A
Anoniem
Guest
Hey girls,
daar ben ik weer. M'n vriend en ik zijn gisterenavond lekker uit eten geweest om de teleurstelling ff te verwerken.
Ik ga er maar van uit dat ik nu m'n menstruatie gewoon vervroegd heb. Helemaal 100% zeker ben ik niet. Heb nl. puur en alleen bloedverlies en geen andere kwaaltjes waar ik normaal tijdens m'n menstruatie wel last van heb?! Geen krampjes, hoofdpijn of last van m'n rug.
Heel misschien heb ik 't toch goed gevoeld en was ik wel zwanger, maar is het gewoon mis gegaan? Wel ja, ik wacht 't wel af.
We gaan iig als deze bloeding voorbij is weer flink aan de slag.
Ga sowiso weer van die ovulatietesten gebruiken. Als ik dat niet had gedaan afgelopen maand, had ik hoe dan ook m'n ei gemist.
Als het wel m'n menstruatie is heb ik dus een cyclus van 27 dagen, dus das dan wel weer positief.
Voor alle duidelijkheid werk ik dus nu ff ons lijstje bij:
Princes 21 jan (1ste ronde, 1ste kindje, cylus 27dgn)
Monatoetje 19 jan
Suus 22 jan
Go 23 jan
Rossia 02 febr
Judith 28 jan
Monatoetje. 16 febr. wederom een zaterdag..
Prinses 11 febr. (2e ronde, 1ste kindje)
@suus, jij bent nu de eerst volgende! Spannend. Hoop dat je ons allen, maar vooral jezelf zal gaan verblijden met goed nieuws! Laat iedereen maar eens zien dat het wel in 1x kan!!! You go girl!!!
Wanneer ga je testen?!
En hoe voel je je nu? Totaal geen kwaaltjes meer?!
Nou, hou ons op de hoogte hè?!
Meiden, allemaal succes en een heel fijn weekend!!!!
Liefs, prinses
daar ben ik weer. M'n vriend en ik zijn gisterenavond lekker uit eten geweest om de teleurstelling ff te verwerken.
Ik ga er maar van uit dat ik nu m'n menstruatie gewoon vervroegd heb. Helemaal 100% zeker ben ik niet. Heb nl. puur en alleen bloedverlies en geen andere kwaaltjes waar ik normaal tijdens m'n menstruatie wel last van heb?! Geen krampjes, hoofdpijn of last van m'n rug.
Heel misschien heb ik 't toch goed gevoeld en was ik wel zwanger, maar is het gewoon mis gegaan? Wel ja, ik wacht 't wel af.
We gaan iig als deze bloeding voorbij is weer flink aan de slag.
Ga sowiso weer van die ovulatietesten gebruiken. Als ik dat niet had gedaan afgelopen maand, had ik hoe dan ook m'n ei gemist.
Als het wel m'n menstruatie is heb ik dus een cyclus van 27 dagen, dus das dan wel weer positief.
Voor alle duidelijkheid werk ik dus nu ff ons lijstje bij:
Princes 21 jan (1ste ronde, 1ste kindje, cylus 27dgn)
Monatoetje 19 jan
Suus 22 jan
Go 23 jan
Rossia 02 febr
Judith 28 jan
Monatoetje. 16 febr. wederom een zaterdag..
Prinses 11 febr. (2e ronde, 1ste kindje)
@suus, jij bent nu de eerst volgende! Spannend. Hoop dat je ons allen, maar vooral jezelf zal gaan verblijden met goed nieuws! Laat iedereen maar eens zien dat het wel in 1x kan!!! You go girl!!!
Wanneer ga je testen?!
En hoe voel je je nu? Totaal geen kwaaltjes meer?!
Nou, hou ons op de hoogte hè?!
Meiden, allemaal succes en een heel fijn weekend!!!!
Liefs, prinses