eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

Hallo Meiden,

Jeetje wat een teleurstelling voor jullie allemaal. Denk aan jullie hoor! Ik was ook enorm teleurgesteld dat het de eerste keer niet gelukt was. Doet echt een paar dagen pijn, ook al weet je dat je maar 20% kans hebt om in de eerste maand al gelijk zwanger te raken, hoop je toch dat jij wel bij die 20% zit.

Maar goed, mijn advies: KOP OP! en weer vol tegemoet naar de nieuwe klusperiode! Je kunt maar beter snel ongesteld worden, zodat je opnieuw kan proberen dan dat je een hele lange cyclus hebt en dus lang moet wachten.

Desalniettemin is het vreselijk BALEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Denk aan jullie hoor!

LFS Rossia

Ooh wat jammer prinses en monatoetje!
Kop op, niet opgeven, nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Snap die NOG dagen niet....hoe kan je vantevoren nu al weten???
Wil ik ook wel weten....

Thanks voor jullie antwoorden trouwens!!!

En tja...we zijn allemaal net bezig dus blijven positief en blijven erom lachen toch???? Hopelijk in de zomer allemaal zwangert!!!

Hallo Allemaal,

Ik zou het leuk vinden met jullie mee te kletsen!!
Ik ben Judith en 27 jaar, ben bu 2 jaar getrouwd en we gaan voor ons eerste kindje!
Ik ben eind november met de pil gestopt, maar precies na 28 dagen op oudjaarsdag weer ongesteld geworden even balen maar dan gewoon weer verder.
Dus zit nu in de tweede ronde! ik had ook bij predictor.nl de test gedaan dus al weer lekker geklust!!
Ik merk ook dat je veel vrolijker bent en dat je er meer zin in hebt doordat je gestopt bent met de pil.
dan nog even een vraagje ik begrijp ondertussen dat je NOD is als je ongesteld moet worden, maar kan nergens vinden wat voor afkorting het is?

Groetjes Judith

heyyy meiden! ben ff niet wezen kijken en ineens 2 keer de rode duivels!!!!
wat kut!!!! prinses en monatoetje. had zo'n goed gevoel erbij..
ik ben nog ant wachten,maar verwacht er ook niet teveel van...
maar t positieve ervan is dat jullie een hele mooie cycles hebben!!! maar vind het echt balen voor jullie..
en eigenlijk is het heel normaal om de 1e keer na de pil ongie te worden,maar ja we waren er natuurlijk zooooo mee bezig allemaal.en iedereen wil natuurlijk na 1 keer  zwanger zijn.. maar toch ontzettend balen. ik ga ook heel erg balen als ik ongie word. nou meiden kop op he??

NOD betekend niet ongesteldheiddag.
de dag waarop je eigenlijk ongesteld moet worden,maar je wilt het niet worden dan.
beetje onduidelijk,maar snap je het?

nou meiden denk aan jullie!!!!

liefs suus

Suus, doordat monatoetje en princess ongesteld zijn geworden, ben jij de eerst volgende op het lijstje! SPANNEND!!!!

Of zijn er nog meiden die ertussen zitten, want ik zie door de bomen het bos niet meer. Lijstje is toch wel makkelijk Suus. Hoe zouden we dat kunnen fabriceren?

Ha Rossia,

Hierbij denk ik dat je gelijk hebt en Suus de 1e is.

Hieronder een lijstje.
Als iemand erbij wil, het lijstje uit het laatste geplaatste bericht kopieren en jezelf erbij zetten:

princes en monatoetje          21 jan
suus                                                            22 jan
Go                                                                  23 jan

Liefs, Go

Goed idee, Go!

princes en monatoetje          21 jan
suus                                                            22 jan
Go                                                                  23 jan
Rossia        02 febr

Zo is het overzichtelijk kunnen we goed met iedereen meeleven.
Princes en Monatoetje moeten een nieuwe NOD doorgeven? Die zijn inmiddels helaas ongesteld geworden.

Terug
Bovenaan