Eerste ronde voor een eerste kind, wie nog meer?

He meiden,

Nou heb ook getest hoor. Hellaas negatief  .
Gelukkig zit in niet in het zelfde schuitje he pip? Moet ook pas dindsdag ongie worden, dus wie weet waren we te vroeg, of zijn we deze maand gewoon niet zwanger .

Ach dan hebben we nog een troost, dan kunnen we happy volgen naar het andere mapje. hihi is ze ook niet meer zo alleen.

We wachten de RD maar af dan.

xxx. Bambi

he, da's jammer meiden!
Maar ik vind het ook gezellig als jullie door naar het volgende mapje gaan hoor!!!

hallo meiden,

ik ben bijna 22 woon samen met mijn man. Ik ben heel gek op kinderen (werk op een kinderdagverblijf) We hebben besloten dat we zelf ook een kindje willen. ik ben sinds 5 juli gestopt met de pil. Ik hoop dat het snel raak is, we wachten gespannen af.

groetjes mel

Hoi Hoi

Ik ben nieuw hier... Ik ben Lisette. Mijn vriend en ik zijn net begonnen. Afgelopen maandag had ik voor het eerst ongesteld moeten worden (na het stoppen met de pil), ben dit echter nog niet. Nu 6 dagen later en twee testen (negatief) ben ik nog steeds niet ongesteld... best frustrerend.. Hebben meerderen van jullie hier ervaring mee??

Groetjes Lisette

Hallo nieuwe meiden,

Gezellig dat jullie meekletsen, als er iets is kom dan gerust praten.
Tja wij zijn ook nog niet zo ervaren met onze cyclus, is ook onze 1e ronde, dus helaas geen antwoord. Zit ook te wachten op mijn ongie maar nog niet overtijd hoor.

xx bambi

hallo meide,

Jammer dat jullie testen negatief waren. Wat bambi zegt dat jullie te vroeg waren met testen kan natuurlijk ook nog. Dus nog maar even afwachten tot volgende week.

groetjes Suus

He suus,

Is voor jou ook nog spannend he. ga je testen als ze morgen binnen komen, jij toch ook nod rond maandag , dinsdag. ???

Spannend he.

xxx Bambi

Mijn naam is Marianne, en binnen kort zijn wij ook van plan om er voor te gaan. Vind het allemaal heel spannend maar heb er ook erg veel zin in.
Ik ben geen carrierevrouw maar ben wel erg fanatiek in mijn sport volleybal. Ik speel op een, toch wel, redelijk niveau. Vind het wel erg moeilijk en jammer dat ik daar dan wel mee moet gaan stoppen. Tuurlijk kan ik na die tijd wel weer gaan sporten maar ik denk niet meer op dat niveau. Maar ja dat is dan niet anders.Heb het er voor over.

Terug
Bovenaan