eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

Hoi Marianne,
Ik heb ook al een buik(je), maar ik weet niet zeker of dit komt door de feestdagen of de zwangerschap. Hij is namelijk al aardig dik, terwijl dit bij Max pas rond de 18 weken begon. Ik heb wel gehoord dat bij een 2de alles sneller gaat. Ik doe ook al wat ruimere kleren van mezelf aan, want het knelt al wel een beetje bij mijn buik. Dsu wel herkenbaar je verhaal.

Kus Linda

He meiden, bedankt voor jullie reacties!!

Ik heb een heel klein buikje, maar ik moet zeggen, dit heeft denk ik meer te maken met het feit dat mijn darmen veel trager werken nu dan dat het van mijn baarmoeder afkomt.
Mijn kleren passen nog prima, heb alleen 's avonds een beetje een bollend buikje!!
Maar jullie zijn wel snel dames!! maar ja, ook wel weer leuk toch!!

@marianne, gelukkig dat je nu niet hoeft over te geven!! Ik voel me ook veel beter dan de eerste keer hoor!! Toen was ik geradbraakt en nu, ik voel me prima, alleen moet ik echt om 22.00 uur naar bed, verder nergens last van!!

@orchideke, wow wat een verhaal. Wel heel lief van je dat je dit doet!! Ik hoop voor je dat je eruit gepikt wordt!!

@linda, probeer je niet teveel zorgen te maken, valt niet mee, maar goed toch ff proberen!! Over een week heb je je echo toch? Hopen dat je dan een mooie bevestiging krijgt!!

Heb alweer honger, ga zo maar ff eten!! en dan nog ff hard aan het werk, en dan lekker weekend vieren!! vanavond komt de nieuwe TV, ben benieuwd!!

x

@ Linda, bedankt voor je glitters, heb ze hard nodig.

@ Romaty, wat fijn dat je bevestiging hebt nu, gefeliciteerd!
Nu is het veel meer werkelijkheid.

Nou weinig te melden hier, vandaag zou Marcels vader 60 zijn geworden, hij is 7 jaar geleden helaas overleden, dus Marcel laat ik maar even met rust vandaag, zelf beetje grieperig ben ik bang, Darren is net beter, dus nu begin ik :(

liefs

@romaty,   fijn dat alles goed was.
Ben je toch weer even gerust gesteld!!

@linda, kan me voorstllen dat je bent geschrokken!!
maar het hoeft niks te betekenen hoor!
ik verloor helderrood bloed en dat is inmiddels 6 weken geleden en alles gaat nog steeds prima.
het schijnt idd heel veel voor te komen en anders gewoon je vk bellen, je moet jezelf niet gek maken hoor, zij kunnen je zo geruststellen.

@djurresmama, ik pas al zo'n 2 weken mijn kleding niet meer en dat komt echt niet door de kerst of oid, ik ben nl al bijna 5 kg afgevallen!!
bovendien zat m'n gewonen spijkerbroek niet lekker las ik achter m'n bureau op het werk zat en waarom zou je jezelf pesten??

hier gaat alles goed, had gisteren echt een rotdag maar voel me vandaag een stuk beter, alleen m'n binkie heeft waterpokken...
hij is eindelijk aan het opknappen van het spugen/diarree/koorts en nu dit..
maar goed, hij kan het maar gehad hebben!

is het bij jullie ook van dat sombere weer?

groetjes
Cora

Heey meiden!

@  Romaty: Wat een super nieuwtje! En nu genieten

@ Cora, Oh wat vervelend die waterpokken! Ik weet er inmiddels alles van. Mel had ze met de kerst en we hebben echt uren met haar opgezeten omdat ze zo'n jeuk had... Na een paar daen was de ergste jeuk gelukkig weerweg. Tip: mentholpoeder werkt goed tegen de jeuk. Helaas pas op dag 5 gehoord en toen was het al bijna weg... Hier is het weer ook niet best... Hopelijk is het van het weekend wat beter weer.

Jullie nog plannen? Zaterdag komt de family uit Brabant op visite. (lees: mijn moeder, vader en 2 zussen) dus das wel gezellig. Voor de rest nog geen bijzondere plannen.

Ga lekker van mijn weekend genieten. Ben zoooo moe!

heyyy meiden
ik hoop dat ik ook met jullie mag mee kletsen ik ben miranda damen 28 jaar en ben de trotse mama van een kleine meid met de naam indy
ik en mijn man willen ook dolgraag een 2e kindje en we willen rond april stoppen met de pil en hopen dat het dan snel raak is
bij indy was ik bij de 2eronde al zwanger
maar heb een keizersnede gehad en ben nu toch wel een beetje bang dat dat een nieuwe zwangerschap in de weg zal staan of dat ik hierdoor onvruchtbaar ben geworden
door eventueel verklevingen
weet iemand hier iets over
groetjes miranda

Hallo meiden,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Merel en bijna 24 jaar.
Ik heb een dochter Denys van drie jaar.

Wij hebben besloten om voor een tweede te gaan en vind het erg leuk om
hier mee te kletsen.

Ik ben gestopt met de pil en op 3 januari ongesteld geworden.
Het is nu nog lastig dus om te berekenen wanneer ik vruchtbaar ben.
Bij de eerste was het in de twee ronde raak.
Ik ben erg benieuwd en vind het erg spannend allemaal.
We klussen nog gewoon als we willen, berekenen kan natuurlijk nog niet.
Maar wie weet is het raak.Ik denk dat ik op ongeveer 31 januari kan testen.

Ik hoop voor iedereen dat jullie maar snel zwanger mogen worden.

Groetjes Merel

miranda en merel, welkom hier en klets maar gezellig mee!!
Er zijn inmiddle sal een aantal meiden zwanegr maar die kletsen hier ook nog gewoon mee hoor, is wel zo gezellig!!
Succes in ieder geval!! We zullen voor jullie duimen dat ook jullie in 2009 een mooi jaar zullen krijgen!!

x

Terug
Bovenaan