eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

Hoi dames        

@ Rossia en de rest die het wil weten

Ik kan nog niet super genieten van   mijn zwangerschap omdat ik nog steeds het idee heb dat het niet zo is...ook al heb ik 4 testen gedaan haha en ze waren allemaal dik positief direct. Ach ik moet maandag naar de VK toe en dan ben ik vast wel overtuigd haha...het is zo onwerkelijk omdat ik niet verwacht had dat ik in de eerste maand al gelijk zwanger zou zijn...ik heb wel wat klachten maar niet superveel. Volgens mij mag ik niet klagen...

heel veel succes en geluk iedereen met zwanger worden..

lief tientje

Nou....ff kijken of ik met m'n blonde haren ook zo'n banner kan plaatsen?!
Alleen weet ik nu al zeker dat ie niet klopt?! Wat heb je d'r dan aan kun je je afvragen? Kweenie, maar jullie hebben d'r allemaal 1, dan wil ik natuulijk niet achterblijven.
Volgens dit ding zou ik vandaag of gisteren m'n ei hebben.
Volgens m'n ovulatietester zit het er voorlopig nog niet in....nog steeds totaal blanco. Zelfs nog geen vaag streepje???!?!?!
K'snap d'r niks meer van. Maar ja, vorige maand had ik m'n ei ook pas op dag 18, dus we wachten 't maar weer rustig af.
Hoop wel dat ik niet nu ineens zo'n megalange cylcus ga hebben.
We hebben iig vanaf afgelopen weekend braaf om de dag geklust. Vandaag rust-dag! Pfoeh.......hahaha!
Moet zeggen dat het tot nu toe best goed bevalt zo. M'n vriend heeft er gelukkig ook totaal geen moeite mee om het zo te plannen.
We doen gezellig wat kaarsjes aan, muziekje, mooie lingerie aan, lekker geurtje op........dan komt de rest vanzelf.

Maar....wat ik me afvraag.....wordt er ook nog gewerkt dames?!
Als ik naar de tijdstippen kijk waarop jullie zitten te mailen.....?!
Wel ja, verschil moet d'r zijn!  
Ik had het vandaag ook ff moeilijk op m'n werk. Had een vrouw van 41 in de stoel, heeft al 2  kinderen van 19 en 15 en blijkt nu zwanger te zijn. Ze weet 't pas sinds een paar dagen, maar vermoed misschien al 2 of 3 mnd te zijn, had niks gemerkt, alleen sinds een week pijnlijke borsten en ja ze was ook al 7 kilo aangekomen, maar had ook wat meer gegeten de laatste tijd.
Ze overdenkt nu om misschien een abortus te doen, als dat nog kan.
Zo kan het dus ook, de een wil heeeeeeeeeel graag, maar moet geduld hebben  en de ander wil niet en........wel ja, zoals ik al zei, verschil moet d'r zijn!

Heb besloten niet naar die 9maandenbeurs te gaan. Jullie hebben allemaal gelijk, dan ga ik mezelf alleen maar gek maken. Maar, misschien heb ik mazzel en weet ik net van te voren of ik deze maand wél zwanger ben?! Duimen!!!!

Komend weekend komt een vriendin van me hier carnavallen. We gaan zaterdag eerst shoppen. Ze is nu 14 wkn zwanger, dus we gaan positiekledingshoppen. Leuk, maar frustrerend tegelijk.

Nou, heerlijk om weer ff m'n figuurlijk ei kwijt te kunnen.
Ik leef met jullie mee hoor, de komende dagen zijn weer spannend!!
Rossia en beeldmuis hè?! Kom op dames, laat eens wat glitters zien hier op dit stressforum!!!

Veel liefs, prinses

dag dames..

Ook ik heb zo'n banner geplaats.. maar ik weet ook al dat de  mijne niet klopt,, Mijn ovulatietesten geven ook nog niets bijzonders aan..

jaja ik had gezegt ze in de kast te laten liggen, maar wilde toch weten hoe het werkte en heb het zondag even uitgeprobeerd.. en ja..   kon het de dagen erna ook niet laten.. Nou ben ik alleen bang.. voor het zelfde geld is mijn ei al geweest..

weer ergens wat gelezen. kan al na twee dagen na je ongi.. o help.. nou ja we wachten af.. gooi er toch deze maand de ovulatietesten maar tegen aan..

