eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

NOD'S

Melanie               08-02     1e ronde          1e kindje
Prinses               12-02       2e ronde       1e kindje
Monatoetje     16-02       3e ronde        1e kindje
Suus                       17-02       2e ronde        1e kindje
Go                             18-02       2e ronde        2e kindje
Madootje         18-02       2e ronde       1e kindje
Judith                      23-02       3e ronde        1e kindje
Rossia                  04-03        3e ronde         1e kindje (ben op wintersport op mijn NOD,)
marije                     08-03       2eronde           2e kindje

Wachtbankje

Ingrid03              02-02      1e?ronde       1e?kindje

$#^%$^%&^^%*&%&^$%%$$#%
@%@%#@%#%@#%$#@#^$
cyclus van 33 dagen grrrr

Veel liefs Marije

haai meiden!

jeetje...wat een verhalen weer!!
ten eerste rosia, wat balen voor jullie!!!!!
kan me voorstellen dat je even ontroostbaar was!!wat ik dan soms echt niet snap,is dat we allemaal braaf klussen om de dag,zodat er zowat 2 week lang levend sperma in je lijf zit en dat het gewoon niet lukt!!!!!!!!!!!nouja we moeten echt geduld hebben dan maar he?

en begrijp dat de  nu ook bij beeldmuis zijn gearriveerd?
misschien wel beter voor je beeldmuis.nu weet je je cycles en zit je niet meer in spanning...natuurlijk blijven  nooit leuk..

en prinses wat raar dat je nog geen ei hebt gevonden!
heb je er niet nog eens aan gedacht om er een zwangerschapstest tegen aan te gooien? of zou dat niet kunnen.omdat je ook maar zo kort ongie was..
nou ik hoop echt dat je ei er aan komt!

nou ik ga helemaal volgens het boekje,denk dat ik gister mijn eisprong heb gehad.
heb niks gevoeld maar wel die slijmpropgehad..
dus zaterdag nog ff flink geklust en vanavond nog ff.. en dan maar weer wachten he??
zitten zowat bijna allemaal te wachten op nod he? mona,go,melanie en prinses eerst nog een ei!!!!duim voor je!!

weet niet wie ik allemaal ben vergeten...maar moet weer afsluiten,moet werken..
nou ladies,waarschijnlijk tot vanavond!!

xxx

Hallo meiden,

Zo vandaag zijn mijn ouders op vakantie met de kids en heb ik de honden hier van ze
gezellig ik moet vrijdag ong worden maar heb al 2 dagen wit slijm met afvegen

zo gaan nu ff lekker eentje drinken ik cola gezellig he

hoi hoi dames..

wat een leesvoer weer.. moet echt goed lezen zodat ik niemand door elkaar haal.
En mel ik zag dat je online kwam.. via mijn hyves.. dacht. .even de site checken..

Ik gebruikte de ovulatietesten van matcare.. heel goed te doen.. Je plast er even overheen. dopje erop en neerleggen. En het resultaat is zo af te lezen.
Heb afgelopen weekend mijn ei gehad.. Ook stevige buikpijn gehad. .Heb gevoel dat het zelfs een beetje aanhoudt.. Wat het betekent.. ????? geen idee..

Ook mijn 2 wachtweken gaan in.. Spannend weer... maar we steunen elkaar goed hier..

Wel balen voor Rossia en beeldmuis. Had echt goed gevoel bij jullie..
Volgende week weet ik het antwoord van deze maand weer.. Ga denk ik volgende week vrijdagavond testen.. bestel even testen van internet.. maar ja zie nog wel.

tot gauw,.
en je taai allemaal

ik heb zwangerschap test gekocht bij de aphoteek 2 voor 9.50 dus dat vind ik geen
geld heb er gelijk 2 meegenomen

groetjes
melanie

Hoi Meiden,

Inderdaad een aantal verhalen sinds ik gisterochtend weg gegaan ben om carnaval te gaan vieren. Ik heb jullie toen al verteld dat ik dacht dat ik mijn eisprong voelde.
Enorme steken aan de rechterkant, toen in de ochtend geklust en vanacht nog een keer (deze keer hadden we enorme zin, dus niet voor 'het klussen'.)

Heb nu af en toe een opgeblazen gevoel en pijn in de rug, maar ik denk dat dat niets met het zwanger worden te maken heeft, zo wel snel zijn he !! Kan niet denk ik.
Nog even een paar daagjes  klussen, dan weet ik zeker dat wij in ieder geval ons best hebben gedaan.
Maar zoals iemand al eerder vertelde, hoe vaak en hoe goed wij ook klussen, moeder natuur moet toch bepalen of we zwanger worden................

Hoop jullie nog te horen vanavond.

Liefs, Go

Oh ja, meiden, sorry ik vertelde alleen over mezelf.

Natuurlijk balen dat bij sommigen de rode duivels zijn gekomen,
en dat anderen nog op het wachtbankje zitten..............
Ik denk aan jullie en weet dat je je verhalen hier allemaal kwijt kunnen.

Liefs, Go

NOD'S

Melanie               08-02     1e ronde          1e kindje
Monatoetje     16-02       3e ronde        1e kindje
Suus                       17-02       2e ronde        1e kindje
Prinses               19-02       2e ronde       1e kindje
Go                             18-02       2e ronde        2e kindje
Madootje         18-02       2e ronde       1e kindje
Judith                      23-02       3e ronde        1e kindje
Rossia                  04-03        3e ronde         1e kindje (ben op wintersport op mijn NOD,)
marije                     08-03       2eronde           2e kindje

Wachtbankje

Ingrid03              02-02      1e?ronde       1e?kindje

Zo, heb 't lijstje weer ff aangepast. Wat enorm balen lieve meiden van de rode duivels!!! Maar kop op, nieuwe ronde, nieuwe kansen!! We gaan er deze maand met z'n allen voor, allemaal tegelijk. (als dat toch eens kon?!)
Ik heb net weer zo'n ovutest gedaan en er is nu echt een streepje op te zien. De vorige maand betekende dat morgen dus een positieve test. We hebben gisteren (heerlijk) geklust en gaan dat morgen weer doen. Meer dan dat kunnen we niet doen, daarna maar weer afwachten! Das minder heerlijk!!! Dan zijn die klusdagen ineens zo gek nog niet!! Haha!!
Mijn NOD is nu natuurlijk een gok. Ik ga ervan uit dat ik morgen m'n ei heb en dan 14 dagen later mijn NOD. Al was dit vorige maand al na 9 dagen, dus zoals ik al zei, het is nu maar een gok.
Het leuke is wel dat we met veel meiden dicht bij elkaar zitten met onze NOD's. Kunnen we elkaar goed steunen. Laten we afspreken elkaar niet meer gek te maken en niet zo te stressen. Klinkt stoer, hoop dat ik me er zelf ook aan kan houden.

Heb net 2 uur en 3 kwartier in de file gestaan, ben dus zwaar gaar.....maar kon 't niet laten om ff hier te kijken.
Ga 't dus niet te lang maken, wil nog wel ff kunnen bankhangen voordat ik weer m'n nestje in moet.

tot gauw ladies!!
prinses

Terug
Bovenaan