@linda
Beste linda,ik begrijp dat je erg bent geschrokken,ik lees ondertussen al bijna twee jaar op het forum mee en ik heb al veel dames iets zien posten over bruin/bloedverlies en bij velen was het dus gewoon niets om je zorgen over te maken.
Ik zelf heb hier geen ervaring mee maar ik denk zolang het niet doorzet dat het ineens erg veel is dat je je toch geen zorgen moet maken,ik begrijp dat dit makkelijker gezegd dan gedaan is maar ik wil je alvast een beetje moed inschenken want volgens mijn gevoel komt het echt wel goed hoor.
@ romaty
Hey romaty,tgoh wel leuk nieuws he!!Eindelijk toch iets meer zekerheid ook al zal dit niet direct gemakkelijk zijn om je toch maar gerust te voelen maar ik denk dat je je zo gelukkig voelt nu je weet da alles oke is met je baby'tje,ik wens je een dikke proficiat en voor de rest nog een supperleuke zwangerschap,geniet ervan,dat het je verdiend!!
Bij mij is het ondertussen nog altijd hetzelfde,ongi pijn en wel gevoelige tepels maar nog even wachten he,geduld is een mooie deugd zeggen ze hier bij ons,al is dat natuurlijk gemakkelijker gezegd dan gedaan,maar nog iets meer als een week en dan kan ik testen.
Ikzelf ben van Belgie en ik weet niet of er sommige van jullie VTM kennen,daar is een programma bezig en dit heet Hart voor mekaar.
Is iets waar ze mensen die veel mee gemaakt hebben of zoveel doen voor anderen en hun eigen vergeten in de bloemetjes zetten.Onlangs was er een kindje die geen daglicht kon verdragen wegens een ziekte en dus nog nooit naar een pretpark kunnen gaan is,dus heeft VTM bobbejaanland een hele nacht afgehuurd zodat dat kindje er toch eens kon heen gaan,was echt zo mooi.
Nu heb ik gisterenavond mijn petekindje hiervoor ingeschreven,hij is op 3 jarige leeftijd heel zwaar verbrand geweest in de derde graad over heel zijn lichaam.
Heeft in coma gelegen en zoveel operaties ondergaan,heeft echt alles terug moeten leren,van praten tot stappen en dan nog negen maand gerevalideerd en mocht dan enkel in het weekend naar huis,wat voor hem elke zondag zo zwaar was is het afscheid van zijn familie.Na die maanden mocht hij dan naar huis en mijn zus is dan fulltime thuis gebleven voor de verzorging,terwijl ze natuurlijk ook nog twee andere kinderen heeft die liefde en verzorging nodig hebben was dit heel zwaar.
Die drukpakken dat krijg je alleen gewoon niet aan,heb het een keer moeten doen en is echt verschrikkelijk en dan zeker als hij dan lag te huilen van de pijn.
Ik was toen op die moment hoogzwanger en heb altijd voor hem iets willen doen maar op die moment was dit gewoon niet mogelijk dus ik hoop via dat programma voor hem en zijn gezin iets te kunnen doen want dat gezin verdiend het echt om eens in de bloemetjes gezet te worden.Binnenkort moet hij weer een operatie ondergaan omdat zijn huid in zijn hals veel te kort is geworden en niet meegroeid maar de rest van zijn lichaam wel dus zijn mondje trekt dan naar beneden.
Het is echt zo'n sterk kind,altijd zo goed gezind terwijl hij op jonge leeftijd al zo'n zwaar leven heeft gehad en lacht nog maar als je naar hem kijkt en voor die lach zou ik zoveel doen vandaar dat ik hem heb ingeschreven,ben echt benieuwd of ze mij iets gaan laten weten.
Voor de rest meisjes,aan iedereen nog veel succes en hopelijk voor iedereen binnenkort een supper goede zwangerschap,liefs orchi