Eerste zwangerschap & uitgerekend in oktober!

Hallo allemaal!

Er ging even iets mis met het vorige berichtje, weet niet of dit voor jullie zichtbaar is dus plaats het nog een keer bij deze:

Graag praat ik ook met jullie mee :)
Vorige week zondag nadat menstruatie uitbleef 2 verschillende testen gedaan, en allebei wezen ze uit: zwanger! Het is voor ons het eerste kindje.
Volgende de ouders van nu-app zou ik dan nu eind 5de week zijn en 7 oktober 2017 uitgerekend.
Echter lijkt het nog steeds niet helemaal tot me door te dringen, herkennen jullie dat?
Ik kan het pas geloven denk ik als ik het op de echo heb gezien, het is nu nog zo onwerkelijk...
A.s woensdag een afspraak bij de gynaecoloog en dan hoop ik dat er dus ook een echo gemaakt wordt. I.v.m. medische redenen wordt dat bij mij eerder gedaan en dan gaat het waarschijnlijk wat meer leven ;-)
Gisteravond had ik voor het eerst buikkrampen in mijn baarmoeder, heeft 1 van jullie dat ook al? Heb gelezen dat dat erbij hoort...
Lijkt me leuk jullie hier te volgen, lees graag mee!
 
Hi leentje,

gefeliciteerd en welkom!

dat gerommeld had ik ook in me buik me lichte krampjes, nu is dat allemaal wat minder geworden ook nog niet echt misselijk.

ben ook blij als het donderdag is zodat we hopelijk het hartje horen en ik er echt van kan gaan genieten.  Jij heb zeker een korte cyclus dan?



ik wil graag in de app maar durf nog niet zo goed eerst donderdag afwachten.

liefs
 
Begin augustus zijn wij t gaan proberen. Ik kwam er achter enorm onregelmatig te zijn, waardoor ik bij ronde 4 bedacht om er maar even niet bewust mee bezig te zijn. Dat is gelukt en was heerlijk. Op 1 januari begon mijn nieuwe cyclus en toen het dus februari werd, bedacht ik me ineens dat we al over de 31 dagen zitten! Terwijl ik eerder al lang en breed getest zou hebben, ondanks onregelmatig.

Gisterochtend zonder verwachting getest. En 2 streepjes! Ik gillend naar mijn vriend gerend. Zo onwerkelijk! Ik 10 min later 2e x getest en meteen weer 2 streepjes!

ik voel me helemaal niet zwanger! Ik wilde gisteren de vk bellen, maar die zijn maar tot 12.00 te bereiken. Heb ze gemaild en hoop snel antwoord te krijgen voor een afspraak.

Volgens berekening ben ik 8 oktober uitgeteld. Maar gezien ik onregelmatig ben kan daar nog wat verschil inzitten. Hoewel ik op dag 34 positief testte!

BEN ZOOOOOOO BLIJ!
 
Hoi nieuwe meiden, ook jullie gefeliciteerd :)

Ik kan/durf het ook nog niet zo goed te geloven, inderdaad onwerkelijk!

Ik wil tzt ook graag in de app maar het voelt nu nog beetje te pril.. Hopelijk kan je later nog mailen Bemama?

 
Welkom mommie en leentje en gefeliciteerd!



Ja tuurlihk happy en mpp! Maarre.. Als t bij 1 van ons misgaat, verlaten we ook gewoon de app hoor. Maar doen waar je jezelf goed bij voelt!
 
dank jullie wel! leuk idee van de groepswhatsapp maar ik check toch liever regelmatig dit forum.

MommieslifeNL jij vroeg of ik een korte cyclus had, niet dat ik weet? waarom denk je dat?

De app van ouders van nu is echt ideaal waarop je kunt zien per week hoe het zich ontwikkeld. En daardoor gaat het ook meer leven.

Zijn jullie ook zo moe? Ik kak eind van de middag helemaal in, en val telkens rond 22u al in slaap. 's morgens ben ik dan ook vroeg wakker, zoals nu ook op de zondagochtend :)

 
Ik heb inderdaad ook de app van ouders van nu, vind hem ideaal! Leuk idee de groepsapp,  misschien dat ik een later nog aansluit!

Over 2 wk hier de eerste afspraak met de vk, ben erg ongeduldig en zoooo  benieuwd!! Spannend voor de meiden die deze week mogen, hopen dat het bij jullie allemaal goed is

Moe? Jaa hier hetzelfde verhaal, ben gewoon op 's avonds haha terwijl ik eerder eigenlijk  altijd wel een nachtbraker was!

Gisteren een te schattig  boxpakje gekocht samen met m'n vriend... het is nog pril maar toch konden we het niet laten. Ik kan niet wachten tot de eerste echo en hoop dat alles goed is en ik daarna  nog veeeel meer in kan slaan hahah
 
Hoi allemaal!

wat een leuk forum.. ook ik ben zwanger van de eerste en uitgerekend in begin oktober zoals het er nu uit ziet ben ik rond 2/3 oktober uitgerekend.

maar mijn cyclus is altijd heel onregelmatig geweest dus daar is nog niks zeker op te zeggen..

de vk heb ik al gebeld 17feb eerst de intake en 21feb eerste echo en dan 7maart de termijn echo.
<p style="text-align: left;">ik heb het alleen tegen mijn moeder verteld voor de rest houden we het nog even stil tot de eerste echo.</p>
<p style="text-align: left;">Van de kwaaltjes heb ik wel een soort van last vooral die borsten en stemmings wisseling en vreetbuien. Maar voor de rest valt het nog wel mee.</p>
 
Terug
Bovenaan