Eerste zwangerschap & uitgerekend in oktober!

Ik ga morgen nog een test halen.. symptonen zijn er ook allemaal mijn betichten verzonden maar half.. gevoelige borsten, vaak plassen, misselijk hoofdpijn en niet ongesteld.. maar een raadsel hoor
 
Mommy to be, dat is schrikken zeg!  het kan ook zijn dat de test niet goed is uitgevoerd. Bij teveel of te weinig urine schijnen testen 'verkeerde' uitslagen te kunnen geven..

zou inderdaar morgen even een test doen, lijkt me sterk als je meerdere testen hebt gedaan dat je niet zwanger bent

heel veel sterkte!
 
Zo dat is schrikken mommytobe.. Lijkt mij dat dit bijna niet kan, inderdaad toch nog maar even een test doen!

Gisteren hier mvm geweest, ga vanaf maandag beginnen. Leuk als aandenken dat je een test krijgt in een leuk doosje!

Nog een week (en 2 dagen) tot de afspraak bij de vk, zoooo benieuwd ben nu al zenuwachtig haha. Ik kan niet wachten... Hoe is dat bij de rest?
 
@ar hier over 24 dagen de eerste echo en a.s. Dinsdag komt moeders voor moeders langs. Vind het erg spannend allemaal, voel me ook de heledag dromerig en gelukkig en ondertussen ben ik zó bang dat het mis gaat.

Voel me vandaag verder een beetje grieperig en heb de bh ook al maat groter aan zit veel fijner. En buikpijn
 
<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Jeej. Vandaag 6 weken. </span>

<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Wat gaat te tijd eigenlijk langzaam. Hebben jullie dat ook. Terwijl ik mij volop zwanger voel. Vooral die borsten. Pas nu al bijna mijn bh niet meer. </span>

<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Mij heb donderdag mijn echo het kan namelijk zo zijn dat ik al 2 weken verder ben dan ik denk. Aangezien ik pas 2 weken na nod positief teste. Waarschijnlijk een late eisprong gehad. Donderdag weet ik dus meer! </span>

Jeetje mommytobe. Wat vervelend en een onzekerheid. Is er al meer bekend?

 
Terug
Bovenaan