wordt dat morgenochtend!!

@mama1977, wat ga jiij laat naar bed zeg!! als ik dat doe val ik om, hihi!!

x

Romaty wat heb je die echo laat zeg. Kun je je wel concentreren op je werk vandaag?
Ik ging inderdaad erg laat naar bed. Moet ik ook niet doen, maar ja. Ik hoef vandaag niet te werken en m'n dochter hoeft niet naar school.

Liefs, mama1977.

@ Romaty, Super spannend!!! Ik kom vanavond of morgen nog even lezen hoe het is geweest.

Hier is de spanning om te snijden, ik ben nu nog meer shaggie als normaal tijdens mijn ongi. Iedereen vraagt of ik al zwanger ben, en voel me ontzettend depri, voor mijn gevoel zijn 5 maanden erg lang. Als het volgende maand nog niet lukt ga ik naar de dokter hoor. Misschien heeft ze wel tips hahaha.

Probeer er het beste van te maken, maar voel me gewoon erg zielig even.

Liefs

Yessie wat vervelend dat je je zo depri voelt. Ik leef met je mee en 5 maanden is ook lang. Zeker als je zit te wachten.

Liefs, mama1977.

He meiden,

Ik heb eigenlijk altijd mijn afspraken bij de verloskundige in de avond, want mijn vent wil hier altijd erg graag bij zijn, en heeft het soort werk waarbij het niet handig is om een paar uur later te beginnen ofzo, dus dat betekent dan altijd een hele dag vrij voor hem en dat is nou net weer een beetje zonde....
Maar gelukkig heeft mijn vk ook 's avonds spreekuur, dus vandaar.....

Maar eh, de concentratie vandaag is inderdaad niet optimaal....
Maar er liggen wel een aantal belangrijke dingen op mij te wachten, en als ik  mijn best doe lukt het om gedachten bij mijn werk te houden...
Het is maar goed dat is baas in eigen huis ben en vandaag ff geen verantwoording aan iemand schuldig ben, hihi!!

Nou ga mijn best maar weer ff doen, pff tis pas 10 uur!!! aaaah, ik dacht dat het al half 12 was!!!

x

Hey meiden,

Kennen jullie me nog
Tijd geleden maar heb het erg druk gehad, m'n binkie is al een week flink ziek en zit er zelf ook wel aardig doorheen inmiddels...

@djurresmama, Gefeliciteerd !!
echt heel leuk voor je!

@romaty, spannend hè, zo'n eerste echo.
Veel plezier vanavond!
Fijn als je het kan vertellen, hoef je niet meer moeilijk te doen op je werk en kan je buikje lekker showen!

Hoe gaat het met de rest?
Ik heb me wel af en toe een beetje bijgelezen maar er is zoveel nieuws geschreven!

Even een vraag aan jullie:
Vrijdag ben ik 11 weken zwanger, maar nu ik niet meer zo misselijk ben, maak ik me weer zo'n zorgen.
Heb het al eerder hier gelezen (sorry, weet niet meer van wie) maar je hoort idd zoveel
nare verhalen en ik heb ook gewoon niet zo'n lekker gevoel over deze zwangerschap als bij m'n eerste...
Vind het zo erg, want ik wil me geen zorgen maken, maar zie ook weer zo op tegen m'n vruchtwaterpunctie...
Pff, sorry voor mijn rot-verhaal maar moest het ff kwijt.

Groetjes
Cora

Terug
Bovenaan