eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

Monatoetje, wat spannend. Ik duim voor je

Prinses, ook zoooooooo spannend. IK WIL GLITTERS! van jullie allemaal, zodat ik ze mooi kan opvangen in mijn klusweken.... Dus hup dames schiet op met die positieve testen van jullie! Prinses heb je de testen al besteld. Ik zag je andere topic....
Nog heel even over die ovu testen he. Hoe heb jij dat gedaan toen jij je ei vondt. Heb je toen gelijk sexytime gedaan of s'avonds pas of 2 avonden achter elkaar. Verpakking zegt dat je ei dan binnen 24 of 36 uur komt? Of heb ik het mis. Je advies is zeeeeer welkom!!

Mee eens dat Irene uit de lijst is. Inderdaad. Super gezellig als je meekletst, maar als je heel lang niets laat horen is het minder gezellig!

Goed, ik ga eens lekker mijn bedje opsporen. Wil goed uitgerust zijn voor de komende klusdagen. Heb laatst de tip gekregen om een kussentje onder je kont te doen na het sexen. Is net zo goed als je benen in de lucht en veel prettiger

Meiden, zijn jullie er nog????????????????????

Ik weet het echt niet meer.
Jullie vragen allemaal of de meiden met bijna de NOD al tekenen hebben?????

Nou, IK WEL, maar ik weet niet wat ik ermee aan moet.  

Paar dagen geleden roze afscheiding.  

Vandaag overdag last van pijn in mijn lies rechts, vanavond had ik een vergadering op mijn werk.
Toen ik wilde vertrekken van thuis, ontzettende pijn, stekende pijnen in mijn buik/lies. Toen ik op mijn werk kwam, naar de toilet gegaan en toen veegde ik bloed af.

Dus ik dacht: Ongesteldheid. Ikke tampon erin gedaan en afgewacht tot vergadering afgelopen was. Kom ik net thuis, ikke naar de toilet. Nieuwsgierig wat er op de tampon zat (fijne praat he, sorry!). Zat er niet veel vers rood bloed op, wel wat bruinige vlekken. Terwijl ik op mijn werk echt veel rood vers bloed afveegde.

WAT IS DIT ????????????????

Toch ongesteldheid (op dag 21 dus, wel ergg vroeg) of misschien een innestelingsbloeding?????

Hoop dat jullie er nog zijn en niet op bed liggen.
Ik probeer rustig te blijven en maar te denken dat het de  zijn.
Maar stiekem hoop ik dat ik misschien zwanger ben........

Veel liefs, Go

Sorry dat ik alleen over mezelf praat deze keer.....................

Ben ik weer..........
Ik zag dat er nog niemand op het forum is geweest, jammer.

Maar hier wel goed nieuws, de bloeding is opgehouden, nog wel veel steken in mijn buik, maar dan denk ik toch dat het een innestelingsbloeding geweest moet zijn........
Er zat wel gisteren een propje bloed bij, maar dat heb ik fijngeknepen en het was echt alleen maar bloed (fijne praat he op de vroege ochtend!!)

Ik hoop er wel stiekem een beetje op, want dan heb ik volgende week misschien goed nieuws en kan ik glitters naar jullie strooien.

Aan de andere kant moet ik ook realistisch blijven, misschien is het helemaal niets en wordt ik binnenkort gewoon ongesteld.

Wat denken jullie als jullie zo mijn verhaal lezen ???  

Liefs, Go

wowwww go!!!

spannend hoor!!
als ik jou verhaal zo lees denk ik ook idd dat het een innestelingsbloeding is geweest!
ik hoop het zo voor je!!!

vandaag voel ik me niet zwanger..haha..
ben nog wel steeds snel buiten adem.. CONDITIE SUUS??

prinses ik ga pas testen op mijn NOD als de duivels er dan nog niet zijn natuurlijk.
ik wil zooooo graag met glitters strooien!!

rossia die banner heb ik gemaakt op www.lilypie.com  kun je allemaal verschillende kiezen.
monatoetje wanneer ga jij testen?

oke zal een paar namen opnoemen....
meisjes: lynn,lisa,lana,tess,yenthe
jongens: sven(mooie naam he GO?)jorn, finn, senne

xxxx

He Suus,

Thanks voor je reactie, ik was zo benieuw wat jullie meiden van mijn verhaal dachten.
Leuke naam, ja, Suus: Sven. Ha Ha Ha.

Hier onze namen (ja ja ook al over gespeculeerd):
Jongens: Lars, Dustin, Stan
Meiden: Bo of Bente (zo denken we er nu over).
Het moet wel een beetje bij Sven passen en de achternaam natuurlijk.

He Suus, hopelijk test jij volgende week ook positief, ook al voel je nu niets.

Liefs, Go

Go, misschien was het idd wel innestelingsbloed! Dat zou te gek zijn natuurlijk. Het blijft zo spannend he.

Probleem is dat ik me nu alleen grieperig voel en misselijk. Ik heb niet echt zwangerschapssymptomen... Dus ik probeer maar geduldig af te wachten tot m'n nod volgende week. Als je ziek bent, dan gaat de tijd nog langzamer. Ik zit al wel te dromen over babynamen, maar ben er nog helemaal niet uit!

Gister was er een programma op tv over een Nederlandse die in Afrika een weeshuis heeft opgezet. En toen hield ze zo'n klein pasgeboren kindje in haar armen, zo lief en weerloos. Ik dacht alleen maar: dat wil ik ook!!!! Maar het was wel heel zielig, want de moeder was overleden aan aids... Ach ja, wat je allemaal wel niet ziet als je teveel voor de buis hangt.

Go!!! Klinkt als een innesteling! Maar er zit niets anders op dan rustig af te wachten tot volgende week. SPANNEND! Tijd voor glitters meiden hier op het forum!

Suus! Mijn conditie is ook heel ver te zoeken. Heb het hardlopen weer opgepakt. Moet straks natuurlijk wel genoeg energie hebben om mijn kind eruit te persen! Niet dat ik na 1 wee al bekaf ben....

Ik ben begonnen met mijn sexytime periode! Vanavond maar even een verleidingsdansje doen! Morgen ga ik over de ovu-test piesen. Ben benieuwd of ik gelijk een smiley heb!

Nou meiden ga weer aan het werk!
NOD-ers, kom op met die glitters!!

Oh ja en de namen: Ik ben er nog niet mee bezig. Eerst maar eens zwanger worden. Weet wel dat het korte en bondige namen zullen worden.

In ieder geval wordt de tweede naam van een meisje: Eliza, Elisa, Elise of Elize. Vernoemd naar mijn moeder die Elisabeth heet. Welke van de 4 zouden jullie doen??

Terug
Bovenaan