eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

@cora, ik vroeg me al af waar je was!! Ik denk dat je bij mij het een en ander gelezen hebt, want ook ik ben heel onzeker over deze zwangerschap, ook omdat ik me gewoon best heel goed voel!! En als je dan al die nare verhalen hier op de site lijst. poeh ik ben dus ook heel selectief geworden!!
Ben dus ook blij dat ik vanavond een echo krijg, dan ga ik het misschien geloven....
Maar uh, vruchtwaterpuntie??? ben je al ruimschoots in de 30 dan?
Daar zou ik inderdaad ook heel zenuwachtig over zijn!!

x

@cora zie net dat je 27 bent, maar waarom laat je dan een vruchtwaterpuntie doen?
x

Hoi meiden,

@romaty, jij was het idd!!
Wilde je ook niet banger maken ofzo hoor, maar herken je gevoel dus wel degelijk, ook al lijkt het alsof iedere zwangere op een roze wolk woont.
Gelukkig gaat het maar een enkele keer fout, maar de laatste tijd lijkt het zo dichtbij allemaal!

Ik wil wel vertellen waarom we gekozen hebben voor een punctie hoor!
Al vanaf m'n 11e slik ik medicijnen tegen epilepsie en daardoor heb ik een vergrote kans op een kindje met bv syndroom van down, open ruggetje/gehemelte.
Wij hebben dus in het zkh de keus gekregen of we dit van tevoren wilden weten en wij willen dit graag wel.
Wij zouden Down op zich niet zo'n probleem vinden, maar m'n vriend is 45 dus indien het kindje bv ook nog gehandicapt is, moeten we ons wel goed realiseren dat ik over een paar jaar volledig de zorg heb over dat kindje, maar dat we ook nog een ander zoontje hebben!!
Dus het is een voordeel dat vantevoren weten waar we aan toe zijn, maar brengt mssn wel een beslissing met zich mee die je als ouder niet wilt nemen!!
Maar zo'n punctie kan pas bij 16 wkn en het duurt bijna 3 weken voordat ze de uitslag hebben!!
Bij m'n vorige zw.schap heb ik echt 3 kl*** weken gehad omdat je elke keer je helemaal kapot schrikt als je telefoon gaat.
Heb nog nooit zo gehuild als toen ik de brief kreeg dat alles goed was!!

Maar dit weer even mijn ellende...

Hoe is het met jou, mama1977?
Heb je alles een beetje kunnen verwerken?

Groetjes
Cora

Hey romaty,

Bedankt voor je reactie,klinkt wel hoopvol en wie weet he:)
Ben daarstraks met men nicht gaan eten en is pas bevallen en ze zei me dat ze dit ook had.
Ik dacht waarom test ik niet effe,wist wel dat het veel te vroeg is maar wou het toch maar is doen,maar natuurlijk negatief,wat ik toch wel wist,maar kon het mij toch niet laten.
Volgens mijn korte cyclus zou ik zondag ongesteld moeten worden en volgens de lange pas volgende week zaterdag,dus ik ga zoiezo wachten met testen tot volgende zondag of zo,dan ben ik zeker dat ik dan overtijd ben,als mijn ms niet doorgekomen zijn natuurlijk.
Maar weet je wat ik raar vond,ik plaste in een glas om de test te doen,en ik zag allemaal hele kleine witte vlokjes,maar echt zo kleintjes he,is dit normaal eigenlijk?
Heb jij een idee wat dit kan zijn?
Liefs orchi

Cora, jeetje meid. Dat is ook Moeilijk voor jullie. dat wachten op de uitslag lijkt me verschrikkelijk. En dan te bedenken dat je daarna nog een beslissing moet nemen mochten ze iets vinden. Pfffft meid. Moeilijk hoor. Sterkte!

Liefs, mama1977.

@cora, jeetje meis, dat maakt de spanning er zeker niet minder om!! Heftig, en helemaal als blijkt dat er iets mis zou zijn een eventuele beslissing te moeten nemen, pfff, ik snap je helemaal!!

nou ik ben er klaar voor, vriend staat onder de douche, ik zit nog ff een aantal glazen water te drinken, (moet volle blaas hebben voor echo) en dan off we go!!!
ben zenuwachtig, pfff

tot straks,

x

Hoi meiden,
Sorry dat ik gelijk over mezelf ga beginnen en niet eerst reageer op anderen, maar ik ben me net helemaal te pletter geschrokken. Toen ik net naar de wc ging zat er wat bruin slijm in mijn string (sorry voor het vieze verhaal). En dit komt niet door sex want dit was een paar dagen geleden voor het laatst. Heeft iemand anders hier ook last van/last van gehad? Aan de ene kant denk ik dat het geen kwaad kan, maar ik herken het niet van mijn eerste zwangerschap en ik ben heel bang voor een mk.
Liefs Linda

Terug
Bovenaan