Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dank jullie wel ?
Ik voel me tot nu toe prima, moet alleen vaker plassen, heb meer honger en gespannen borsten maar dat zijn maar kleine dingetjes. Hoop dat het zo blijft gaan aangezien ik bij de eerste zwangerschap vanaf week 7 ben gaan overgeven tot aan de bevalling ?
Aahh gefeliciteerd kimvdv!! Hopelijk blijft het zo.
Jammer voor de dames die ongesteld zijn geworden hopelijk volgende ronde raak.
Ik moet nog 5 dagen wachten op mijn NOD. Het liefst wil ik al gaan testen, maar daar is het echt nog te vroeg voor helaas..
We wachten rustig af?
hai Dames
Wanneer wisten jullie ik ben klaar voor een 2e??
Wij zouden graag er niet al teveel leeftijd tussen willen...
maar heb t gevoel dat ik me eindelijk weer lichamelijk weer sterker voel en zou t liefst nog 10 kg afvallen ( nog 5 kg dan weer op mn gewicht van voor mn zwangerschap) vorige zwangerschap veel bekkenklachten gehad en uiteindelijk lang herstel van spoedkeizersnede maar aan de andere kant kan ik niet wachten en heb k alweer klepperende eierstokken haha...
ons zoontje is nu 15 maand
Hoi Iris. Ik denk dat het voor iedereen anders is wanneer je er klaar voor bent. Ik merkte ook dat mijn eierstokken weer gingen wapperen na ongeveer een jaar maar ik had ook het hele jaar nodig gehad om überhaupt te herstellen van de zwangerschapsvergiftiging/ spoedkeizersnede/ vroeggeboorte dus ik wist dat ik mentaal en lichamelijk nog niet klaar was maar alleen mn eierstokken vonden van wel
Ik ben eerst ook nog gaan sporten om af te vallen en gezonder aan een volgende zwangerschap te kunnen beginnen en ik ben daardoor echt wel weer beter in mijn vel gaan zitten en dat is ook een hoop waard.
Dat leeftijdsverschil maakt uiteindelijk echt niet zo heel veel uit.