Eerste ronde voor een eerste kind, wie nog meer?

Hoi bambi,

Toch nog even spannend he voor je. Toen ik ongie werd vond ik het zo jammer dat opeens alle spanning en hoop weg waren. Mijn vriendin is nu op de helft van een jongen, net leuke kleertjes gekocht bij mexx. Dan gaat het helemaal kriebelen als je dat allemaal ziet zeg. Ik blijf je hier volgen en hoop je NIET in het nieuwe topic te zien hihi  

liefs happy

Dan zal ik ook maar voor het eerst reageren. Ik ben Bianca, 33 jaar (bijna 34...) woon al 13 samen en  we zijn  vanaf afgelopen weekend bezig om proberen zwanger te raken. Ik ben al   vanaf januari dit jaar gestopt met de pil, maar ik geloof niet dat mijn vriend al zover was om het voor het eggie te proberen. Uiteindelijk is het me nu dan toch gelukt . Ik zag toevallig dat mijn vruchtbare periode morgen is, dus werk aan de winkel. Ik vindt t toch wel spannend hoor, ben net een paar dagen bezig, en vraag me nu al af of ik het al kan zijn...theoretisch wel, maar in de praktijk??? dat lijkt me toch spannend, elke maand maar weer hopen dat het zover is. Maar goed, laten we rustig aan doen, ben net begonnen. Na hoeveel tijd kan je eigenlijk zien of je al zwanger bent, is dat al na paar weken, of paar dagen, of pas als je weer ong. zou moeten worden?
Iedereen in ieder geval succes, en we hopen op goed nieuws!

hoi meiden,

Bambi: JA het kan nu dus best zijn dat je toch ongi word maar natuurlijk ook pijn van de zwangerschap. dus gewoon nog maar ff geduld hebben en afwachten anders maar weer gaan testen.

Bianca: ze zeggen dat je meestal pas op de dag dat je ongi moet worden kan testen. maar  ik heb pas zwangerschaps testen besteld via internet  en daar  zou  je al 4 dagen voor je ongi  kunnen testen, zeggen ze.

Groetjes Suus

Ja meiden,

Thats all i can do. Wachten ,
heb nog steeds enorm pijn in mijn buik, voel me er gewoon beetje ziek van, vanmiddag vrij hoog ergens bij me maag, nu is de pijn naar beneden aan het zakken, maar het zit nog niet zo laag als wanneer ik ongie moet worden, maar denk zelf toch dat ik me binnenkort bij 2e ronde kan aansluiten, heb er geen goed gevoel over.
Vooral omdat ik nergens wat van merk verder in me lichaam.
Eerst hadden we al die kwaaltjes ( ontpillen) en nu niks meer, wat anders is als normaal.

Ach als ik ongie word is dat ook wel goed, want dan weet je gelijk wat je cyclus doet, dat je een ei heb gehad enz. Dat je lijf zelf kan werken en dat is ook wel prettig te weten toch, dames ??

Hou jullie op de hoogte.

xxx Bambi

Zo, iedereen is hier vandaag heel actief geweest: moest heeeel veel nieuwe berichtjes van vandaag lezen toen ik thuis kwam  

Gezellig dat er nog meer meiden bijkomen!!

Ik kwam er vandaag achter dat mijn NOD vandaag is (even nageteld) maar nog niks te zien....mmm....ik hoop echt dat ik in ieder geval deze week ongesteld word zodat ik weet dat mijn cyclus normaal is.

Ga je nog een keer testen met een ander merk Bambi als je niet ongesteld wordt?

He pip,

Nou das voor jou ook nog ff spannend, het is te hopen dat je niet ongie word hoor, maar zwanger bent hahah. Waneer ga je testen ???

Als ik niet ongie word test ik van de week nog wel een keer, heb er nog 8  van matcare liggen. hahah Alleen als matcare ligt positief laat zien, doe ik miss. een test van ander merk, maar zo niet dan laat ik de rest liggen tot volgende maand. hihi

Nou denk dat wij samen nog ff in spanning zitten en als de ongie komt dan verhuizen we gewoon naar ander topic.

Nieuwe dames succes en klets lekker mee.

xxx Bambi

Suus: jammer dat je niet zwanger bent na de eerste ronde maar wel fijn dat je weet dat je lichaam het doet. Kan je de volgende rond extra getimed klussen

Als ik ongesteld word sluit ik me ook officieel aan bij de tweede ronde!

Lfs Pip

Pfff meiden,

Op sommige topics is het heel gezellig  NOT,
Waar is iedereen mee bezig, zeker last van de hormonen ofzo.
Hoop dat we hier gezellie blijven doen he.

xxxx Bambi

Terug
Bovenaan