eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

He Suus,

Inderdaad betekent doorzichtig slijm dat je inderdaad je ei hebt.
Als ik jou was zou ik ook nog even klussen voordat jullie op verjaardagen gaan.
Kan nooit kwaad. Ha Ha Ha.
Wij lopen ongeveer hetzelfde ja, volgens mij ben jij een dag eerder.  

Ik weet ook niet wat het allemaal bij mij betekent, maar ja, gewoon klussen en dan zien we over 2 weken wel weer verder..............

Jij ook smakelijk eten enne......klusse vanavond..............

Liefs, Go

hallo dames

nou hier nog steeds geeen ongesteldheid te bekennen ik heb nog een zwangerschapstest gedaan en weer negatief........ ik heb echt geen idee
wat ik er mee aan moet.

Ik had het er vandaag over met mijn vriend dat ik misschien beter met ochtend urine kan testen maar ja als ik een test haal wil ik er meteen 1 doen dus zei me vriend haal je er toch 2 maar ja om morgen ochtend nou meteen weer een test te doen dat zie ik ook niet zo zitten pffffffff......gek word ik er van.

naja hou jullie op de hoogte !

Veel liefs Marije

Hoi Meiden,

* Ha Beeldmuis, wat jammer dat je test weer negatief was.
Met ochtendurine is wel beter, maar nu je zover overtijd bent, zou je zeggen dat
het niet meer uit maakt wanneer je test.........

* Ha Rossia, ik wil je even heel veel geluk toewensen met de test morgenvroeg.
Ook al ben ik 's ochtends nooit zo heel vroeg op het forum, weet dat ik wel aan je denk!!!

Aan jullie allemaal trouwens hoor !!!
Ik vind het echt super fijn om met jullie te kletsen.

Nou, tot straks weer.............

Liefs, Go

Hier is weer een vroege vogel.

Nog any news lady's ??????
Ben zo benieuwd...............

Hier wel nog nieuws ................ Ik denk dat ik vanochtend mijn eisprong voel.
Aan mijn rechterkant doet het best wel pijn, hopelijk is hij het. Had eigenlijk vandaag of morgen mijn eisprong.

Manlief en ik klussen al een week om de dag, vrijdagavond ook nog.
Kan dat zaad ook nog goed zijn als ik vandaag mijn eisprong heb??

Manlief ligt nu nog lekker te slapen, heeft vanacht gewerkt als DJ met Carnaval, dus mijn plannetje is eigenlijk om mijn zoontje straks rond 12 uur te bed te leggen en manlief dan wakker te maken (stiekem ook om te klussen. Ha Ha)

Wanneer kun je het beste klussen als je je eisprong denkt te voelen??
En is het zaad van vrijdagavond ook nog goed (rare vragen he!!)

Nou, ik hoop dat jullie ook vroege vogels zijn en snel iets van je laten horen.
Ben ook zo benieuwd naar jullie testen !!

Liefs, Go

hoi hoi

zaad blijft geloof ik 48tot 72 uur in leven

ik heb nog geen test gedaan maar ben ook nog niet naar de wc geweest moet wel errruuug nodig maaar ben er nog niet of of ik nou ga testen of niet
ik ga er een beetje van uit dat als ik ga testen dat ie weer negatief is

ik laat het nog wel ff weten

Veel liefs Marije

Goedemorgen Ladies,

Hier komt het verhaal van mijn testochtend! Ik moest om 07.00 uur plassen. Ik dacht dat is wat te vroeg om vriendje wakker te maken om te testen. Weer naar bed gegaan en in slaap gevallen. Om half 10 weer wakker om te plassen. Beetje treuzelen en ophouden, want ik durfde eigenlijk niet zo goed. Hij zegt doe het nou maar. Dus ik pak een potje en hij de test. Trek mijn broek naar beneden om te plassen en !!

Over en uit met de pret. Ben echt enorm teleurgesteld en was even ontroostbaar. Wat enorm K..!! Had echt enorme goede hoop. Feit is dat mijn cylcus weer een dag langer is geworden.

Nou meiden ik ga dit even verwerken met een broodje filet american. Op naar nieuwe ronde en nieuwe kansen en maar weer naar een nieuwe klus en wachtmaand.... Volgende NOD valt in wintersport vakantie.... Ben ik zelf niet zo enthousiast over, maar om het daar nou voor te laten.....

hey meiden

sorry dat ik bijna niet meer online ben geweest.
Maar ik heb een fikse onsteking waar zijn mijn verstandkiezen getrokken hebbe
ik verga van de pijn.heb een kuur gekregen maar die wil niet aanslaan nu heb ik me laten vertellen dat als je in verwachting zou zij   dat als je een ontsteking hebt het langer zou duren dat het over gaat

wou ff zeggen meiden succes met testen hoop dat jullie zwanger zijn

verder je kan het besten klussen een dag voor de eisprong heb ik me laten vertellen

liefs melanie

hoi hoi dames

Jammer rossia.. echt balen ja. .Helamaal omdat je over tijd bent.. Ik heb bij deze maand ook geen goed gevoel.. afwachten. Vorige keer vaak geklust. nu minder en dat rond mijn ei.. we zien wel.

Ga weer die twee zenuwslopende weken in tot mijn nod..

Vannacht twee loges gehad. waaronder een kleine hummel van 9 maand. Geweldig hoor. Maar wel vroeg eruit vanochtend.. dat wordt dus vanmiddag nog even pitten voordat ik mijn drukke werkweek weer in ga...

Heb deze keer echt mijn eisprong gevoelt. Hetzelfde gevoel als ongi worden. Vrijdagavond erg veel last. Zaterdag ook aardige buikpijn en steken.. En nu nog een beetje.. Hij zal nu wel geweest zijn. Nu maar hopen dat de zaadjes van manlief mijn ei vinden... hopelijk met niet heel veel seks toch resultaat. Teveel is ook niet goed toch..

Beeldmuis hoe is het bij jouw..
hopelijk is het bij jouw wel raak.

ga even koken..
liefs mij

Terug
Bovenaan