En we klussen fanatiek om de dag.. Hopelijk is dat genoeg..
Mijn man vindt het op zich allemaal wel grappig.. Hij heeft er echt zin in. om het maar even zo te zeggen.. Maken er gewoon iets leuks van..

nou dames tot gauw..
ga nog even bankhangen en dan lekker naar bed.. nog twee drukke dagen te gaan..

liefs mij

ja glitters willen we.. Het is hier veel te saai....
Willen glitters meepakken van jullie..

succes en ik duim voor jullie..
liefs mij

hey ladies!

tjee wat een verhaal prinses over die patient van jou...
moeilijk hoor...zou ook niet weten wat ik in die situatie zou doen..

tientje!!!je bent echt helemaal zwanger hoor!
leuk dat je ff wat laat horen.

nou al  gearriveerd??hopen van niet he??!!

haha prinses hier word gewerkt hoor! ben woensdags vrij.
of ik zit in mijn middag pauze weer achter mijn vriendje de laptop!
woon vlak bij mijn werk,dus loop ik in de pauze altijd naar huis.heerlijk!!

nou meiden! hopen op geen  vanavond en morgen en voor altijd..
   alvast welterusten!
xxx

Goedemorgen!

Ben nog een beetje moe GAAP! Heb gister Harry Potter uitgelezen. Kon niet meer stoppen en moest weten hoe het af zou lopen. Was dus half 1 voordat ik mijn kussen ook echt daadwerkelijk raakte!

Hier verder geen nieuws. Geen  nog in zicht. Dus dat is op zich goed nieuws. Zit vandaag op de 29ste cyclus dag, dus wel heel erg spannend nu! Kzou graag de glitters strooien Monatoetje! Ik hou jullie op de hoogte!!

Beeldmuis, bij jou al iets gearriveerd?

Prinses, ik ben een enorme internetter, tijdens werktijd. Het verhaal wat laatst op het nieuws was, klopt wel voor mij hihi! Ik heb een kantoorbaan, dus zit ook continu achter mijn pc en is het voor mij een kleine moeite om even te kijken en te posten...

Lfs Rossia

Ha Meiden,

Ha Suus, ook toevallig dat jij gisteren ook die steken had. Bij mij was het binnen een paar uurtjes weer weg, maar toch??? Het zal idd wel niets zijn, we willen te graag.

Rossia en Beeldmuis, hopelijk kunnen jullie wachten tot zondag.........spannend !!!!

Ook wij (manlief en ikke) zijn vanaf afgelopen zondag goed aan het klussen om de dag.
Hebben we bij ronde 1 ook gedaan en toen niet zwanger geworden.

Zo zie je dus, ook al klus je braaf om de dag en dus ook zeker bij je eisprong, dan wil het nog niet zeggen dat je zwanger wordt . Dat is moeder natuur zeggen ze dan.

Nou, ik ga weer verder hier op mijn werk. (Werk 3 dagen per week, ma, wo en do)
Kom strakjes nog wel een keertje terug..................

Liefs, Go

goedemorgen iedereen!!

ik ben bique, 31 jaar en ook ik ben met de pil gestopt in december, een dag vóór kerst.
en zoals vele an jullie ben ook ik (nog steeds!! ) niet ongesteld geworden.
ik heb al 2 kids uit mn vorige huwelijk. zij zijn 7 en 5 jaar oud.
zij zijn z.g.   "pilkinderen". beide zijn ze verwekt terwijl ik de pil gewoon slikte.
bij de oudste kwam ik er achter   toen ik zo'n 8 weken zwanger was en bij de tweede was dat pas na 14 weken!!
voor ik kinderen kreeg had ik nooit een frequente menstruatie, daarom ben ik al jong aan de pil gegaan.
na de bevalling van mn tweede kind had ik ineens wél een regelmatige menstruatie.
nu ik gestopt ben met de pil, ga ik er eigenlijk vanuit dat dat nu ook weer zo zal zijn...
maar ik zit te wachten en te wachten totdat (zoals jullie het hier noemen) de rode duivels arriveren.
het duurt zoooo lang, terwijl, als ik het vergelijk met vele hier, het helemaal nog niet zo lang is.

nu  mijn partner en ik  heel bewust kiezen om zwanger proberen te worden, ben ik er erg veel mee bezig. vandaar dat ik hier ook terecht gekomen ben.
het is fijn te weten dat ik niet de enige ben die wacht op een menstruatie en ook niet de enige ben die erg op zoek is naar info en lotgenoten.
ik dacht werkelijk dat ik de enige was die er zo ontzettend mee bezig was. op straat hoor je dat soort dingen natuurlijk niet.

dus ik wacht lekker met iedereen mee en hoop af en toe mn frustratie te kunnen delen hier.

liefs bique

Terug
Bovenaan