eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

hoi hoi

wat k*t dat de duivels zijn doorgekomen gggrrrr voor je

Erg vervelend die ontsteking BETERSCHAP !

hier nog steeds geen nieuws op aandringen van mijn vriend toch die test gedaan met ochtend urine en negatief........ ik denk dat mijn cyclus gewoon in de war is van het stoppen met de pil maar ja zolang er geen bloed is hoop ik stiekem toch nog steeds dat ik zwanger ben.

Als ik met 7 dagen overtijd nog steeds niet ongesteld ben ga ik toch ff vragen wat mijn huisarts er van vind we zien het wel.

Veel liefs Marije

NOD'S

Melanie               08-02     1e ronde          1e kindje
Prinses               12-02       2e ronde       1e kindje
Monatoetje     16-02       3e ronde        1e kindje
Suus                       17-02       2e ronde        1e kindje
Go                             18-02       2e ronde        2e kindje
Madootje         18-02       2e ronde       1e kindje
Judith                      23-02       3e ronde        1e kindje
Rossia                                       4e ronde         1e kindje

Wachtbankje

beeldmuis     30-01       1e ronde        2e kindje
Ingrid03              02-02      1e?ronde       1e?kindje

zo weer ff aangepast !!

Hello ladies,

zo vriendin is weer naar huis, dus hop weer gauw ff achter de computer.
Gisterenavond carnaval gevierd, was gezellig!
Gisteren overdag wezen shoppen met die vriendin voor positiekleding.
Blegh, voelde me echt een beetje jaloers.

Wat is dat toch met ons hier op dit forum?! De glitters blijven maar uit?!

Hier nog niks veranderd. Ben sinds gisteren 2x p.dg gaan testen om m'n ei maar te vinden. Maar nog steeds niks, nog geen vaag streepje. Zit nu op dag 19 van m'n cyclus. We gaan vandaag maar weer klussen, maar ik zet m'n vraagtekens erbij of ik uberhaupt nog wel een ei ga vinden?!
Zou ik dan al voor dag 9 m'n ei gehad kunnen hebben? Theoretisch kan dat, al zou ik het raar vinden, had 'm de vorige maand op dag 18.

Wat ik trouwens niet begrijp is dat sommige mensen zeggen dat je 't niet te graag moet willen?! Wat kun je daarmee beinvloeden dan? Je eisprong? De bevruchting? Dat kan toch helemaal niet?  

Hoe is het met jou Suus? Goed geklust gisterenavond? Je 2 wachtweken zijn dus nu officieel ingegaan. Heb jij je ei nu dus ook later gehad?

En beeldmuis en Rossia, k.. zeg van die negatieve testen! Maar hou moed, zo lang the red devils er niet zijn, is er nog hoop op glitters!

Nou meiden, hou je taai/succes met klussen/met het vinden van je ei en succes met dat godvergeten vervelende wachten!

prinses

Oh oeps shit sorry Rossia, bedenk me ineens dat bij jou wel die klote  al gearriveerd zijn!
Wat kan je lijf je voor de gek houden he?!
Krijg je wel steun van je man?
Dus op naar ronde 3 is het niet?
Hopen dat je dit keer meer geluk hebt!! Ik gun het je in ieder geval van harte!!

Kop op, ooit zal het ons allen ook gegund zijn!

prinses

hoi meiden!! ik zouw mijn NODdag 6 feb hebben maar helaas ben ik 1 feb ongi gew en niet te zuinnig!!!  BAH BAH wat een teleurstelling op naar de 2de ronde voor de 1ste ik hoop dat ik snel weer van mijn ongi af ben vorige keer was het wel een noormale ongi maar nu!!!!!! ik denk dat ik nu echt ontpild ben  groetjes xxxxjes tot snel

Hello Ladies,

Zo we gaan weer positief een nieuw ronde in. Zit er nu toch aan te denken om de ovulatietesten te gebruiken. Prinses welke gebruik jij?? Wel vreemd dat je je ei nog niet gevonden heb. Ik heb er verder geen ervaring mee, dus kan het niet zeggen. Hoop dat je hem snel vindt...

Hierbij mijn nieuwe nod:

Melanie               08-02     1e ronde          1e kindje
Prinses               12-02       2e ronde       1e kindje
Monatoetje     16-02       3e ronde        1e kindje
Suus                       17-02       2e ronde        1e kindje
Go                             18-02       2e ronde        2e kindje
Madootje         18-02       2e ronde       1e kindje
Judith                      23-02       3e ronde        1e kindje
Rossia                  04-03        3e ronde         1e kindje (ben op wintersport op mijn NOD, testje mee in het skipak hahaha!)

Wachtbankje

beeldmuis     30-01       1e ronde        2e kindje
Ingrid03              02-02      1e?ronde       1e?kindje

Hoi hoi,

@rossia, ik gebruik de digitale ovutesten van CB, zijn wel prijzig  (33 euro voor 7 stuks), maar ik vind dat gedub over of het streepje nou duidelijk is ja of nee niet handig.

Begrijp er ook geen snars meer van.......uiteraard kan m'n ei nog wel komen, maar dan zou ik toch denken dat ik op z'n minst al een vaag streepje zou moeten zien dat die er aan zit te komen ofzo, maar helemaal niks.

Hebben de anderen die met ovutesten hebben gewerkt wel voor de duidelijke eisprongdag vage streepjes gehad die steeds duidelijker werden?

Mijn NOD zal dus ook wel niet kloppen?! Tenminste als ik uitga van 14 dagen na m'n ei. Alhoewel je dat dus ook niet kunt zeggen aangezien ik de vorige keer al ongi had 9 dagen na m'n ei. Mén hoe verwarrend kan het zijn?!
Eerst dat ei maar eens vinden!

Nou meiden, misschien nog tot vanavond.
prinses

Morgen!!

Prinses, ik denk dat ik ze ook ga aanschaffen. Eens kijken hoe het werkt..

Druk dagje vandaag, dus tot vanavond en anders tot morgen.

Terug
Bovenaan