Eerste ronde voor een eerste kind, wie nog meer?

O ja.. ik heb weinig last met het stoppen van de pil.. alleen dat ik niet weet hoe mijn cyclus precies is en dat ik nu last heb rond de 14e dag van gevoelige tepels en dat had ik met de pil niet. Verder is gewoon allemaal super SPANNEND.

X

Hallo dames, ik ben in april gestopt met de pil, na 10 jar geslikt te hebben en zijn nu bezig voor de eerste.
We zijn nu met de derde maand bezig. Eerste ongi was na 31 dagen en daarna 28 dagen. Morgen ben ik ook 28 dagen na mijn laatste ongi..spannend.
Ik werk zelf 8 jaar in de kraamverzorging en vind het heel spannend nu ik zelf ook de kinderwens heb. Ik heb wel wat klachtjes van het ontpillen hoor. Soms heel moe en gevoelige tepels en vaak last van buikkrampjes. Het is wel raar hoe je lichaam dan op z'n kop staat

Hoi dames,

Vandaag redelijk rustig van binnen, vanmorgen wel wat misselijk maar verder eigelijk geen klachten, toch denk ik dat het niet raak is deze maand, vooral door die tussen tijdse bloeding, maar ja eerste ronde he, kan niet alles hebben.
Zou ook wel een wonder zijn, maar we wachten af. NOD komt vanzelf dichter bij toch?

Al iemand dicht bij NOD ?

Groetjes Bambi

Hoi bambi,

Zo daar zijn we weer even. Ik heb rond de 18de mn NOD dus het gaat nu wel spannend worden. Ik verwacht eigenlijk niet dat het al zo snel raak is maar, het blijft spannend. Wat raar he bij jou met die bloedingen. Ben benieuwd of nou rond je NOD toch de rd s nog komen. Succes

liefs happy

Hoi Happy,

Nou voor jou word het zeker spannend, nog een paar daagies.
 voor je hoor.

Tja we zullen zien of die rd'komen, hoop van niet  natuurlijk met later een positieve test. haha

succes

Gr. Bambi

Hoi allemaal,
Ook mijn vriend en ik zijn bezig voor ons eerste kindje. ben anderhalve maand geleden gestopt met de pil, na zo'n 15 jaar.......Na de eerste menstruatie na het stoppen met de pil heb ik keurig op de goede datum nog iets van een bloedinkje gehad (een druppel vers bloed en wat bruinige afscheiding), en sindsdien heb ik erge last van mijn onderbuik, mijn darmen rommelen een eind heen en sinds vandaag hou ik vocht vast in mijn benen. Niet te vergeten dat ik al de hele week elk uur moet plassen! Ontpillen? Laat dan die menstruatie maar komen, alles beter dan dit! Natuurlijk hoop ik ook dat het bij ons snel raak is! Wat gezinsuitbreiding, naast onze twee katten, is van harte welkom.
Mijn nod is zo rond 1 augustus.
Gezellig dit allemaal hier, ga jullie volgen!
Groetjes rimke

Hoi Rimke,

Welkom, he die ongie van jou van laatst was niet zo heel veel als ik het goed lees, wellicht was dit helemaal geen ongie. Je heb niet getest voor de zekerheid ??

Tja als het wel ontpillen is, welkom bij de club
Van mij hoeft dat ontpillen ook niet zo, haat het, als je de topic terug leest, kan je zien dat veel meiden er last van hebben.

We hopen natuurlijk op een snelle bevruchting en een posi. test

groetjes Bambi

hoi bambi,
Bedankt voor je reactie! Jazeker heb ik getest, sinds ik gestopt ben met de pil kan ik niet wachten om zwanger te mogen worden, maar geduld is niet een van mijn sterkste kanten..............dus.......drie testen later, weet ik zeker dat ik niet zwanger ben. Maar misschien moet ik wachten tot ongeveer 1 augustus............
Ik ben inderdaad blij   om te lezen dat meer meiden last hebben van het ontpillen, had ik dit allemaal geweten was ik er nooit aan begonnen, maar ach, da's nu wat laat!
vind het echt fijn om mijn ervaringen te kunnen delen, maar ook mijn onzekerheid!
Groetjes Rimke

Terug
Bovenaan