eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

hoi dames..

Suus wat is het toch.. Wel raar allemaal.. maar gelukkig ben je er rustig onder.. je hebt het toch niet zelf in de hand..
Ik heb net als jouw prinses een vage ongi gehad.. Dacht donderdag echt dat ik mega was.. maar gisteravond eigenlijk niks meer en nu.. ook niks meer te bekennen.. Raar.. Normaal ben ik wel 3 dagen goed ongi en de 4e dag zakt het af.. nou ja..

Heb mijn ovulatietesten binnen. echt mooi verpakt via de post.. Ga zo even weer richting de Etos.. heb de verkeerde multivitaminen gekocht. Voor zwanger zijn. .en moet zwanger worden hebben.. Beetje te optimitisch. .hihi..

hee goed weekend allemaal... Liefs mij

Oh Suus wat mega-irritant!
Kan me helemaal voorstellen dat je nog absoluut niet wilt juichen. Eerst maar een duidelijke test.
Dus voor jou  weer afwachten. Maar hoe voel je je nu? Geen rare verschijnselen meer?

Ik heb net een test gedaan. Wilde wachten tot woensdag, maar m'n vriend wilde dat ik er nu eentje deed. Was een digitale van CB, negatief!

Wel ja, doe er toch woensdag nog 1, heb er nog eentje van testjezelf.nu liggen.
Als deze ook negatief is, begin ik donderdag weer met ovulatietesten.
Wat een gedoe he?!

Nou lieve meiden, hou je taai en tot gauw weer!
Liefs, prinses

ohhh..vreselijk dit!!!

heb ook nog een kruitvattest gedaan..ook niks.
nou reken er niet meer op hoor...
maar we zijn weer lekker vaag allemaal!! hihi..
laat me maar gewoon ongie worden beginnen we allemaal overnieuw,met een duidelijke cyclus. heb nog steeds last van oprispingen en zin in veel lekker eten..maar dat komt omdat ik niet meer rook.
dus monatoetje,mijn kont word ook dikker!!
nou princes gaan we woensdag weer testen?ik hoop dat ik zolang kan wachten..
het liefst doe er elke keer 1 als ik moet plassen..haha.

nou ga zo lkker ff lasagna eten..mmmmmmm
gaan jullie nog wat leuks doen?vanavond?
wij lekker bankhang avondje..

xxx suus

Wat een soap dit zeg!
Hoe langer dit duurt, hoe meer ik hoop dat we echt allemaal tegelijk zwanger zullen zijn.
Nu of volgende maand, dat maakt me nu niet meer uit. Het enige wat ik hoop is dat dit geen maanden gaat duren.
Dat gaat mijn zenuwgestel niet trekken vrees ik.
Suus, we gaan het echt pas woensdag weer doen.
Ik ga wel volhouden. (zegt ze nu stoer, haha)
Kan me helemaal vinden in wat je schreef, dat je het liefst ieder uur van de dag een test doet. Dat die krengen geld kosten interesseert me al bijna niks meer. Erg he?!

Wij eten morgen lasagne, grappig.
Vanavond maken we zelf pizza, heerlijk!!
Mijn vriend is half-italiaans, dus dat verklaart al die italiaanse heerlijkheden.
Ik heb ook meer snoepdrang trouwens....hmmm.

Hoe oud zijn jullie mannen trouwens? Die van mij is 41, wordt in april 42. Geloof dat hij vast 1 van de oudste zal zijn?!
Wel ja, hij ziet er uit als begin 30 en gedraagt zich daar gelukkig ook na.
Ach, het zegt ook niet zoveel.
Ben zelf denk ik ook 1 van de oudsten hier op het forum heb ik zo de indruk?! (32 jr)

Nou lieve meiden, ik ga lekker eten! (m'n vriend heeft net een mooi muziekje opgezet en de kaarsjes aangedaan, dus dat wordt vast een 'gezellig' avondje)
een hele fijne avond en we spreken elkaar morgen vast wel weer!
Veel liefs, prinses

idd 1 grote soap!!
het is naturlijk ook allemaal zo nieuw voor ons allemaal..
stel dat het idd nog heel lang gaat duren,ga ik dat idd ook echt niet trekken!!

wauw een halve italiaan prinses??  (worden mooie kindertjes!!!hihi..)
maar ben zelf echt heeeeeeeeel gek op italiaans eten!!
kookt je vriend altijd? die van mij wel! goed geregeld he?

oja..mijn man is 29   en ik bijna 27.
en ach...wat maakt leefdtijd uit.je bent zo jong als je je voelt toch?

tot morgen waarschijnlijk....(weet t wel zeker!!!) xxxx

Help meiden  

Ik weet het echt niet meer.
Woensdag is mijn NOD, en ik wilde eigenlijk pas zaterdag testen.
Nu ben ik vanacht toch misselijk geweest, overgegeven, heel veel brandend maagzuur.

Toevallig heb ik van de vorige zwangerschap nog een kruidvattest liggen (die rose/paarse), zal ik vandaag al testen???
Dat is dan wel 3 dagen voor mijn NOD.
Mijn man wil liever wachten, ivm een negatieve test. Maar ik kan het niet meer uithouden..............ik wil het weten, bij mijn eerdere zwangerschap was ik ook zo misselijk.

Wat moet ik doen?????

Ik hoop dat jullie vroeg wakker zijn, ik zit hier met mijn zoontje die zit te spelen op jullie reactie te wachten...........Thanks!!!

Liefs, Go

Goedemorgen Meiden,

@Suus, jeetje wat een verhaal zeg. Kan me voorstellen dat je nu echt niet meer snapt wat nou wel en wat nou niet... Ik denk zelf altijd zolang je nog niet ongesteld bent is er nog een kans. Maar als je eenmaal ongesteld bent heb je tenminste zekerheid en weet je waar je aan toe bent. Vandaag is je NOD toch? Afwachten maar weer.

@Prinses: Wie is er nu niet gek op Italiaans eten. Om het compeet te maken kan ik jullie melden dat wij vrijdag lasagna gegeten hebben. Echt super grappig! Ikzelf ben 28 en vriend is 29 jaar oud.

@Go: Als ik mezelf in jouw situatie zou hebben dan zou ik geen moment wachten en testen. Ook al is het te vroeg! Ik zou mijn nieuwschierigheid echt niet kunnen bedwingen... Maar goed kans dat je te vroeg bent is ook aanwezig natuurlijk. Aan de andere kant is het toch dat hormoon dat zorgt dat je misselijk wordt! Nou ik hoor het wel. Ben heel benieuwd en duim voor je!!

Ik heb vandaag een echte zondag. Lekker hangen!
Lfs Rossia

Helaas niet zwanger!!!!!!!!!!

Woensdag mijn NOD, hopelijk kan ik wachten tot zaterdag.
Bedankt voor je reactie!!

Liefs, Go

Terug
Bovenaan