eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

Ben ik weer..........

Beeldmuis, zijn de rode duivels er al of nog niet???
Spannend........

Rossia, net als Suus ben ik ook ergggg benieuwd wanneer je gaat testen?
Op je NOD?

Suus, ik herken dat van je. Tijdens mijn 1e ronde, had ik echt het gevoel zwanger te zijn (zwangerschapskwaaltjes enz.) Toen heb ik ook een droom gehad, ook over het zwanger zijn, over de bevalling, over het geslacht en de naam. Raar gevoel he, als je dan wakker wordt.

Nou, verder had ik vandaag een pijn aan de rechterkant van mijn buik.
Deze is nu weer weg, maar ik zat te denken aan de eisprong in mijn rechter-eierstok.
Maar dat kan toch helemaal niet, ik zit nu op dag 8 van de 2e ronde????
In ronde 1 werd ik na 27 dagen ongesteld, dus dan zou mijn eisprong veel later moeten zijn, zo rond 3 of 4 februari. Raar???? Iemand idee wat het geweest kan zijn?
Misschien was het gewoon niets en wil ik dingen voelen

Liefs, Go

Go, ik heb geen idee wat dat kan zijn. Kan een eisprong zijn, maar dan wel een hele vroege? Ik denk ook steeds dat ik dingen voel. Je wilt het inderdaad ook graag voelen. Ik herken dat echt.

Suus en Go, ik heb het in mijn hoofd om zondagochtend te testen. Dan zit ik echt over mijn NOD als ik dan nog niet ongesteld ben, maar weet niet of ik mezelf kan houden tot die tijd. De tijd zal het leren, het is in ieder geval wel hartstikke spannend! Hou jullie uiteraard op de hoogte!

he go,
had gister ook zo'n raarsteekje..dacht ook eisprong,maar ik zit ook nog maar op de9e dag...vreemd..denk dat het idd niks is,we willen zoooooooooooooo graag..
zag net nog een kennis in de winkel 20 week zwanger..dan gaat t zo kriebelen he?en ze heeft echt een geweldig mooi buikje!ik wil ook!!!geduld suus....

rossia wat spannend!!hoop dat je het tot zondag kan volhouden!nog 4 nachtjes!!
ik ga zeker voor je duimen!!!
xxx

yeahhhhhh! ben er achter hoe de banner erin moet........
pfff blond he? hahaha
maar volgens mij heb ik 28 dgn ingevuld ipv 27...nou ja klopt ongeveer!!
xxx

wow Suus! Well Done, Hij staat erg mooi die Banner van jou!
En al over de 250 berichten. We worden echt zo thee kransje zo.
Ik hoop ook dat ik het tot zondag kan voldhouden, maar ik hoop nog meer dat ik voor die tijd niet stiekem ongesteld ga worden..... Wachten, wachten en nog eens wachten! WORD GEK VAN DAT WACHTEN!

hoi hoi

hier zijn nog geen duivels en ik moet er ook bij zeggen dat ik niet het idee heb dat ik snel ongesteld moet gaan worden maar ja ik voel mij ook niet zwanger en na die negatieve test van gisteren wil ik ook niet meteen weer een test gaan doen.

als ik zondag nog niet ongesteld ben denk ik dat ik dan weer een testje gaan doen
we zien het wel................

ik hou jullie op de hoogte :p

Veel liefs Marije

Terug
Bovenaan