eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

ben ik nog weer eventjes.. wilde toch nog even kijken of er nieuws is.. Niet veel bijzonders.. heb ook niks te melden. Heb heerlijk op de bank gehangen en ga lekker pitten. Manlief is weg..
Fijne en goede week gewenst.. en inderdaad laten we proberen elkaar niet dol te maken.. Maar ben benieuwd of dat lukt hihi..

welterusten..
liefs mij

yesss prinses!!je ei komt eraan! ben je vast blij mee!
heb eigenlijk ook niet zoveel te melden..
na het eten nog even geklust..hihi..ons toetje!
nou ga nog ff rustig de verhalen door lezen..
en lekker vroeg op bed.

oja we gaan niet stressen deze weken oke?haha,,,ben benieuwd!
heb nu alweer vage steekjes in mijn buik..maar maak me er nu niet meer zo druk om als vorige maand.. maar ja..moet nog 2 week.  

truste voor straks!

xxx

JIPPIE!!! Ik heb m'n ei gevonden!! Vanmorgen (om half 3 's nachts eigenlijk) getest en een smilie!
Dus, vanavond voor de zekerheid nog maar een keer klussen!
En dan gaan we dus na vandaag mijn 2 wachtweken officieel in.
Ook ik ben echt een stuk rustiger. Denk er nog wel bijna net zoveel aan, maar heb minder stress. Denk dat als die 2 wkn bijna voorbij zijn, dat vast erger zal worden.
Maar volgens goed voornemen probeer ik me rustig te houden.

Nou meiden, werk ze vandaag en spreek jullie later wel weer!
Sterkte allemaal.

Liefs, prinses

He Princes, super fijn dat je je ei gevonden hebt. Heb je een stuk meer duidelijkheid he!
Nog even goed klussen en dan heb je er alles aan gedaan wat je kunt.

Suus, begint het bij jou ook al weer, die steekjes.
Nou heb ik dat nog niet, maar wel dat ongesteldheidsgevoel   en pijn in mijn rug.
Maar zoals ik al eerder zei, denk ik niet dat het er mee te maken heeft, zal wel snel zijn, toch??

Wat ik me eigenlijk afvraag dames:    

Zondagochtend had ik die steken aan de rechterkant. Echt super pijnlijk.
Verder die dag last gehad van rugpijn en opgeblazen gevoel.
Vandaag (dinsdag) zo'n ongie-gevoel. Wanneer is dan eigenlijk je eisprong???
Op het moment van die steken of pas een dag of zo erna????

En het kan  toch helemaal niet zo zijn dat je meteen kwaaltjes gaat krijgen.
Eerst moet je ei toch bevrucht worden ofzo of gaat dat echt zo snel dat je al iets kan voelen????

Hopelijk hebben jullie hier antwoord op!

Veel liefs, Go

Prinses! JOEHOE!!
Ei gevonden en hup aan de slag ermee! Ik duim voor je dat het raak is!

Go, volgens mij krijg je echt pas kwaaltjes als je ei ingenesteld is. Voor mijn idee voor jou nu nog wat te vroeg, maar misschiein dat iemand anders er anders over denkt!

Ik heb gisteravond ook de CB ovulatietesten besteld. Ik wil het proberen en misschien de natuur een handje helpen. Prinses als ik er niet uit kom, met hoe het werkt, kom ik bij jou raad vragen!

Werk ze vandaag!

haai!

YEAHHHHHH prinses aan de klus!!!
wat goed joh! en om half 3 s'nachts??
nou maar eindelijk zekerheid!

en go ik kan je niet helpen over wanneer je eisprong precies is.
ik zelf voel m volgens mij helemaal niet.
ja een paar van die vage steekjes, dus denk dat dat mijn eisprong ongeveer is.
dus gewoon flink klussen klussen nu.dan weet je zeker dat je je ei niet misloopt.

rossia ben benieuwd hoe de ovulatietesten bevallen,
begin er zelf eerst nog niet aan.pas met ronde 5 ofzo.hopen dat die nooit komt he???
en monatoetje hoe is het jouw eigenlijk bevallen die testen?had je je ei ook ongeveer op dag 14? of veel later of eerder.

melanie hoe is het met je mond??hoop dat t snel weer wat beter gaat!
en dat je niet teveel pijnstillers moet slikken,want dat is ook niet goed he?
bijna je NOD   he??al klachten? spannend!!!!!!

beeldmuis hoe is het met je?
jij en GO hebben al en kindje toch?wat leuk!!!!!
hoe oud zijn ze?jongen/meisje?
hoe waren jullie zwangerschappen?jullie hebben natuurlijk al wat ervaring!
dus als het zover is bij ons allemaal,kunnen we alles aan jullie vragen!!

en waar zijn die andere meiden van de NOD lijst!!
hoe is het met jullie??

nou weer een heel verhaal..
nou tot schrijfs!
xxx

Hallo meiden,

merk nog niet echt veel heb wat wit slijmverlies ja spannend word het nu ja hopelijk word ik deze week niet ongi

suus     ik ben   net weer uit   het ziekenhuis onsteking is erger geworden
hebben het nu open gemaakt en een een dreen ingedaan (buisje) dat alle vuil eruit kan
ik moet donderdag weer trug,

sorry meiden dat ik niet veel online ben nu

xxx
melanie

Ha Meiden,

Suus, klopt dat ik al een kindje heb.

Een zoon van 14 maanden, Sven, hij is super lief, maar tegelijk ook ontzettend een boef!!! Hij daagt je altijd uit, maar dit is alleen maar leuk om te zien.
Zwangerschap is goed gegaan bij mij.
In het begin mocht ik Sven iedere week zien bij de gynocoloog, omdat mijn eerste 2 zwangerschappen in week 10 waren fout gegaan.
Toen ik 12 weken was, zag ik hem iedere 2 weken en op een gegeven moment iedere 3 weken. Ik heb dus best wel veel echo's gehad, maar ja, dat kwam door mijn miskramen.
Nou was de gynocoloog ook super lief voor me en de echo's waren puur voor mezelf, niet om medische redenen. Puur voor mijn geruststelling.
Op een gegeven moment halve dagen gaan werken, Sven was te klein en ik moest meer rust nemen. Ik vond het niet zo erg hoor, om minder te gaan werken. Het is op het laatst echt super zwaar vond ik.
Bevalling is gebeurd in 5 uurtjes, ontzettend snel en in het ziekenhuis omdat ik onder controle was bij de gyn. Wel fijn vond ik, dan heb je toch alles om je heen als ze iets nodig hebben.

Maar inderdaad, mochten jullie vragen hebben, dan hoor ik ze graag. Ha Ha

Verder hier geen nieuws, vanavond nog een keertje klussen denk ik en dan wordt het weer 2 weekjes wachten. Voel me dus niet lekker in mijn buikje, ongesteldheidsgevoel. Maar wat het is, ik weet het niet, maar ik ben het met Rossia eens dat het denk ik niet met een eventuele zwangerschap te maken heeft, is veel te vroeg.

Nou, ik ga dadelijk even naar een vriendin, zie jullie vanavond nog wel even.

Liefs, Go

Terug
Bovenaan