eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

Hey girls,

daar ben ik weer. M'n vriend en ik zijn gisterenavond lekker uit eten geweest om de teleurstelling ff te verwerken.
Ik ga er maar van uit dat ik nu m'n menstruatie gewoon vervroegd heb. Helemaal 100% zeker ben ik niet. Heb nl. puur en alleen bloedverlies en geen andere kwaaltjes waar ik normaal tijdens m'n menstruatie wel last van heb?! Geen krampjes, hoofdpijn of last van m'n rug.
Heel misschien heb ik 't toch goed gevoeld en was ik wel zwanger, maar is het gewoon mis gegaan? Wel ja, ik wacht 't wel af.
We gaan iig als deze bloeding voorbij is weer flink aan de slag.
Ga sowiso weer van die ovulatietesten gebruiken. Als ik dat niet had gedaan afgelopen maand, had ik hoe dan ook m'n ei gemist.
Als het wel m'n menstruatie is heb ik dus een cyclus van 27 dagen, dus das dan wel weer positief.
Voor alle duidelijkheid werk ik dus nu ff ons lijstje bij:

Princes                                                      21 jan (1ste ronde, 1ste  kindje, cylus 27dgn)  
Monatoetje                                          19 jan
Suus                                                            22 jan
Go                                                                  23 jan
Rossia                                                     02 febr
Judith                                                         28 jan
Monatoetje.                                       16 febr. wederom een zaterdag..
Prinses                                                    11 febr. (2e ronde, 1ste kindje)

@suus, jij bent nu de eerst volgende! Spannend. Hoop dat je ons allen, maar vooral jezelf zal gaan verblijden met goed nieuws! Laat iedereen maar eens zien dat het wel in 1x kan!!! You go girl!!!
Wanneer ga je testen?!
En hoe voel je je nu? Totaal geen kwaaltjes meer?!
Nou, hou ons op de hoogte hè?!

Meiden, allemaal succes en een heel fijn weekend!!!!

Liefs, prinses

jullie moeten me ff helpen!!!!

heb net getest// kon t niet laten
test van matcare.
nou verscheen er een heel ieniemienie streep ernaast!!!!!!!!!!
ik zal toch niet .........................

ohhhhhhhhhh zit helemaal te shaken

zo ben weer iets rustiger..
heb nu zo ontzettend zin in sigaretje!!!!!!!!!!!!!

maar ja... hebben straks bruiloft en moeten met mijn schoonouders heen..
nou lust ik graag een wijntje en we hadden het er zo over dat ik wel terug wil rijden.
maar dan gaan ze vast direct allemaal dingen denken,ook omdat ik niet meer rook he?
dus toen dacht ik doe gewoon ff een test.niet eens met ochtend urine??
en staat er ineens een wazig streepje naast!!!     dus geen wijn vanavond en morgenvroeg maar weer? denk nog steeds dat ik niet zwanger ben.voel echt niks!!!

nou meiden duimen he???

xxx suus

JEMIGDEPEMIG SUUS!!!!

Je weet toch:
een streepje is een streepje!!!

Dat betekent......je bent zwanger!!!!! JIPPIE!!

Holadieeeholadiooo!!

Vind het echt heel fijn voor je, maar blijf je nog wel af en toe op ons forum om ons te steunen?! En hou je ons op de hoogte?!

Morgen voor de zekerheid nog een test.......?

Veel liefs en veel plezier/sterkte vanavond.
Zeg gewoon dat je last van buikgriep hebt ofzo....verzin iets!

prinses

ohhhhhhhhhh..
en toch nog twijfel hier..hihi..
was echt een wazig streepje hoor?
maar toen jij teste princes,komt er dan echt niks in het schermpje te staan?
oh jeetje   ik weet t echt niet mee hoor!!!
nou doe m morgen nog een keer en dan gaan we juichen of niet juichen...
ieieieieieieieieieieiei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kan t wel van de daken schreeuwen!!!!!!!wil zekerheid!!!!!!!!!!

lang leve dit forum!! oja en als het echt zo is,kom ik nog met jullie kletsen hoor!!!!!
zeker weten! nou moet nu echt weg...

xxx

JEETJE SUUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waanzinnig. Inderdaad een streepje is een streepje! WOEHOE!! Zeg dat je een antibiotica kuur hebt voor een blaasonsteking ofzo. Werkt altijd!
Maar echt waanzinnig!!!!!!

Ben heel blij voor je GEFELICITEERD!!

Suus                                                            22 jan
Go                                                                  23 jan
Judith                                                         28 jan. (2e ronde, 1ste kindje)
Rossia                                                     02 febr
Prinses                                                    11 febr. (2e ronde, 1ste kindje)
Monatoetje.                                       16 febr. wederom een zaterdag..

@Suus,

GEWELDIG!!
GEFELICITEERD!!
Wij hebben ook al eens getest, omdat we het dan evt. met kerst aan onze ouders konden vertellen, maar er was geen streepje te bekennen.
Dus idd streepje is streepje!!!!!
Houd je ons op de hoogte?

@Princes,

Balen, maar wel leuk om even met je partner lekker te ontspannen bij een etentje.
Ik had ook echt klachten, werd 's nachts wakker van pijnlijke borsten, was een beetje humeurig tegen me man, maar daarna gelijk weer happy de peppy. Nu weer genieten van het klussen!!!

@Go,

Die weken lijken echt maanden te duren als je moet wachten en zeker als er dan ook nog allemaal vrije dagen zijn zoals met kerst en oud en nieuw!

Succes allemaal weer en zo'n kladje bij je computer is ook erg makelijk!!

X Judith

PS Ik heb even het NODlijstje op datum gezet leek me handig!!

hee wat lees ik nu SUUS.. Ik hoop het zo voor je.. Ik hoor vast er morgen het fijne wel van.. Ik gun het je van harte..
En inderdaad.. Blijf je ons daarna nog wel steunen. Voelde ons echt een clubbie dames bij elkaar worden..

Ik ben op zoek naar ovulatietesten. Internet testjezelf uitverkocht en drogist van clearblue mega duur.. Surf nog even rond. Hoorde van l10.nl. Daar maar eens kijken..
Ik ben echt mega ongi..Zit hier met een mega kop thee en ben al door de eerste reep chocola heen.. Erg.. Daar krijg ik dus die dikke kont van hihi..

Succes allemaal.. En prinses wij gaan op naar volgende ronde en gaan elkaar weer door dik en dun steunen. Zag dat jij in de volgende maand eerder je NOD dag hebt dan mij,

rond 3.. eerste kindje... Hopelijk is 3maal scheepsrecht bij mij..

liefs en dikke knuffel vanaf hier..

Terug
Bovenaan