A
Anoniem
Guest
Ben ik weer..........
Beeldmuis, zijn de rode duivels er al of nog niet???
Spannend........
Rossia, net als Suus ben ik ook ergggg benieuwd wanneer je gaat testen?
Op je NOD?
Suus, ik herken dat van je. Tijdens mijn 1e ronde, had ik echt het gevoel zwanger te zijn (zwangerschapskwaaltjes enz.) Toen heb ik ook een droom gehad, ook over het zwanger zijn, over de bevalling, over het geslacht en de naam. Raar gevoel he, als je dan wakker wordt.
Nou, verder had ik vandaag een pijn aan de rechterkant van mijn buik.
Deze is nu weer weg, maar ik zat te denken aan de eisprong in mijn rechter-eierstok.
Maar dat kan toch helemaal niet, ik zit nu op dag 8 van de 2e ronde????
In ronde 1 werd ik na 27 dagen ongesteld, dus dan zou mijn eisprong veel later moeten zijn, zo rond 3 of 4 februari. Raar???? Iemand idee wat het geweest kan zijn?
Misschien was het gewoon niets en wil ik dingen voelen
Liefs, Go
Beeldmuis, zijn de rode duivels er al of nog niet???
Spannend........
Rossia, net als Suus ben ik ook ergggg benieuwd wanneer je gaat testen?
Op je NOD?
Suus, ik herken dat van je. Tijdens mijn 1e ronde, had ik echt het gevoel zwanger te zijn (zwangerschapskwaaltjes enz.) Toen heb ik ook een droom gehad, ook over het zwanger zijn, over de bevalling, over het geslacht en de naam. Raar gevoel he, als je dan wakker wordt.
Nou, verder had ik vandaag een pijn aan de rechterkant van mijn buik.
Deze is nu weer weg, maar ik zat te denken aan de eisprong in mijn rechter-eierstok.
Maar dat kan toch helemaal niet, ik zit nu op dag 8 van de 2e ronde????
In ronde 1 werd ik na 27 dagen ongesteld, dus dan zou mijn eisprong veel later moeten zijn, zo rond 3 of 4 februari. Raar???? Iemand idee wat het geweest kan zijn?
Misschien was het gewoon niets en wil ik dingen voelen
Liefs, Go