Eerste zwangerschap & uitgerekend in oktober!

Whoehoe! Vrijdag een zwangerschapstest gedaan en die was positief! Wat ontzettend spannend is dat eigenlijk! Er verscheen al vrij snel "zwanger" in beeld en niet veel later stond er "3+"! Wauw dus al meer dan 3 weken zwanger!!! Volgens mijn berekening ben ik nu 4 weken en 5 dagen zwanger! Heb gelijk de verloskundige gebeld en zij houdt een cyclus aan van 28 dagen dus dan zou ik al 5 weken en 5 dagen zijn!
 
Hoi allemaal,

leuk om te lezen dit! Ik had vrijdag mijn NOD en zaterdag een positieve test, helemaal happy! Uitgerekende datum 6-10-2017, heel spannend!! Ik ben wel wat misselijk geweest en krampjes in mijn buik gehad, het leken ook wel ongesteldheidskrampen, gelukkig niet ongesteld geworden dus.

Ik heb een negatieve bloedgroep (B), ik lees op internet wel wat enge dingen (dat mijn bloed dat niet in contact moet komen met het bloed van het ongeboren kindje etc.), nog even spannend. Maandag de dokter bellen en daarna de VK, ben benieuwd hoe het dan verder in zijn werking gaat.

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap allemaal!

groetjes
 
Daphne & Lieke welkom en gefeliciteerd!



Daphne; hoe kan het zo dat je een week verder bent? Wanneer was de 1e dag van je laatste menstruatie?
 
Omdat ik niet precies weet of ij een regelmatige cyclus had. Ben na het stoppen van de pil 1 x ongesteld geweest en dat was een cyclus van 35 dagen! Dus als het klopt van die 35 dagen dan ben ik 4 weken en 5 dagen. En als t volgens de cyclus is van de vk (28 dagen) dan ben ik 5wk en 5 dagen. Maar dit is allemaal nieuw voor me, dus ik ben benieuwd naar de echo, dan weten we precies hoe ver ik ben. Kan niet wachten.



Hebben jullie last van kwaaltjes?
 
Hi bemama,

hopelijk niks aan de hand, hoeft natuurlijk niet er is een kans op.

ik eet op het moment helemaal geen kaas meer ben er toch een beetje bang voor want in boerenkaas zit het ook schijnt.

al niet in alle ligt eraan hoe hard ze zijn maar goed.

ga je morgen bellen?



 
Terug
Bovenaan