Eerste zwangerschap & uitgerekend in oktober!

Hoi dames!

Ik weet dat ik de topic ben gestart, toch lukt het me niet om hier actief te blijven.. Die app werkt niet mee.. ik heb bemama gemaild met mijn nummer  :)  goed van je!

voor de mensen die net als mij niet kunnen wachten.. .Ik heb 14 februari mijn eerste echo ingepland bij 3D4U , :) super valentijns cadeautje,  15 feb intake bij gynacoloog..


Iedereen van harte gefeliciteerd :) en mijn diepe excuses dat ik hier zo laks ben. net als jullie veel aan mijn hoofd, al die nieuwe veranderingen.. tis me teveel gedoe om de computer elke keer ervoor aan te zetten :p hihi..  ik ben verder op de whatssapp te vinden!

Groetjes!
 
Hi meiden,



hier goed nieuws hartje vanmorgen zien kloppen nu eindelijk proberen te genieten.

over 3 weken weer een echo en dan door naar de verloskundige.

 
Oh wat fijn happy! Nu lekker genieten van je zwangerschap!

Lee-tje, ja dat was het zeker.. Ik was   5 weken nog vroeg maar evengoed heel verdrietig

maar nu ben ik dus meteen erna zwanger geworden, waardoor de schrik er nog flink in zit. En de ongeloof van de zwangerschap omdat het zo kort op elkaar zit.. Heb me al zo vaak afgevraagd of ik wel écht zwanger ben en er niet nog hormonen van de vorige keer in mijn lijf zitten.. Zo blijf je jezelf gek maken

is dit trouwens jullie eerste zwangerschap?
 
Help!!

ik heb 2 weken geleden 3 positieve testen in mijn handen gehad.. dolgelukkig, en de verloskundige belt mij zo terug voor een afspraak, ik dacht ik doe nu een clear bleu test om te kijken of mijn schatting een beetje gelijk was.. mu geeft hij aan niet zwanger
 
Help!!

(mijn bericht is maar half doorgekomen zie ik) 2 weken geleden had ik 3 positieve testen in mijn handen, van action en kruidvat.. nu heb ik net een clear bleu test gedaan om te kijken of mijn schatting klopt en hij geeft aan 'niet zwanger'
 
Mommy2be, dat is schrikken! En wat als je nog een gewone test doet? Krijg je dan ook geen 2 strepen? Hoe zit het met je symptomen?
 
Terug
Bovenaan