Eerste zwangerschap & uitgerekend in oktober!

gefeliciteerd!

ik heb nog nergens bewust last van. Ben wel sinds gisteravond snotverkouden en heb keelpijn en super koud. Maar of dat nou meteen een kwaal is van het zwanger zijn... t heerst ook wel he. Hoop alleen dat het geen effect heeft op mini en de ontwikkeling.

Ik hoop dat de vk mij morgen terug mailt (was te laat met bellen vrijdag want ze zijn maar tot 12 uur te bereiken, dus heb gemaild). Hopelijk heb ik snel een afspraak.

Wij zitten nog in twijfel wanneer we het gaan delen met onze ouders. Als ik bij 8 weken een echo ga krijgen, dan is het natuurlijk wel zeker dar mini t tot dan toe goed doet en dus een mooi moment om te delen. Maar dat is dezelfde week als dat mijn zus uitgerekend is. Dus dan moet er ook blijheid naar haar gaan en ik zou t niet leuk vinden als ze mij een beetje vergeten.

Daarbij komt carnaval eraan waarbij ik altijd een hele dag met papa mee ga en volop drink. Dat is al jaren traditie. Dat is in week 7 als ik mij niet vergis. Dus wil het daarom misschien voor carnaval zeggen, maar dan heb ik nog geen zekerheid over hoe t met mini gaat.

Wanneer vertellen jullie het aan je ouders?
 
Hi meiden,

ik hoop dat jullie me een beetje gerust kunnen stellen.

vorige week nadat het ziekenhuis had gebeld dat het eindelijk gelukt was na al die jaren kwamen langzaam de verschijnselen.

heel af en toe misselijk, meer plassen en donker gele plas, niesen, gespannen en grote borsten, gerommel in de buik.

de afgelopen twee dagje werd alles al minder maan sinds vanmorgen niks meer.

ik maak me heel veel zorgen en heb donderdag pas de echo ben totaal in paniek.

ik heb het ziekenhuis gemaild met de vraag of z morgen een bloedtest willen afnemen om te kijken naar Mijn hcg waardes.

hopelijk kunnen jullie me wat gerust stellen en hebben jullie het miss ook meegemaakt?

 
Happy dat is vervelend of juist heerlijk. Heb je niet een test thuis liggen zodat je voor je eigen gevoel nog eens kan testen? Misschien is er helemaal niks aan de hand en is je lichaam gewend dat er meer hormonen zijn etc. Dat lees ik veel op internet..

maar als ik jou was zou ik voor de zekerheid een thuis test doen..

sterkte..
 
Hallo dames!

Op 1-2 er achter gekomen dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. Het was niet echt gepland maar ik ben helemaal gelukkig. (vriendlief moet nog een beetje wennen)

Ik ben (bijna) 22jaar en ben rond 15 oktober uitgerekend. Clearblue gaf gisteren al 2-3 aan terwijl ik volgens mij vandaag pas 4 weken ben maar goed.

Vind het wel heel spannend allemaal. Heb nog niet echt last van kwaaltjes, soms een vlaag misselijkheid maar dan moet ik meestal gewoon wat eten. Ook de moeheid komt en gaat. Wel heb ik het snel benauwd en ben ik kortademig.

Morgen voor het eerst de verloskundige bellen. Ben benieuwd wanneer ik mag langs komen.

Iedereen gefeliciteerd!
<p style="text-align: right;"></p>
 
Ha happy,

wat naar en wat een onzekerheid! Helaas kan ik je niet gerust stellen.. mijn symptomen (vooral de krampen en de druk op mijn baarmoeder) namen ook af tot 0 maar zijn inmiddels weer terug.

Morgen even een belletje plegen en misschien mag je al langs komen/ bloed prikken morgen?
 
Hoi allemaal!

Wat een gezellige groep! Ik zou me ook graag bij jullie aansluiten.

Allemaal gefeliciteerd!

Wij hebben half december besloten om voor ons eerste kindje te gaan. Eind december hadden we al (4) positieve testen in handen. We waren compleet in shock! Helaas mocht het niet zo zijn en kreeg ik een miskraam.. Echt heel verdrietig..

we zijn nu 3/4 weken verder en zijn er 2-2 achter gekomen dat we opnieuw zwanger zijn! Cb test gaf 2-3 weken aan (Ik heb een korte en onregelmatige cuclus) We zijn (opnieuw) compleet in shock

de volgende dag heb ik meteen de verloskundige gebeld en we mogen met 6,5 week komen voor een echo en 21 februari is het zo ver. Ik vind het echt super moeilijk om te wachten en de paniek slaat bij mij toe omdat ik weer last van krampen heb en nog geen enkele verschijnselen heb..

Hoelang moeten jullie nog wachten op de echo?

Groetjes!

 
Hi meiden,



ziekenhuis gebeld die konden niet veel doen.

met een paar vriendinnen gepraat en die konden me gelukkig gerust stellen met eigen ervaringen.

ikmiddels komen de kleine steekjes onder in de buik ook weer terug dus ben weer wat zekerder.

donderdag de echo dus tot die tijd even geduld.



ik ga wel tot donderdag even offline ik merk dat dat me heel veel onrust geeft en onzekerheden.

spreek jullie erna weer hopelijk.

liefs
 
Hi,

Gefeliciteerd met het geweldige nieuws allemaal!

Ook ik zou me graag aansluiten bij deze groep.. Afgelopen zaterdag 2 positieve testen in handen vol ongeloof. Zo dolgelukkig! Wel morgen pas NOD, dus gooi er dan voor de zekerheid ( en leuk ) nog een digitale CB test tegenaan. Vandaag aangemeld voor moeders voor moeders, zijn er meerdere van jullie die hieraan mee willen doen?
Volgens de internetberekening kunnen wij hopelijk rond 17 oktober de kleine Uk verwachten. Morgen 4 weken..
 
Terug
Bovenaan