Eerste zwangerschap & uitgerekend in oktober!

Hoi meiden,
Wil mij ook graag aansluiten! Eerste zwangerschap en uitgerekend rond 4 oktober. Wat is het allemaal spannend en wat is het moeilijk om het niet aan iedereen te vertellen!!

Ontzettend leuk om eenieders verhalen te lezen.

Heb mij ook aangemeld bij moeders voor moeders en volgende week een afspraak.
 
wat vreemd, mijn reacties komen niet door.

ik vroeg me af of het voor jullie partners ook nog zo onrealistisch is allemaal. die van mij is superblij en trots en kan het wel van de daken schreeuwen, maar kan zich er nu ook nog niet zo veel bij voorstellen en heeft nog niet het idee dat dit echt gebeurt ofzo.
misschien dat het wat dat betreft voor ons wat realistischer is omdat wij er door ons lichaam telkens aan herinnerd worden dat het wel degelijk echt is gelukt? herkennen jullie dit?

ik lees bij vrijwel iedereen dat ze gespannen borsten hebben. ik heb dat nog geen moment gehad. is dat raar?

en zijn er ondertussen al meer dames die het hebben verteld?
 
Hoi,

Yes, ik ben ook zwanger! Wat spannend en ook wel een gek idee! Het heeft ruim een jaar geduurd en misschien vind ik het daarom nog heel onwerkelijk.

27 feb heb ik mijn echo staan. Wat kijk ik uit naar die datum. Dan kun je het pas met eigen ogen zien. En zullen we het ook pas echt beseffen.

Wij hebben afgesproken om tot die tijd nog niets te zeggen. Zal een hele uitdaging worden. Om niets te verklappen, maar ook alle feestjes door te komen waar steeds maar weer de borrels worden aangeboden. Geen idee hoe ik dat ga regelen. Ongemerkt ineens alle drankjes afstaan ;)

De kwalen die ik nu heb: constante buikkrampen, zere borsten, moe, emotioneel en de misselijkheid begint te komen. Maar dat nemen we allemaal maar op de koop toe ;)

iedereen heel veel plezier met de bekendmakingen en echo's en geniet van de roze wolk.

o ja, ik ben 33 en woon in Amsterdam.

groetjes
 
Hoi meiden! hoi allemaal :D

Pffff wat een ellende met die app.. Heb hem even zojuist opnieuw geinstalleerd, hopelijk helpt dat.
Nu maar even via de laptop.
Ben geneigd om een groepsapp aan te maken hahaha vind ik echt veel makkelijker dan zo een forum :p

Ik ben een paar daagjes weg en opeens 6 pagina's met reacties! hihi  , ik ga ze niet allemaal nalezen nu hoor, veel te vroeg haha!
Maar super leuk zeg! en zo veel die in hetzelfde schuitje zitten!

Ik heb echt de eerste dagen elke dag zitten testen, toen maar een paar dagen niet, en gisteren weer even 1tje om te kijken of t echt nog zo was hahaa, zucht die testdrang ook ... Maar kan het gewoon nog niet geloven, zo onzeker ook.. Elke dag smeek ik zachtjes in mezelf 'blijf alsjeblieft goed plakken, laat dit goed gaan'
Strakjes naar de dokter, ben benieuwd :)  mag ik vast nog een keer testen hihi.

Er is trouwens in zwaag een echo praktijk, 3D4U heet het, wellicht zijn er meerdere vestigingen in nederland. je kan bij hun al vanaf 6 weken een echo laten maken, je ziet niet heel veel , maar wel iets. Denk dat ik daar volgende week maar heen ga hihi. kost 30 euro ofzo.

Ik woon zelf trouwens nu in akersloot, en ben 29 jaar.

Symptomen van nu.. Me borsten! auwauwauw.. ze lijken zelfs al wat groter .. zo snel.. .verder vrij weinig dingetjes.. afentoe wat hoofdpijn of vlagen misselijk, maar heel lichtjes.
ik slaap slecht, veel dromen veel wakker.. dat is wel vervelend!  maar verder klaag ik niet hihi.

Ik kan ook maar moeilijk mijn mond houden, op mijn werk weten 2 collega's het, mijn beste vriendin, mijn moeder heb ik het vertelt afgelopen donderdag, ze was blij :)  het is niet haar eerste kleinkind, vrijdag vertellen we het de schoonmoeder, dat word wel haar eerste kleinkind.. We gaan gewoon een zwangerschapstest inpakken :D

geen flauw idee eigenlijk of je elkaar een prive bericht kan doen, maar als dat kan, laat even weten of je geinteresseerd ben in een groepsapp :) .
leek me een leuk initiatief :)
 
Bemama... Wat verschrikkelijk van je paard...
Hier ook een paardenmeisje.. Ik leef ontzettend met je mee, ik snap je zorgen ook... Probeer veel momentjes te pakken dat je even goed inademd met je ogen dicht, focus op je buik en denk tegen jezelf 'rustig..ontspan'

Misschien doet het niet veel, maar hopelijk wel een beetje...

Veel sterkte meid

(ik ben overigens volgens mijn eigen berekeningen ook 3 oktober uitgerekend, benieuwd of ik het goed heb gedaan)
 
Goedemorgen roosje,

Gisteren was de dag.. en nu weer in tranen. Probeerde het.even weg te stoppen na maar een paar uur slaap maar ben 1 heel blij dat ik een berichtje van je lees (was bang dat het mis was aangezien je helemaal niks meer plaatste!) en dan ook nog zo een lief berichtje voor mij. Ik reed de afgelopen 2.5e week elke dag langs Akersloot. Woon best wel in de buurt (Koog ad zaan) en mijn paard stond in Bergen. Ik moet gigantisch veel huilen, heb zoveel verdriet, mijn liefste vriendje is niet meer ;( maar zal proberen aan jouw "oefeningetje" te denken.

Ik had al 12 dagen een constante druk op mijn baarmoeder en gisteren op het moment, met al het gehuil, is die verdwenen en overgegaan in erge krampen. Thuis heeft mijn vriend de verloskundige gebeld en ze zei dat je van (extreem veel) verdriet geen miskraam kan krijgen dus dat idee kan ik nu wel meer loslaten.



 
Hi bemama,



wat naar allemaal zeg kan me voorstellen dat wanneer je gehecht bent het heel veel pijn doet.

sterkte de aankomende tijd maar probeer beetje op je zelf te letten he, hoe lastig het nu is denk aan het kleine spruitje
 
Terug
Bovenaan