Eerste ronde, tweede kindje. Wie nog meer

Hier ook eerste ronde tweede kindje. Ons dochtertje is ook van vorig jaar maart!
Ook ik heb een onregelmatige cyclus omdat ik pcos heb. Ik heb het nooit goed kunnen meten maar denk dat het zoiets als 60 dagen is. Vorige keer. Was het de tweede keer raak, echt wel een wonder dus!
Ben pas net gestopt met de pil dus het zal nog wel even duren maar dat is eigenlijk ook best leuk. Ik weet niet of het zo blijft maar er zit bij mij minder druk op dan bij de eerste en dat kan alleen maar positief werken!

Wauw wat fijn  dat het in ronde 2 al raak was ondanks de pcos.
Hopelijk  dit keer ook weer voor jullie. 
Moet zeggen vind het wel moeilijk om geen ovulatie  testen te gebruiken. 
Wij hebben  eigenlijk  sinds een weekje nu besloten om te stoppen  met het condoomgebruik. en maar te zien wanneer het komt  maar heb echt geen enkel idee wanneer ik mn ei sprong kan verwachten.
Je zou zeggen met 46 dagen op dag 30 ergens maar het is elke keer maar de vraag hoelang mijn cyclus is.
Moet wel zeggen toen ik er niet mee bezig was nergens last van en nu heb ik ineens buikpijn  en voel ik mn borsten terwijl ik volgens mij mn ei nog niet gehad heb. 
Wat je lichaam  je voor de gek kan houden  als je ergens mee bezig bent?
Maar ik heb me voorgenomen  echt nog eventjes van de ovulatie testen af   te blijven 
Zit nu op dag 19 van  mijn cyclus

Wln   nee eigenlijk helemaal niet krijg steeds meer verantwoording ook.. ben begin dit jaar daar begonnen en de afspraak dat het bij goed functioneren meteen vast word. Eigenlijk als je t zo bekijkt moet ik me niet zo druk maken.. toch ben ik ergens bang op 1 of andere manier..
Vanavond nog maar eens over hebben thuis hihi

Ik had zo met mezelf afgesproken dat ik alles gewoon op zijn beloop zou laten. Maar vanmiddag liep ik bij de kruidvat en kon het niet laten wat zwangerschapstesten te halen en extra foliumzuur. Onder het mom je kan het maar beter in huis hebben ?.
Zit ook weer meteen in de modus van allerlei artikelen lezen en alles bij willen houden. 

Extra  foliumzuur is alleen maar goed toch 
Dit moet je eigenlijk  ook al wat weekjes slikken voor je begint?
En het blijft inderdaad moeilijk  iets op zn beloop  te laten wat je heeeel graag wilt?

Hier eerste ronde weer raak net als bij ons eerste kindje. Ik voel me gezegend!!?
Vrijdag early test gedaan, die was positief. Ik wil dinsdag 'voor de zekerheid' de gewone test nog doen..
Gaan weer een spannende tijd tegemoet?
Succes dames!!

Terug
Bovenaan