Eerste zwangerschap & uitgerekend in oktober!

Ik heb vanmorgen de test gedaan en gelukkig positief!! Wat een stress.. vanacht zo slecht geslapen, de 20e een intakegesprek en een datum voor de echo moet nog geprikt worden, wat een oplichting!
 
Sorry ik ben er ook weinig geweest, vind t forum heel leuk maar heel onhandig om mee te werken!

Mommy to be hopelijk lag het gewoon aan de test en is alles goed!!

Ik zie hier ook iedereen aftellen tot de 1e echo, spannend he!! Voor mij nog 10 dagen wachten. Had vanochtend gekke steken in mijn linker eileider (zo voelde het), en dan ga je toch gelijk gekke dingen denken merk ik. Spannend.

Fijn weekend allemaal!

 
MLB, dat heb ik ook. Heel gelukkig en dromerig en dan ineens weer angst. Heel irritant. Maar ik heb er al het vertrouwen in dat het goed komt. Ondanks mijn weinige klachten. Mijn borsten zijn tov vorige week 1,5 cm groter. Dus net maar naar de Hema gegaan voor een meegroei BH en nieuwe sport bh, gezien ik veel dans.

Ik vind vooruit kijkend op de weken naar de eerste echo toe ook heeeel langzaam gaan. Maar toen ik gisteren ineens terug dacht aan mijn positieve test dacht ik: wauw, dat is toch al weer een week geleden!   Dus op zich valt t mee, maar wil graag die echo hahaha!
 
Gelukkig maar mommy to be!

Ja mommieslife, op de een of andere manier heb ik ook het gevoel dat het wel goed zit! Nu maar hopen dat het echt zo is natuurlijk.

Ik kan ook echt niet wachten om het tegen iedereen te vertellen. Het liefst schreeuw ik het van de daken haha. Twijfel ook nog steeds of ik het mijn moeder voor of na de echo ga vertellen.. Ze woont ook op anderhalf uur rijden dus je gaat er niet zo even snel op de koffie. Lastig lastig. Waarschijnlijk is ze de dag van de echo wel in de buurt dus misschien maar vlak van te voren vertellen dan. Wil het graag met cadeautje doen.



 
Terug
Bovenaan