Eerste ronde voor een eerste kind, wie nog meer?

quote: lisettew reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-07-2007 12:29:04'));

Hoi Hoi

Ik ben nieuw hier... Ik ben Lisette. Mijn vriend en ik zijn net begonnen. Afgelopen maandag had ik voor het eerst ongesteld moeten worden (na het stoppen met de pil), ben dit echter nog niet. Nu 6 dagen later en twee testen (negatief) ben ik nog steeds niet ongesteld... best frustrerend.. Hebben meerderen van jullie hier ervaring mee??

Groetjes Lisette

Hoi Lisette

Ik ben 25 maart egstopt met de pil en tot op heden nog steeds niet onegsteld geweest en ook al naar de huisarts egweest maar die zegt dat dat kan en niet erg is alleen alstig dat ik niet weet of en wanneer ik een eisprong heb

groetjes nadia

quote: Suus_Sander reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-07-2007 14:27:07'));

Hoi nadia,

Ik heb alleen zwangerschaps testen besteld.
Met mij gaat het wel goed ik heb allen een beetje menstruatie pijn maar ben niet echt ongesteld. Soms maar een beetje bloed maar bijna niets.
Hoezo kun je niet meedoen met onze NOd dagen? Snap het even niet helemaal geloof ik.

Groetjes Suus.

Hoi Suus

Omdat ik niet ongesteld meer ben geweest en dus niks weet over mijn cyclus vandaar

groetjes nadia

Hoi pip en bambi,

Jammer dat het negetief was zeg. Maar, misschien was het inderdaad wel te snel, dus er is nog hoop he. Hou jullie de komende dagen goed in de gaten en zal blijven duimen. Anders zie ik jullie wel op het nieuwe topic en kletsen we elkaar ronde twee maar weer door.
Ik zag net ook weer nieuwe meiden, gezellig hoor en welkom. Voor degene die nog wachten zal ik ook blijven duimen en allemaal heeeeeel veel succes

liefs happy

Hallo meiden,

Ik ben vandaag helaas ongi geworden. Dus ik kom jullie vanaf vergezellen bij onze nieuwe topic. Alle meiden die nu nog in de eerste ronde zitten heel veel succes met zwanger worden en ik zal jullie verhalen af en toe nog wel eens lezen. en als jullie vragen hebben kunnen jullie die altijd stellen.

Groetjes Suus.

Hoi suus,

Dat balen meid, op naar ronde 2, miss volg ik je wel . ik weet het niet,

Vanmorgen stiekem weer getest, maar vond het heel vaag, dacht heeeeeel heeeeel vaag een streepje te zien, of ik wou het zien  hahah. Maar goed ik wach thet af. ALs mijn ongie niet komt dan testen we gewoon weer.

Heb trouwens gelezen dat de testen van matcare erg vage streepjes afgeven en als je dan een test van clear blue doet die juist duidelijk is. Dus wie weet komt de duidelijkheid nog.

Ik merk weinig aan me lijf, alleen ben ik zo moe, vanmorgen me huisje schoongemaakt, normaal ga ik in een ruk door, maar heb nu wel 3x pauze genomen , kreeg krampen in me buik.. Was niet leuk.

Blijft spannend.

Ik heb trouwens alvast wat leuke dingen besteld voor als ik zwanger mag zijn, die ik aan de ouders ga geven. Ja miss wat vroeg, maar stel dat het wel zo is, ik kan slecht mijn mond houden en wil ook helemaal niet lang wachten om het de ouders te vertellen. En wij willen dat doen met een kado.
Voor de opa's in spee een mok en tshirt met tekst 'ik word opa'
Voor oma 1 een verzilverde speen
Voor oma 2 ( word opas oma) een slab met de tekst ' toevallig is mijn oma de liefste'
Leuk he, ben nu nog op zoek naar iets voor mijn zusje en mijn schoonzus om te geven. iets met tante, maar tot op heden nog niet gevonden, iemand een tip ????

ZO dat was het voor ff.

xxxxx Bambi

quote: bambi82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-07-2007 13:27:54'));

Hoi suus,

Dat balen meid, op naar ronde 2, miss volg ik je wel . ik weet het niet,

Vanmorgen stiekem weer getest, maar vond het heel vaag, dacht heeeeeel heeeeel vaag een streepje te zien, of ik wou het zien  hahah. Maar goed ik wach thet af. ALs mijn ongie niet komt dan testen we gewoon weer.

Heb trouwens gelezen dat de testen van matcare erg vage streepjes afgeven en als je dan een test van clear blue doet die juist duidelijk is. Dus wie weet komt de duidelijkheid nog.

Ik merk weinig aan me lijf, alleen ben ik zo moe, vanmorgen me huisje schoongemaakt, normaal ga ik in een ruk door, maar heb nu wel 3x pauze genomen , kreeg krampen in me buik.. Was niet leuk.

Blijft spannend.

Ik heb trouwens alvast wat leuke dingen besteld voor als ik zwanger mag zijn, die ik aan de ouders ga geven. Ja miss wat vroeg, maar stel dat het wel zo is, ik kan slecht mijn mond houden en wil ook helemaal niet lang wachten om het de ouders te vertellen. En wij willen dat doen met een kado.
Voor de opa's in spee een mok en tshirt met tekst 'ik word opa'
Voor oma 1 een verzilverde speen
Voor oma 2 ( word opas oma) een slab met de tekst ' toevallig is mijn oma de liefste'
Leuk he, ben nu nog op zoek naar iets voor mijn zusje en mijn schoonzus om te geven. iets met tante, maar tot op heden nog niet gevonden, iemand een tip ????

ZO dat was het voor ff.

xxxxx Bambi

Hoi bambi

ja ik had de vorige keer bij de mat care test ook hele vaag ne streepje en was toen al aan het hopen wnat staat als er iets et zien si zou het kunen   paar dagen egwacht en weer egdaan maar helaas niks te zien

hoop voor jouw el zo is egzien je klachten zlou het kunnen he

oh wle leuk zon cadeaus ne ik durf zoiets nog niet te kopen

nadia

Hoi bambi,

Nou misschien heb je dan toch nog geluk deze maand nog maar even twee dagen wachten ofzo en als je dan nog niet ongi bent dan nog maar eens testen.

MIsschien tot in ronde twee maar zal je hier nog wel even volgen tot je duidelijkheid hebt.

groetjes Suus

Shit shit,

De buikpijn zet nu toch wel door, als het maar geen ongie is. GRRR Doet echt zeer man. Zit gewoon stil en begint er iets te prikken daar in mijn buik. Pff lijkt me blindedarm wel, alleen heb ik die niet meer.

Zo met de katjes naar de dierenarts voor prikje. Ze komen niet buiten maar toch, wil gezonde beesies. Oh en geloof dat het hondje plassen moet.

doei doei.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan