Nou....ff kijken of ik met m'n blonde haren ook zo'n banner kan plaatsen?!
Alleen weet ik nu al zeker dat ie niet klopt?! Wat heb je d'r dan aan kun je je afvragen? Kweenie, maar jullie hebben d'r allemaal 1, dan wil ik natuulijk niet achterblijven.
Volgens dit ding zou ik vandaag of gisteren m'n ei hebben.
Volgens m'n ovulatietester zit het er voorlopig nog niet in....nog steeds totaal blanco. Zelfs nog geen vaag streepje???!?!?!
K'snap d'r niks meer van. Maar ja, vorige maand had ik m'n ei ook pas op dag 18, dus we wachten 't maar weer rustig af.
Hoop wel dat ik niet nu ineens zo'n megalange cylcus ga hebben.
We hebben iig vanaf afgelopen weekend braaf om de dag geklust. Vandaag rust-dag! Pfoeh.......hahaha!
Moet zeggen dat het tot nu toe best goed bevalt zo. M'n vriend heeft er gelukkig ook totaal geen moeite mee om het zo te plannen.
We doen gezellig wat kaarsjes aan, muziekje, mooie lingerie aan, lekker geurtje op........dan komt de rest vanzelf.
Maar....wat ik me afvraag.....wordt er ook nog gewerkt dames?!
Als ik naar de tijdstippen kijk waarop jullie zitten te mailen.....?!
Wel ja, verschil moet d'r zijn!
Ik had het vandaag ook ff moeilijk op m'n werk. Had een vrouw van 41 in de stoel, heeft al 2 kinderen van 19 en 15 en blijkt nu zwanger te zijn. Ze weet 't pas sinds een paar dagen, maar vermoed misschien al 2 of 3 mnd te zijn, had niks gemerkt, alleen sinds een week pijnlijke borsten en ja ze was ook al 7 kilo aangekomen, maar had ook wat meer gegeten de laatste tijd.
Ze overdenkt nu om misschien een abortus te doen, als dat nog kan.
Zo kan het dus ook, de een wil heeeeeeeeeel graag, maar moet geduld hebben en de ander wil niet en........wel ja, zoals ik al zei, verschil moet d'r zijn!
Heb besloten niet naar die 9maandenbeurs te gaan. Jullie hebben allemaal gelijk, dan ga ik mezelf alleen maar gek maken. Maar, misschien heb ik mazzel en weet ik net van te voren of ik deze maand wél zwanger ben?! Duimen!!!!
Komend weekend komt een vriendin van me hier carnavallen. We gaan zaterdag eerst shoppen. Ze is nu 14 wkn zwanger, dus we gaan positiekledingshoppen. Leuk, maar frustrerend tegelijk.
Nou, heerlijk om weer ff m'n figuurlijk ei kwijt te kunnen.
Ik leef met jullie mee hoor, de komende dagen zijn weer spannend!!
Rossia en beeldmuis hè?! Kom op dames, laat eens wat glitters zien hier op dit stressforum!!!
Veel liefs, prinses