quote: bambi82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-07-2007 13:27:54&apos

);
Hoi suus,
Dat balen meid, op naar ronde 2, miss volg ik je wel . ik weet het niet,
Vanmorgen stiekem weer getest, maar vond het heel vaag, dacht heeeeeel heeeeel vaag een streepje te zien, of ik wou het zien hahah. Maar goed ik wach thet af. ALs mijn ongie niet komt dan testen we gewoon weer.
Heb trouwens gelezen dat de testen van matcare erg vage streepjes afgeven en als je dan een test van clear blue doet die juist duidelijk is. Dus wie weet komt de duidelijkheid nog.
Ik merk weinig aan me lijf, alleen ben ik zo moe, vanmorgen me huisje schoongemaakt, normaal ga ik in een ruk door, maar heb nu wel 3x pauze genomen , kreeg krampen in me buik.. Was niet leuk.
Blijft spannend.
Ik heb trouwens alvast wat leuke dingen besteld voor als ik zwanger mag zijn, die ik aan de ouders ga geven. Ja miss wat vroeg, maar stel dat het wel zo is, ik kan slecht mijn mond houden en wil ook helemaal niet lang wachten om het de ouders te vertellen. En wij willen dat doen met een kado.
Voor de opa's in spee een mok en tshirt met tekst 'ik word opa'
Voor oma 1 een verzilverde speen
Voor oma 2 ( word opas oma) een slab met de tekst ' toevallig is mijn oma de liefste'
Leuk he, ben nu nog op zoek naar iets voor mijn zusje en mijn schoonzus om te geven. iets met tante, maar tot op heden nog niet gevonden, iemand een tip ????
ZO dat was het voor ff.
xxxxx Bambi
Hoi bambi
ja ik had de vorige keer bij de mat care test ook hele vaag ne streepje en was toen al aan het hopen wnat staat als er iets et zien si zou het kunen paar dagen egwacht en weer egdaan maar helaas niks te zien
hoop voor jouw el zo is egzien je klachten zlou het kunnen he
oh wle leuk zon cadeaus ne ik durf zoiets nog niet te kopen
nadia