Eerste ronde voor een eerste kind, wie nog meer?

Ik heb mijn NOD ook op 30 juli. Dan ken ik mijn vriend...oeps man sinds kort  ...(kan er nog niet helemaal aan wennen) precies 2 jaar. Zou mooi zijn als we dan ontdekken dat we zwanger zijn, maar goed geen illusies. Hoe vaak komt het voor dat iemand na de 1e ronde al zwanger is.

Ik verwacht mijn eisprong dus dit  weekend maar ik moet zeggen dat we nu al  om de dag aan het klussen zijn. Je weet maar nooit,  zaadcellen kunnen vrij lang overleven toch??? En ach, mijn man heeft geen moeite met al dat klussen  

Hoi meiden,

Ook wij zijn aan onze eerste ronde bezig voor ons eerste kindje. Vind het ook echt heel spannend en het lijkt wel dat nu je er zelf mee bezig bent, je veel meer zwangere vrouwen ziet. Als het goed is heb ik 18 juli mijn nod, maar weet het nog niet precies. Leuk dat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten. Hoop dar we snel met zn alle kunnen verhuizen naar het zwanger forum. Succes allemaal

liefs happy

Goedenavond,

Hoe is het met jullie ? Word al een gezellig clubje zo he.
Ik voel me vandaag niet super goed. Beetje lam lijkt het wel. zou eigenlijk me bedje in moeten duiken, slaap doet wonderen. Ben benieuw of ik me ei al heb gehad, leek er gisteren op denk ik, want dat is de enige dag met buikpijn geweest en volgens de berekeningen was ie gisteren. ben benieuwd. En we klussen gewoon door hoor.

groetjes

Hoi allemaal,

Ook mijn vriend en ik gaan voor de eerste! Alleen is mijn cyclus heel
erg onregelmatig...
25 maart gestopt, na 7 weken ongi en wacht nu nog steeds op de tweede keer... Beetje jammer, maar ja wat doe je eraan...

Hoop dat er snel leuke dingen gaan gebeuren bij iedereen.

Liefs Taat

hoi diana,

zo komen we elkaar hier weer tegen. We hebben inderdaad al een gezellig clubje zo ..... toch wel leuk om te kletsen met meiden die ongeveer gelijk lopen en allemaal voor de eerste gaan. ik hoop dat we een gezellige tijd tegemoet gaan onder elkaar en dat we veel steun aan elkaar zullen hebben

liefs happy

Hoi meiden,
Wow... je kunt even niet op de computer en ons topic wordt al erg groot. Leuk hoor!
Hoe staat het er met iedereen voor? Ik weet bijna zeker dat vandaag de RD komen... jammer maar helaas.
Wat dan wel fijn is, is dat ik  na de miskraam nu 2 cyclussen heb gehad, 1 van 26 en 1 van 28; redelijk bij elkaar, toch!  Dan ga ik zo maar weer eens tellen wat dan handig is he, voor het klussen. Heb met mijn vriend maar afgesproken dat ik niet ga vertellen wanneer de handigste dagen zijn... niks aan als het zo gepland moet. Nu weet er maar 1 het, haha! Tellen is ook zo klaar natuurlijk... rond de 26e eisprong. Nou, dat is weer leuk... en mijn werkweekend en 2 slaapdiensten die week. Ach, dan maar lekker creatief doen he, net zo leuk!
Ik las net dat er een vraag was over de kenmerken van het zwanger zijn... voor zover mij bekend is en ik zelf ook in het begin heb ervaren, lijkt dit erg veel op de kenmerken voor het ongesteld worden. Krampen, niet fit...
Ze maken het ons ook niet makkelijk he!!! En dan maar weer die testen kopen...pfff!
Nou meiden, ik lees graag weer jullie reacties.
Toi toi toi,
Liefs Maud

Hoi Meiden,

Vind het erg leuk om zoveel meiden bij elkaar te zien om het over hetzelfde te hebben.
Je hoort zo nog eens het een en ander.

Vind het wel heel erg spannend het proberen zwanger te worden.
Mijn vriend is helemaal in de zevende hemel sinds we hebben besloten er voor te gaan.
Hij houd bij hoeveel pillen ik nu nog moet en verteld me de hele dag dat ik er nog maar 1 moet. Dan eerst maar ongesteld worden. Mijn vriend gaat er vanuit dat we binnen een maand zwanger zijn omdat dat bij mij in de familie altijd zo is geweest. Dus ik hoop niet dat hij al te teleurgesteld is als het niet gelijk lukt.

Ik hoop dat het voor iedereen een beetje snel zal gaan.

Gr Sandra

Hoi dames, Hoe is het ermee,

Ik ben een beetje in paniek, zie nieuw geopende topic
 ( bloeding/ongesteld ???? wat is dit ????)

Als jullie het miss.weten. Ik snap er niks van.
Een cyclus van krap 16  dagen  lijkt mij een beetje kort.

Terug
Bovenaan