Eerste zwangerschap & uitgerekend in oktober!

Hoi meiden,

wat vervelend he die onzekerheid is het wel goed of niet gaat.

werk op dit moment liever dan dat ik vrij ben even wat afleiding.

rommeld het ook zo erg in jullie buik?



Fijn weekend!
 
Hoi meiden..

Na een zk traject vab 1.5 jaar is het bij ons eindelijk ook gelukt. Wij kregen eind december te horen dat we niks mochten doen ivm te veel eitjes.. dit was al de 3de x en hebben ons er niet echt aan gehouden.  Toen werd het afwachten op mijn menstr.. deze kwam niet dus moest ik testen . Deze was negatief. Ik had primolut gekregen en deze mocht ik vanaf die dag gaan slikken.. nu 2.5 week later kwam het niet op gang en ik ben maar gaan testen.. deze zijn postief... ik ben zo gelukkig..

Zijn er meer meiden die ervaring hebben metprimolut en toch zwanger geworden??



Liefs nv
 
<p style="text-align: center;">Hoi n v</p>
<p style="text-align: left;">ik heb geen ervaring met promilut.</p>
<p style="text-align: left;">ik zat altijd op de freya site die heeft mij veel geholpen bij vragen wij hadden ook regelmatig overstimulatie waardoor het afgebroken moest worden.</p>
<p style="text-align: left;">gelukkig bij de deze punctie niet en is ons wondertje uit voort gekomen.</p>
<p style="text-align: left;">Anders miss even met je fertiliteitsarts overleggen?</p>
<p style="text-align: left;">Gefeliciteed met je zwangerschap iig hebben ze ook nog een bloedtest genomen?</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;"></p>
 
Ik heb ze even een email gestuurd.. ze zullen maandag wel een reactie geven. Ze zijn in het weekend niet bereikbaar beetje jammer.

Hoop dat ze maandag zeggen van kom maat even bloedprikken. Ik heb wel een beetje op internet gespeurd en ze zeggen dat het geen kwaad kan de eerste 6 weken. Dus heb me hoop daar maar op gevestigd
 
Hoi en welkom NV, enne.. alvast gefeliciteerd :)

Wanneer heb je positief getest? Ik heb geen ervaring met jouw vraag, weet zelfs niet wat het is.. maar wel heel fijn dat het nu is gelukt na 1.5 jaar ziekenhuis traject!



Happy; ik ben net 31. En ja, gisteren de verloskundige gesproken; 23 februari heb ik de intake en de 22e de 1e echo!! bij de echo afdeling in het ziekenhuis. Superrr spannend!!

Hebben andere mensen al een datum?



En vinden jullie het ook zoooo moeilijk om je mond dicht te houden???
 
Hoi n v,

goed dat je ze gemaild heb!

lijkt mij wel dat ze je even langs laten komen en er anders gewoon op staan een kleine moeite voor hun toch!



hi be mama,

fijn een afspraak wat duurt het dan nog lang he :-(  lekker afleiding hebben en voor je het weet hebben we allemaal een hartslag. Gehoord en kunnen we echt gaan genieten.
<p style="text-align: left;">Fijne zondag iedereen</p>
 
Wat leuk, om via een forum toch ook gedachten/gevoelens te delen ipv alleen binnenskamers!

Ik heb afgelopen vrijdag 3 (ja i know) positieve testen in m'n handen gehad, na ongeveer een jaar proberen. Zo onwerkelijk, emotioneel maar vooral blij!

Tot nu toe verteld aan mijn beste vriendin (ik wilde suuuuuper graag naar de negenmaandenbeurs dus moest iemand meenemen in m'n "complot")...

en dezelfde avond kwamen mijn ouders op bezoek, en we konden het niet laten. De rest vertellen we het pas als we bij de vk zijn geweest!

Het is bij ons ook ons eerste kindje dus allemaal zo spannend! Morgen de huisarts/vk eens bellen voor een eerste afspraak!



Ik ben 26 en kom uit Terneuzen, Zeeland!

Nieuw op deze site dus nog volop aan het uitzoeken hoe het allemaal werkt om te reageren etc
 
Goedemorgen dames,



Mijn hersens zijn op hol geslagen na het bericht dat de Roomkaas vd Lidl de listeria bacterie bevat. Ik heb een heel bakje op deze week, erge krampen gehad en al 4 dagen diarree.. listeria bacterie kan lijden tot een miskraam of een doodgeboren kind met 9 maanden...

 
Terug
Bovenaan