Eerste zwangerschap & uitgerekend in oktober!

Ik krijg met 6,5 week een echo, 21 februari..

wat duurt dat wachten toch lang he!

Hebben jullie het al aan iemand verteld? Buiten jullie vriend/man om natuurlijk haha
 
Welkom nieuwe dames! Het wordt nog eens druk hier hihi. Ondertussen zitten we ook in gezellig whatsapp groepje :)



AR ik vind de geur wel mee vallen hoor, je moet gewoon niet boven die flessen gaan hangen met je neus :p

Ik doe het nu 4 dagen, morgen worden ze voor het eerst opgehaald. Je kan een plek afspreken. Wij hebben afgesproken dat ze naast de kliko's komen te staan. Ze komen in een groene tas en de tas is groen dus toppie, valt niet zo op voor de buren.



MLB ik heb met 8 + 1 mijn eerste echo (22 februari). De verloskundige praktijk maakt niet zelf echo's, dit doet een ander team. Beide zitten bij ons in het ziekenhuis. Dacht wel handig om een verloskundige praktijk in het ziekenhuis te kiezen, daar ik wrs in het ziekenhuis moet bevallen ivm overgewicht (heeft mijn nicht tenminste nu en zij is 39 weken zwanger).
 
Nou de verloskundige gesproken, en heb 7 maart de eerste echo,, ik ben dan 8+2. Dus ongeveer gelijk als jullie
 
Net gebeld met de verloskundige! 28 februari intake en 14 maart eerste echo. Ben dan 12 weken. Pfff duurt nog zo lang!
 
ik had eigenlijk vanmorgen de eerste echo, maar helaas heeft het ziekenhuis de afspraak verzet... nu wachten tot a.s. maandag...dus nog even geduld! het voordeel dat ik dan iets verder ben (6 weken) en er misschien iets meer te zien/te horen is... ik denk ook dat het dan pas bij mij doordringt...zoiets van eerst zien dan geloven :)
Hebben jullie al last van kwaaltjes? naast gevoelige tepels/ moeheid heb ik eigenlijk nergens last van. Benieuwd of sommige van jullie al meer moeten plassen of sommigen misselijk zijn?
 
Af en toe gespannen borsten en mijn tepels zijn gevoeliger wanneer ze aangeraakt worden. De vorm is ook al echt aan t veranderen enzo. Bijzonder om te zien. Maar verder niets. Net wel de griep gehad maar of dat er mee te maken heeft....
 
Ik heb echt extreme dorst, waardoor ik dus ook vaak moet plassen. Verder ben ik af en toe misselijk, maar ik weet niet of het van al dat water is of echt van de zwangerschap.. En heb, sommige dagen meer als de andere, last van krampen onder in m'n buik. Verder heb ik nergens last van

zijn er toevallig vrouwen die veel verschil zien per zwangerschap als je kijkt naar kwaaltjes? Ik heb namelijk een miskraam gehad en toen had ik veel meer kwaaltjes als ik nu heb (pijnlijke borsten, hele dag misselijk zijn, afkeur voor eten)  daar maak ik me af en toe druk om..

 
Die tepels zijn bij het op de buik slapen al pijnlijk zelfs.., maar sowieso toch wel handig om slaaphouding te gaan veranderen

Bloempje J, wat heftig om een miskraam te hebben gehad, hoeveel weken was je toen? Snap ook dat je je dan extra druk maakt. Dat heb ik ondanks ik dat niet meegemaakt heb ook wel een beetje. In mijn omgeving heb ik het heel veel gehoord waardoor het bijna bijzonder is als het de eerste keer gewoon goed gaat...maar goed het is ook iets waar je toch niets aan kunt doen.

Zijn er nog van jullie die intensief sporten? ik merk dat ik toch wel wat geremd ben.. ook omdat je gewoon eerst wilt dat het allemaal goed is.
 
Terug
Bovenaan